Dat is ook wat.....quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
beterschap inca![]()
tis niks leuk om ziekig te zijn![]()
riep iemand gister iets over drakerige schoonfamilie? ik heb nog wel een sappige over de mijne weer. dan sta je 2 dagen in de keuken om een leuk diner te maken en gaan ze een uur voor het eten op hoge poten weg. ze zouden echt blijven eten, eerlijk waar. maar schoonpa houdt stug vol dat het een communicatiefoutje was (ondanks zn vrouw die aan alle kanten protesteerde)
ah well: de stemming verbeterde aanmerkelijk toen hij eenmaal weg was. sneu maar waar. we hebben lekker gegeten van onze pastoorshaasjes en verder zal het me aan mijn kont roesten ook wat hij al dan niet doet en laat!
pastoorshaasjes zijn lekker
nope. het zijn een stel krengen bij elkaar. sorrie voor de mensen die nog hoop hebben, maar ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 26 december 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Simmu, jij hebt het echt niet getroffen qua schoonfamilie he...
da's lastig want 3 uur rijden verderopquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toegang tot de kleinkinderen is wel iets anders dan de toegang tot je huis, he. Gewoon contact bij hem thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |