quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng, heb gezien dat er toch wel een serieuze man ergens in zit en dat lachen en flirten is om zijn onzekerheid/kwetsbaarheid te verdoezelen. Ik denk dat hij heel gevoelig is..
Er zitten een aantal zéér drukke tantes tussen, o.a die vreselijke Maxima en die donkerharige "Oh Paulien, meidddddd wat zeg je me nouuuuuuuuuuuuuu"quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Diana sloot zichzelf buiten zo te zien, gelukkig is ze weg.
Ik moest ff de foto van Pauline erbij pakken, ja ik zie het wel een beetje jaquote:Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Pauline trouwens heel erg lijken op een oudere versie van Hanna Verboom
Nu ik erover nadenk, ik doe dat zelf ookquote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten een aantal zéér drukke tantes tussen, o.a die vreselijke Maxima en die donkerharige "Oh Paulien, meidddddd wat zeg je me nouuuuuuuuuuuuuu"![]()
Ik zou spontaan al geen zin meer hebben als ik tussen dat soort aandachtsgeile wijven moet strijden om een man.
Dus ik kan Diana wel ergens begrijpen
Of ze was zelf wat stug, dat kan ook
Bij alle andere boeren zie ik niet zulke hysterische types zitten, normaal strijden is niks mis mee, maar 2 van die Gooische drukke wijven... brrquote:Op maandag 27 december 2010 12:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik doe dat zelf ook.
Ik heb ook geen zin om te vechten voor aandacht.
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.quote:Op maandag 27 december 2010 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij alle andere boeren zie ik niet zo'n stel hysterische types zitten, normaal strijden is niks mis mee, maar 2 van die Gooische drukke wijven... brr
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.
Fiewquote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt
Ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt
Neuh niet dat, maar zijn karakter en persoonquote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet.
Die vrouwen hebben toch al in eerdere jaren kunnen zien dat ze ook moeten meewerken op de logeerweek en wat ze een beetje kunnen verwachten?
Oh op die manier, ik legde dan teveel nadruk op het in de stront staan.quote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh niet dat, maar zijn karakter en persoon
Je kan ook 2 dingen met die zin, al kunnen ze ook weer in het verlengde van elkaar staanquote:Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik legde dan teveel nadruk op het in de stront staan.
Wat Pisces al zegt, ik bedoelde dat qua persoon/uiterlijk dat ze van hem iets maken als in mooi blousje aan, woest aantrekkelijke krullenkop, mooie ogen, lach en je hebt een leuke Gooische man gemaakt.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet.
Die vrouwen hebben toch al in eerdere jaren kunnen zien dat ze ook moeten meewerken op de logeerweek en wat ze een beetje kunnen verwachten?
Ik moet hardop lachenquote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Terwijl hij gewoon een BOER is. Met poep. En zulks.
Eerder een serial killer... Hij blijft eng....quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat Pisces al zegt, ik bedoelde dat qua persoon/uiterlijk dat ze van hem iets maken als in mooi blousje aan, woest aantrekkelijke krullenkop, mooie ogen, lach en je hebt een leuke Gooische man gemaakt.
Terwijl hij gewoon een BOER is. Met poep. En zulks.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:03 schreef Injetta het volgende:
Gaat hij op zijn trouwdag ook tijdens de ceremonie bellen of als zijn vrouw zijn kinderen ligt te baren.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie Ksenia daar al liggen.
"Meepoefen Marcel, meepoefen!!"
Marcel: PFF PFF PFF PFF
"Oehhh diet doet zojn painnnn"
*trinnggg*
-Jaaaaa? Wahhhttt? Staat er teveel ooohhnnkruid op m'n akkerrrr? Neeee togggggggggg'
"MARCEL DIT VIEND IK NIET LOOK!"
Als Marcel eindelijk de koter krijgt die hij al zo lang wenst, dan trekt hij het kind er met eigen handen uitquote:Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie Ksenia daar al liggen.
"Meepoefen Marcel, meepoefen!!"
Marcel: PFF PFF PFF PFF
"Oehhh diet doet zojn painnnn"
*trinnggg*
-Jaaaaa? Wahhhttt? Staat er teveel ooohhnnkruid op m'n akkerrrr? Neeee togggggggggg'
"MARCEL DIT VIEND IK NIET LOOK!"
Precies. Hij heeft een beetje een verkeerde indruk van zichzelf achtergelaten op de speeddates denk ik. Niet bewust natuurlijk, maar wel als masker voor zijn onzekerheid.quote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Richard op een gegeven moment ook wel zichtbaar kwetsbaar. Die ene vrouw had m net afgewezen, zit hij later naast Yvonne en zij vraagt aan hem of de eerste vrouw van t rijtje bij hem op de boerderij zal komen, zegt ie heel voorzichtig 'als zij wil. . .'. Die vrouw schoot gewoon in de lach, die zal ook wel gedacht hebben, wat moet ik met deze geslagen hond, dat is niet woest aantrekkelijk! Arme Richard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |