No I don'tquote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nah, you've got a nice rack. You'll be alright
Fixed it! Bit new to this.quote:
Dit moeten we dan maar eens proefondervindelijk gaan vaststellen dan, hè!quote:
Ik probeerde een beetje hoopvol te blijvenquote:
Waar dan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
zeuren hoelang ze wel niet alleen blijven, terwijl de rij over het algemeen minimaal een man of 4, 5 bevat
Zien zien!quote:
Het gaat om de kwaliteit van die rij hequote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
zeuren hoelang ze wel niet alleen blijven, terwijl de rij over het algemeen minimaal een man of 4, 5 bevat
Wil ik best.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
`Niemand die even blij voor mij kan zijn?
ja kan wel een kick zijn. Niks voor Raxz, die springt toch parachute?quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef dawg het volgende:
dit topic duurde anders wel lang.
[..]
zo kun je ook vliegen bos.
damn wat lijkt me dat vet
Hooguit voor seks ja.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
Daar gaat het niet om, en dat weet je.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Wat leuk
Mijn oom belde zwaar. Kerel nog nooit via de telefoon gesproken, en vorig jaar voor het laatst gezien en daarvoor ook al 5 jaar niet.
En hij wil de banden weer wat aantrekken en contact opnemen met m'n vader (ook twee jaar niet gesproken na een akkefietje.
En zowaar een half uur zitten bellen
ja mannen die overal in de rij staan is ook niks lijkt me.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van die rij he
quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
`Niemand die even blij voor mij kan zijn?
idd ja, of wat dingetje zegt alleen voor de seks.quote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mannen die overal in de rij staan is ook niks lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |