abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90488557
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:

Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng, heb gezien dat er toch wel een serieuze man ergens in zit en dat lachen en flirten is om zijn onzekerheid/kwetsbaarheid te verdoezelen. Ik denk dat hij heel gevoelig is..

:Y

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:

Diana sloot zichzelf buiten zo te zien, gelukkig is ze weg.

Er zitten een aantal zéér drukke tantes tussen, o.a die vreselijke Maxima en die donkerharige "Oh Paulien, meidddddd wat zeg je me nouuuuuuuuuuuuuu" :')
Ik zou spontaan al geen zin meer hebben als ik tussen dat soort aandachtsgeile wijven moet strijden om een man.
Dus ik kan Diana wel ergens begrijpen :D
Of ze was zelf wat stug, dat kan ook ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90488590
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Pauline trouwens heel erg lijken op een oudere versie van Hanna Verboom :P
Ik moest ff de foto van Pauline erbij pakken, ja ik zie het wel een beetje ja :)

Jammer dat Pauline weg is, ik vond haar de leukste vrouw van de 5 :Y
  maandag 27 december 2010 @ 12:18:49 #178
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90488709
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]

Er zitten een aantal zéér drukke tantes tussen, o.a die vreselijke Maxima en die donkerharige "Oh Paulien, meidddddd wat zeg je me nouuuuuuuuuuuuuu" :')
Ik zou spontaan al geen zin meer hebben als ik tussen dat soort aandachtsgeile wijven moet strijden om een man.
Dus ik kan Diana wel ergens begrijpen :D
Of ze was zelf wat stug, dat kan ook ;)
Nu ik erover nadenk, ik doe dat zelf ook :@.
Ik heb ook geen zin om te vechten voor aandacht.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90488773
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:18 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Nu ik erover nadenk, ik doe dat zelf ook :@.
Ik heb ook geen zin om te vechten voor aandacht.
Bij alle andere boeren zie ik niet zulke hysterische types zitten, normaal strijden is niks mis mee, maar 2 van die Gooische drukke wijven... brr :X
  maandag 27 december 2010 @ 12:23:43 #180
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90488868
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij alle andere boeren zie ik niet zo'n stel hysterische types zitten, normaal strijden is niks mis mee, maar 2 van die Gooische drukke wijven... brr :X
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.

Merel vond ik ook zo'n dominant type. Ik zie d'r nog staan tussen de boeren van Annemarie. :')
pi_90488918
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.

Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt :Y
  maandag 27 december 2010 @ 12:27:34 #182
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90489003
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Fiew
* veegt voorhoofd af
pi_90489049
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik niet.
Die vrouwen hebben toch al in eerdere jaren kunnen zien dat ze ook moeten meewerken op de logeerweek en wat ze een beetje kunnen verwachten?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90489196
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik niet.
Die vrouwen hebben toch al in eerdere jaren kunnen zien dat ze ook moeten meewerken op de logeerweek en wat ze een beetje kunnen verwachten?
Neuh niet dat, maar zijn karakter en persoon :)
pi_90489211
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Neuh niet dat, maar zijn karakter en persoon :)
Oh op die manier, ik legde dan teveel nadruk op het in de stront staan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90489251
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Oh op die manier, ik legde dan teveel nadruk op het in de stront staan.
Je kan ook 2 dingen met die zin, al kunnen ze ook weer in het verlengde van elkaar staan :')
Nee ik denk ook dat ze daar de spontane man zien op zo'n date maar dat hij op de boerderie en hardwerkende zakenman is. :Y
  maandag 27 december 2010 @ 12:39:27 #187
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90489438
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik niet.
Wat Pisces al zegt, ik bedoelde dat qua persoon/uiterlijk dat ze van hem iets maken als in mooi blousje aan, woest aantrekkelijke krullenkop, mooie ogen, lach en je hebt een leuke Gooische man gemaakt.
Terwijl hij gewoon een BOER is. Met poep. En zulks.
pi_90489481
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:

Ik moet hardop lachen _O-
  maandag 27 december 2010 @ 12:42:30 #189
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90489559
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 12:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik moet hardop lachen _O-
:D
pi_90490311
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Wat Pisces al zegt, ik bedoelde dat qua persoon/uiterlijk dat ze van hem iets maken als in mooi blousje aan, woest aantrekkelijke krullenkop, mooie ogen, lach en je hebt een leuke Gooische man gemaakt.
Eerder een serial killer... Hij blijft eng....
Die ene is op tijd ontsnapt.

Die Annemarie kijkt nooit iemand aan en helemaal niet die boeren. Hoe de "klik" waar ze het allemaal over hebben, tot stand moet komen, is mij een raadsel.

Die Marcel vond ik eigenlijk ook een beetje eng... :) Zoals hij kijkt. En dat stomme bellen. Het kan zijn dat het werk doorgaat, maar ja.. 1 dagje? Een dag waarin je gefilmd wordt en de "vrouw" van je leven wilt leren kennen. Het gaat niet om zomaar een leuk dagje. Echt raarrrrrr. Gaat hij op zijn trouwdag ook tijdens de ceremonie bellen of als zijn vrouw zijn kinderen ligt te baren.
Oh, wacht effe. Ik zeg zo wel ja, ik moet even de telefoon opnemen. Schat wacht nog even met persen, ik heb een telefoontje.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 27 december 2010 @ 13:05:21 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90490383
Ik ben het ook met sommigen eens dat het beeld van Richard als gewetenloze seriemoordenaar nu wat wordt afgezwakt. Deze aflevering deed hij geen enkele corny versierpoging meer en ook zijn blikken waren niet meer zo dodelijk als voorheen.

We (en met 'we' bedoel ik natuurlijk mezelf, zelfverklaard amateurpsycholoog en roddeltante) zien duidelijk een verschil tussen Richard enerzijds en Marcel anderzijds.

Richard is het prototype 'foute boer'. Kent het klappen van de zweep (aight), in de stal een keiharde werker maar daarbuiten een soepele charmeur. Leuke vrouwen herkennen direct de foutheid in hem, maar de naïeve gewillige vrouwen (de types die zeggen dat ze foute mannen aantrekken en dat écht-niet-begrijpen) vinden hem vooral 'interessant'. Interessant is hij ook zeker, want achter die façade kan een persoonlijkheid schuil gaan die je als vrouw misschien nooit zal leren kennen. Oeh, spannend dus!

Van de andere kant: Marcel. Hij zal geen vlieg kwaad doen. Laat staan zijn toekomstige vrouw. Met zijn zoetgevooisde Limburgse accent is hij al nauwelijks serieus te nemen, maar zelfs voor Limburgse begrippen is hij een zoet ei. Het enige wat hij wil is kinddereennn. Marcel is 'what you see is what you get', vanaf date 1 weet je wat er gaat gebeuren: lekker op de bank en praten over kinderen. TOT JE DOOD! Oeh, helemaal niet spannend dus!

Dus vrouwen, wat willen we? Gaan we voor de foute boer, of voor de saaie boer. Foute mannen winnen altijd in het leven, dus daarom zal Marcel hier op het eind van het seizoen de meeste tegenstanders hebben.

Verder vind ik het enige jammere dat de karakters Frank en Gijsbert een beetje teveel op elkaar lijken, buiten het leeftijdsverschil van tien jaar. Allebei vrij soepel voor een boer, en allebei op zich leuke vrouwen. (aight!) Maar de echte autistische slome maagdelijke boer-zoekt-vrouw-gedachte is er een beetje weg.

Annemarie wordt natuurlijk ook interessant. Niet zomaar een ijskonijn, eerder een Arctische keizerspinguin. Emotie is haar vreemd, en haar keuze voor dat lulletje rozewater van een Johannes was helemaal bizar. De enige normale kerel, Sander, is gevlogen. Het gaat Harrie worden, maar die moet Theo Maassen doen vergeten thuis wil Annemarie ooit nog ontdooien.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 27 december 2010 @ 13:08:45 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90490486
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:03 schreef Injetta het volgende:
Gaat hij op zijn trouwdag ook tijdens de ceremonie bellen of als zijn vrouw zijn kinderen ligt te baren.
_O- Ik zie Ksenia daar al liggen.

"Meepoefen Marcel, meepoefen!!"
Marcel: PFF PFF PFF PFF
"Oehhh diet doet zojn painnnn"
*trinnggg*
-Jaaaaa? Wahhhttt? Staat er teveel ooohhnnkruid op m'n akkerrrr? Neeee togggggggggg'
"MARCEL DIT VIEND IK NIET LOOK!"
  maandag 27 december 2010 @ 13:09:34 #193
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90490520
:D
pi_90490535
Wel tof trouwens, dat raften. Zelf ook een paar keer gedaan. Een maat van me is er bijna een keer verzopen. :)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 27 december 2010 @ 13:10:52 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90490562
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

*trinnggg*
-Jaaaaa? Wahhhttt? Staat er teveel ooohhnnkruid op m'n akkerrrr? Neeee togggggggggg'
:').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 december 2010 @ 13:14:24 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90490679
Overigens zal die Ksenia nog best een warrior princess zijn denk ik. Da's de enige met een beetje pit erin, ben benieuwd of Marcel dat aankan. Als 'ie maar niet Sonja kiest, stom joch. :')
pi_90490703
http://boerzoektvrouw.kro(...)2010.aspx?id=272352#

"Mooie ogen, daar verdrink je in, in die ogen...moet je mee uitkijken..." :')

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Sonja toch, gekke meid! :')

Als ik me ergens mee weg wil jagen, zijn het dat soort dates en dat soort opmerkingen. Hoe ongemakkelijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_90490714
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

*trinnggg*
Als Marcel eindelijk de koter krijgt die hij al zo lang wenst, dan trekt hij het kind er met eigen handen uit _O-
  maandag 27 december 2010 @ 13:15:21 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90490718
Ik vind Richard op een gegeven moment ook wel zichtbaar kwetsbaar. Die ene vrouw had m net afgewezen, zit hij later naast Yvonne en zij vraagt aan hem of de eerste vrouw van t rijtje bij hem op de boerderij zal komen, zegt ie heel voorzichtig 'als zij wil. . .'. Die vrouw schoot gewoon in de lach, die zal ook wel gedacht hebben, wat moet ik met deze geslagen hond, dat is niet woest aantrekkelijk! Arme Richard.
  maandag 27 december 2010 @ 13:19:03 #200
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90490853
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Richard op een gegeven moment ook wel zichtbaar kwetsbaar. Die ene vrouw had m net afgewezen, zit hij later naast Yvonne en zij vraagt aan hem of de eerste vrouw van t rijtje bij hem op de boerderij zal komen, zegt ie heel voorzichtig 'als zij wil. . .'. Die vrouw schoot gewoon in de lach, die zal ook wel gedacht hebben, wat moet ik met deze geslagen hond, dat is niet woest aantrekkelijk! Arme Richard.
Precies. Hij heeft een beetje een verkeerde indruk van zichzelf achtergelaten op de speeddates denk ik. Niet bewust natuurlijk, maar wel als masker voor zijn onzekerheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')