nou ik vindt het wel een leuk wapen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ga toch weg man. Met een Galil spelen en denken dat je skills hebt is hetzelfde als een aimbot gebruiken en juichen bij iedere kill die je maakt. Mensen die dat ding gebruiken zijn vaak van die types die met een silencer, Ghost en een Motion Sensor het hele potje in een gebouw zitten en dan zeggen dat ze niet campen, maar defensief spelen. Zieligerds die aan hun teamgenoten vragen of ze gerevived kunnen worden, nadat ze met hun volautomatische pistool iemand hebben gekilled in Second Chance. Rioolratten die de bom in S&D niet defusen, omdat ze bang zijn om dood te gaan. Dat soort lui mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven.
Galil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ga toch weg man. Met een Galil spelen en denken dat je skills hebt is hetzelfde als een aimbot gebruiken en juichen bij iedere kill die je maakt. Mensen die dat ding gebruiken zijn vaak van die types die met een silencer, Ghost en een Motion Sensor het hele potje in een gebouw zitten en dan zeggen dat ze niet campen, maar defensief spelen. Zieligerds die aan hun teamgenoten vragen of ze gerevived kunnen worden, nadat ze met hun volautomatische pistool iemand hebben gekilled in Second Chance. Rioolratten die de bom in S&D niet defusen, omdat ze bang zijn om dood te gaan. Dat soort lui mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven.
Galil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een leuke galilplay hebt, doe ik daar wel een oneshot commentary op ipv de bagger die ik nog steeds probeerquote:
Tauch is huiliequote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Galil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet?quote:
zou kunnen, ik zie het ook altijd lekker zwart-wit:quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:25 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel juist aanvallend met de wapens die bekritiseerd worden, heb het geduld niet om maar te blijven hangen ergens.
Vandaar ook m'n waardeloze stats gok ik zo.
Ik speelde gister 21-1 en had een Gunship. Die stuur ik je wel, mag je me belachelijk maken want ik zuig nogal met dat dingquote:Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[..]
Als je een leuke galilplay hebt, doe ik daar wel een oneshot commentary op ipv de bagger die ik nog steeds probeer
quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Galil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tauch rusht niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik merk dat ik gewoon te slecht ben om te rushen zoals Tauch, ik zou graag zo spelen maar ben er niet snel en precies genoeg voor.
Op bepaalde mappen concentreer ik me gewoon op bepaalde stukken van de map ipv als een dolle rond te rennen, inderdaad met het motion sensortje aan. Works for me
Naja, overal rondlopen en alles wat ie ziet neerknallen danquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tauch rusht niet hoor
Ik rush wel
Hoi Doopstahquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Naja, overal rondlopen en alles wat ie ziet neerknallen dan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:56 schreef Parvus het volgende:
Geen slowchat jongens anders haal ik de mod erbij
Alles koel?quote:
Uit welk nummer kwam het nou? ^_^quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Faal
Negers proberen de koning te zijn, maar de aas is terug.
Tsja ik speel eigenlijk structureel met 2 wapens en heb in m'n 5 classes allemaal wapens staan die allemaal aardig op elkaar lijken (AK-47, FN-FAL, Galil, Stoner 63 en Commando) omdat ik er nou eenmaal de hoogste scores mee behaal.quote:
Ach, ik gebruik zelf ook wel eens de Motion Sensor. Het maakt me ook niet echt uit wat je gebruikt, maar ik vind het wel leuk om voor wat discussie te zorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Op bepaalde mappen concentreer ik me gewoon op bepaalde stukken van de map ipv als een dolle rond te rennen, inderdaad met het motion sensortje aan. Works for me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |