abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90471668
Ik ben een jongen van achttien, en ik heb goede raad nodig. Tot vier maanden geleden ging ik ervan uit dat ik volledig hetero was. Ik heb tweemaal seks gehad met een meisje, en zie graag foto's van mooie vrouwen.

Deze zomer ging ik echter samen met een vriend van zeventien op vakantie. We hadden samen een joint gerookt, en lagen in een slaapkamer met twee bedden. Hij vroeg me om bij hem te komen liggen, en toen hebben we met elkaar gevreeën. Het was een heerlijke ervaring. Daarna zijn we in slaap gevallen, elk in ons eigen bed, en we hebben er nooit meer over gesproken. Ik heb dit ook nooit aan iemand verteld.

Nu zit ik met die gebeurtenis verveeld. Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft, of bv. 80% hetero?
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
pi_90471754
Wat kan jou het schelen? Waarom moet je gelijk een stempel op jezelf drukken?
pi_90471786
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef brandlex het volgende:
Daarna zijn we in slaap gevallen, elk in ons eigen bed, en we hebben er nooit meer over gesproken. Ik heb dit ook nooit aan iemand verteld.
haha, nu wel :7
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 22:14:46 #4
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90471834
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Are you fokking to me?
  zondag 26 december 2010 @ 22:15:00 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90471845
Ligt eraan, word je verliefd op meisjes of op jongens of op allebei? Verder veranderen dat soort dingen ook nog op jouw leeftijd. Later kun je nog een sterkere voorkeur voor mannen of vrouwen ontwikkelen. Ook nog geen directe reden om uit de kast te komen dus je kunt rustig ademhalen. En als je nieuwsgierig bent naar de holebi-scene, meld je dan eens bij een vereniging. Goeie en leuke manier om te zien of je je er thuis voelt.
Resistance is futile.
pi_90471861
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

haha, nu wel :7
_O-

Tevens kan je vouwen leuk vinden net als mannen, dan ben je niet hetero maar biseksueel, van 2 kanten bespeelbaar dus.
Succes ermee :*
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_90471865
quote:
En dit natuurlijk :)
  zondag 26 december 2010 @ 22:16:57 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90471955
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

_O-

Tevens kan je vouwen leuk vinden net als mannen, dan ben je niet hetero maar biseksueel, van 2 kanten bespeelbaar dus.
Succes ermee :*
Ik hou ook van vouwen en mannen.
Resistance is futile.
pi_90472070
Niet meteen panieken... ben je wel eens verliefd geweest?
Ben je het nu op die jongen misschien?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_90472071
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja dat komt op hetzelfde neer ;)
pi_90472288
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Elke vrouw houdt toch van was opvouwen?
pi_90472410
quote:
6s.gif Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Ruud het volgende:

[..]

Elke vrouw houdt toch van was opvouwen?
:{
pi_90472573
Ik heb ook wel eens met een vrouw geexperimenteerd met seks, maar ik ben geen bi en absoluut geen lesbi. Ik word alleen verliefd op en echt opgewonden van mannen.
pi_90472596
quote:
Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft
komt veel voor
Nosce te ipsum.
  zondag 26 december 2010 @ 22:30:05 #15
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_90472699
quote:
Deze inderdaad. Je bent 18 en je hebt een leuke ervaring gehad; je ziet vanzelf wel wat er verder
gebeurt. Geniet van het leven!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_90473182
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Seven. het volgende:
Ligt eraan, word je verliefd op meisjes of op jongens of op allebei? Verder veranderen dat soort dingen ook nog op jouw leeftijd. Later kun je nog een sterkere voorkeur voor mannen of vrouwen ontwikkelen. Ook nog geen directe reden om uit de kast te komen dus je kunt rustig ademhalen. En als je nieuwsgierig bent naar de holebi-scene, meld je dan eens bij een vereniging. Goeie en leuke manier om te zien of je je er thuis voelt.
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
pi_90473293
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:

[..]

Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?
pi_90473331
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:

[..]

Praat erover met iemand die je vertrouwd, krop het niet op! En schaam je niet voor jezelf. Kijk, je hoeft het niet met iedereen te delen, maar krop het niet op.
Tis heel modern tegenwoordig om bi of homo te zijn, en je hoeft niet gelijk met een gay parade mee te lopen, je kunt gewoon jezelf blijven. Je bent niet gelijk iemand met een stempel of label.
Anders probeer je nog een keer seks uit en ook tongzoenen, kijken hoe dat voelt. En probeer het ook nog met meisjes, kijken of je gevoel is veranderd.
pi_90474858
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
pi_90474900
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:

[..]

Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
Ik zou dan gewoon als het lukt vaker seks hebben met meisjes en misschien dat je dan wat beter kunt oordelen ;)
  zondag 26 december 2010 @ 23:13:59 #21
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_90474988
Dat wilde ik ook gaan zeggen idd :)
pi_90476467
Vroeger twijfelde ik altijd,nu weet ik het niet zo zeker.
pi_90477393
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ik heb ook wel eens met een vrouw geexperimenteerd met seks, maar ik ben geen bi en absoluut geen lesbi. Ik word alleen verliefd op en echt opgewonden van mannen.
ja hoe vond je het om met een vrouw te experimenteren? want dat zeg je er niet bij.

wat de TS betreft hij vond het geweldig en valt ook op vrouwen dus is hij bi niks mis mee dus ik zie het probleem niet, tenzij hij het eng vind om ervoor uit te komen ofzo :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 27 december 2010 @ 00:43:39 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90479129
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:

[..]

Denk ook dat jongens wel veel beter weten wat jongens lekker vinden dan meisjes van die leeftijd.
Resistance is futile.
pi_90479243
Als je je tot zowel vrouwen als mannen aangetrokken kunt voelen, ben je dus waarschijnlijk bi. No big deal, en je hoeft niet meteen in parades mee te lopen ( :') ). Doe je ding, kijk het aan en je merkt het vanzelf.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')