haha, nu welquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef brandlex het volgende:
Daarna zijn we in slaap gevallen, elk in ons eigen bed, en we hebben er nooit meer over gesproken. Ik heb dit ook nooit aan iemand verteld.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Wat kan jou het schelen? Waarom moet je gelijk een stempel op jezelf drukken?
quote:
En dit natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik hou ook van vouwen en mannen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
Tevens kan je vouwen leuk vinden net als mannen, dan ben je niet hetero maar biseksueel, van 2 kanten bespeelbaar dus.
Succes ermee
quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
Elke vrouw houdt toch van was opvouwen?
komt veel voorquote:Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft
Deze inderdaad. Je bent 18 en je hebt een leuke ervaring gehad; je ziet vanzelf wel wat er verderquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Seven. het volgende:
Ligt eraan, word je verliefd op meisjes of op jongens of op allebei? Verder veranderen dat soort dingen ook nog op jouw leeftijd. Later kun je nog een sterkere voorkeur voor mannen of vrouwen ontwikkelen. Ook nog geen directe reden om uit de kast te komen dus je kunt rustig ademhalen. En als je nieuwsgierig bent naar de holebi-scene, meld je dan eens bij een vereniging. Goeie en leuke manier om te zien of je je er thuis voelt.
In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:
[..]
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
Praat erover met iemand die je vertrouwd, krop het niet op! En schaam je niet voor jezelf. Kijk, je hoeft het niet met iedereen te delen, maar krop het niet op.quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:
[..]
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?
Ik zou dan gewoon als het lukt vaker seks hebben met meisjes en misschien dat je dan wat beter kunt oordelenquote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
ja hoe vond je het om met een vrouw te experimenteren? want dat zeg je er niet bij.quote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ik heb ook wel eens met een vrouw geexperimenteerd met seks, maar ik ben geen bi en absoluut geen lesbi. Ik word alleen verliefd op en echt opgewonden van mannen.
Denk ook dat jongens wel veel beter weten wat jongens lekker vinden dan meisjes van die leeftijd.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |