No I don'tquote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nah, you've got a nice rack. You'll be alright
Fixed it! Bit new to this.quote:
Dit moeten we dan maar eens proefondervindelijk gaan vaststellen dan, hè!quote:
Ik probeerde een beetje hoopvol te blijvenquote:
Waar dan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
zeuren hoelang ze wel niet alleen blijven, terwijl de rij over het algemeen minimaal een man of 4, 5 bevat
Zien zien!quote:
Het gaat om de kwaliteit van die rij hequote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
zeuren hoelang ze wel niet alleen blijven, terwijl de rij over het algemeen minimaal een man of 4, 5 bevat
Wil ik best.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
`Niemand die even blij voor mij kan zijn?
ja kan wel een kick zijn. Niks voor Raxz, die springt toch parachute?quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef dawg het volgende:
dit topic duurde anders wel lang.
[..]
zo kun je ook vliegen bos.
damn wat lijkt me dat vet
Hooguit voor seks ja.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
Daar gaat het niet om, en dat weet je.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef dawg het volgende:
die vrouwen weer he
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Wat leuk
Mijn oom belde zwaar. Kerel nog nooit via de telefoon gesproken, en vorig jaar voor het laatst gezien en daarvoor ook al 5 jaar niet.
En hij wil de banden weer wat aantrekken en contact opnemen met m'n vader (ook twee jaar niet gesproken na een akkefietje.
En zowaar een half uur zitten bellen
ja mannen die overal in de rij staan is ook niks lijkt me.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit van die rij he
quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
`Niemand die even blij voor mij kan zijn?
idd ja, of wat dingetje zegt alleen voor de seks.quote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mannen die overal in de rij staan is ook niks lijkt me.
Gister had je niet zulke hoge eisen! Als er maar een lul aan zat!quote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd ja, of wat dingetje zegt alleen voor de seks.
Dus leuk die rij, maar die moeten we niet
quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gister had je niet zulke hoge eisen! Als er maar een lul aan zat!
quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef dawg het volgende:
tja ik kan niet overal tegelijk zijn, sorry dames.
Wat wil je nou?quote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mannen die overal in de rij staan is ook niks lijkt me.
Dat blijktquote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij hoeft niet in de rij te staan(denkt ie
)
Oh gelukkig, valt alweer mee danquote:Op zondag 26 december 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
![]()
owja want als ik geil ben dan neem ik met een lul genoegen. Dacht het niet
jij weet niet wat ik wel en niet denkquote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij hoeft niet in de rij te staan(denkt ie
)
Dat is nogal een opgave tegenwoordigquote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
Ach. Ik hoef er maar een. Een fatsoenlijke, die mij net zo waardeert als ik hem. Eén die blijft.
Dan ben ik tevreden
Dat boeit mij nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
jij weet niet wat ik wel en niet denk
Die wil ik ook.quote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
Ach. Ik hoef er maar een. Een fatsoenlijke, die mij net zo waardeert als ik hem. Eén die blijft.
Dan ben ik tevreden
Iddquote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is nogal een opgave tegenwoordig
Dat blijven schijnt nogal lastig te zijn voor de mannen in mijn leven. Ergens doe ik iets niet goed.quote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef Yuki het volgende:
Dan ben ik tevreden
Als je erachter bent wat dat is, wil je me even inlichten dan? Want ik schijn het ook niet goed te doenquote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat blijven schijnt nogal lastig te zijn voor de mannen in mijn leven. Ergens doe ik iets niet goed.
te aardig is dodelijk, lees jij nooit op fok?quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef DustPuppy het volgende:
Ik bedoel, ik ben het helemaal met jullie eens hoor, maar ik heb in al die 7 jaar nog niet eens iemand ontmoet die mij op die manier zag. Misschien ligt het ook aan mij, ben ik te aardig enzo, ik weet niet.
Hoop dat de toekomst nog wat brengt, anders voorzie ik een eenzaam einde
Hij zegt toch ook dat het aan hem ligtquote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
te aardig is dodelijk, lees jij nooit op fok?
Het doet er niet meer toe. Ik heb besloten dat ik beter alleen kan blijven.quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef dawg het volgende:
misschien moeten jullie je eisenlijstjes eens wat bijstellen dan, meisjes.
Er is een tussenwegquote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef DustPuppy het volgende:
Mja ok, ik kan me wel als ene lul gaan gedragen, maar daar word ik zelf ook nogal ongelukkig van aangezien dat nogal buiten mijn aard ligt, dus daar schiet niemand iets mee op denk ik.
Ik heb niet veel eisen. Het moet gewoon goed voelen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef dawg het volgende:
misschien moeten jullie je eisenlijstjes eens wat bijstellen dan, meisjes.
En die is?quote:
oh oh, even serieus. dat vind ik zo'n bullshit-uitspraak. dat je even niet kiest voor een relatie oki, maar dat wat je nu zegt vind ik nogal een afknapper. de frustratie druipt er van alle kanten vanaf, en dat is niet aantrekkelijk. vind ik dan.quote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Het doet er niet meer toe. Ik heb besloten dat ik beter alleen kan blijven.
Wees maar lief voor mijquote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef DustPuppy het volgende:
Mja ok, ik kan me wel als ene lul gaan gedragen, maar daar word ik zelf ook nogal ongelukkig van aangezien dat nogal buiten mijn aard ligt, dus daar schiet niemand iets mee op denk ik.
Ik zowaar nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
Bin ich ja wieder.![]()
De vrouwen voelen zich eenzaam?
niet als een lul, maar ook niet je als een voetveeg gedragen. tegengas, spanning, uitdaging, etc. oh en humor.quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef DustPuppy het volgende:
Dat spreekt voor zich natuurlijkquote:
Je bent er weerquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
Bin ich ja wieder.![]()
De vrouwen voelen zich eenzaam?
Oh dat probeer ik ook wel. Dat ligt me alleen totaal niet.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niet als een lul, maar ook niet je als een voetveeg gedragen. tegengas, spanning, uitdaging, etc. oh en humor.
nu doe je weer te aardig. laat haar eerst maar eens een reden geven om lief te doen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich natuurlijk
Jaquote:
Ik ben ook zo gerfrustreerd als wat, dat ontken ik niet. En het is niet zo dat die frustratie komt doordat ik 'nooit eens iemand kan vinden' oid he, ik wil niet arrogant doen maar die rijen, die staan er wel voor mij. Dat zie ik echt wel. Ik vind het gewoon heel pijnlijk om iemand te verliezen, dat mag toch wel?quote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oh oh, even serieus. dat vind ik zo'n bullshit-uitspraak. dat je even niet kiest voor een relatie oki, maar dat wat je nu zegt vind ik nogal een afknapper. de frustratie druipt er van alle kanten vanaf, en dat is niet aantrekkelijk. vind ik dan.
tevreden zijn met jezelf, hoe cliche ook, jezelf leuk vinden, etc etc, dan gaat het vanzelf.
kerst is zooo cliche.
Oh ja natuurlijk, want alleen als ik er iets voor terugkrijg hoef ik aardig te doenquote:Op zondag 26 december 2010 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nu doe je weer te aardig. laat haar eerst maar eens een reden geven om lief te doen.
Soms mag lief zijn zonder reden ook wel hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nu doe je weer te aardig. laat haar eerst maar eens een reden geven om lief te doen.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook zo gerfrustreerd als wat, dat ontken ik niet. En het is niet zo dat die frustratie komt doordat ik 'nooit eens iemand kan vinden' oid he, ik wil niet arrogant doen maar die rijen, die staan er wel voor mij. Dat zie ik echt wel. Ik vind het gewoon heel pijnlijk om iemand te verliezen, dat mag toch wel?
Al plannen voor oud en nieuw Myraela?quote:Op zondag 26 december 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms mag lief zijn zonder reden ook wel hoor.
tuurlijk. en je klinkt niet arrogant hoor, zo schat ik je ook niet in.quote:Op zondag 26 december 2010 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook zo gerfrustreerd als wat, dat ontken ik niet. En het is niet zo dat die frustratie komt doordat ik 'nooit eens iemand kan vinden' oid he, ik wil niet arrogant doen maar die rijen, die staan er wel voor mij. Dat zie ik echt wel. Ik vind het gewoon heel pijnlijk om iemand te verliezen, dat mag toch wel?
Ik heb nog geen idee. Hopelijk spannender dan deze kerst.quote:Op zondag 26 december 2010 21:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Al plannen voor oud en nieuw Myraela?
Tot op heden zit ik nog alleen. Ook nog geen plannen gemaakt. Maar eens kijken wat er mijn kant nog op komt rollen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Hopelijk spannender dan deze kerst.
Je hebt gelijk, ik weet het, over een aantal weken zal ik het in een ander licht zien. Maar nu, nu leef ik in de decembermaand. De maand waarin mijn ouders jarig (zouden) zijn, de maand waarin ze beide stierven, de maand die draait om familie en gezin, dat is altijd al heftig. Dat ik waanzinnige liefde heb gekend en er maar zo kort van heb mogen genieten doet me nu even extra veel pijn. Alsof ik niets 'mag' houden.quote:Op zondag 26 december 2010 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. en je klinkt niet arrogant hoor, zo schat ik je ook niet in.
maar het leven is een balans, zonder goed geen kut. om het maar even plat te zeggen. en wie zegt dat het altijd aan 1 iemand moet liggen? een relatie is net zo goed een balans
/serieus.
myraela en dustpup, ik vis wat. leuk dat jullie happen, want ik heb weer even gelachen
Met O&N gaan we koekhappen. En ik heb sterretjes voor je gekocht.quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen idee. Hopelijk spannender dan deze kerst.
maar papa, ik ga op dieet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Met O&N gaan we koekhappen. En ik heb sterretjes voor je gekocht.
kusje erop lilymeisjequote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het, over een aantal weken zal ik het in een ander licht zien. Maar nu, nu leef ik in de decembermaand. De maand waarin mijn ouders jarig (zouden) zijn, de maand waarin ze beide stierven, de maand die draait om familie en gezin, dat is altijd al heftig. Dat ik waanzinnige liefde heb gekend en er maar zo kort van heb mogen genieten doet me nu even extra veel pijn. Alsof ik niets 'mag' houden.
En dat is onzin, want ik ben heel rijk en ik mag niet klagen. Ben gewoon een tikje verdrietig, maar dat zal weer overgaan en dan ben ik weer mezelf.
Waarschijnlijk zal ik weer met mijn moeder thuis zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Tot op heden zit ik nog alleen. Ook nog geen plannen gemaakt. Maar eens kijken wat er mijn kant nog op komt rollen.
Party at my place anders?quote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ik weer met mijn moeder thuis zijn.Eerst maar eens kijken wat mijn vrienden doen.
Light koekjes uiteraard. En ik heb er leuke PVC buizen en strijkers bij, dus dat gaat flink stinken en knallen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Myraela het volgende:
maar papa, ik ga op dieet.En ik deel niet mee in jouw liefde voor sterretjes.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het, over een aantal weken zal ik het in een ander licht zien. Maar nu, nu leef ik in de decembermaand. De maand waarin mijn ouders jarig (zouden) zijn, de maand waarin ze beide stierven, de maand die draait om familie en gezin, dat is altijd al heftig. Dat ik waanzinnige liefde heb gekend en er maar zo kort van heb mogen genieten doet me nu even extra veel pijn. Alsof ik niets 'mag' houden.
En dat is onzin, want ik ben heel rijk en ik mag niet klagen. Ben gewoon een tikje verdrietig, maar dat zal weer overgaan en dan ben ik weer mezelf.
/ knuffel geeft.quote:Op zondag 26 december 2010 22:00 schreef L-E het volgende:
Den Bosch, nieuw huisje, nog een beetje leeg, dus ruimte genoegquote:
Jij bent de liefste papa.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Light koekjes uiteraard. En ik heb er leuke PVC buizen en strijkers bij, dus dat gaat flink stinken en knallen.
buenas noches chiquitaquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef L-E het volgende:
Tnx lieverdjes.
Mijn verdrietige hoofd gaat naar bed, december is bijna voorbij!
Slaap lekker all!
Pm maar eens een keer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Den Bosch, nieuw huisje, nog een beetje leeg, dus ruimte genoeg
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |