abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90515246
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ga toch weg man. Met een Galil spelen en denken dat je skills hebt is hetzelfde als een aimbot gebruiken en juichen bij iedere kill die je maakt. Mensen die dat ding gebruiken zijn vaak van die types die met een silencer, Ghost en een Motion Sensor het hele potje in een gebouw zitten en dan zeggen dat ze niet campen, maar defensief spelen. Zieligerds die aan hun teamgenoten vragen of ze gerevived kunnen worden, nadat ze met hun volautomatische pistool iemand hebben gekilled in Second Chance. Rioolratten die de bom in S&D niet defusen, omdat ze bang zijn om dood te gaan. Dat soort lui mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven.

Galil :') :') :') :') :') :')
nou ik vindt het wel een leuk wapen.
en ghost+second chance pro+motion sensor is ook een leuke combinatie om te spelen.
vooral als je iets tactischer en defensief wilt spelen.
pi_90515932
quote:
Ga toch weg man. Met een Galil spelen en denken dat je skills hebt is hetzelfde als een aimbot gebruiken en juichen bij iedere kill die je maakt. Mensen die dat ding gebruiken zijn vaak van die types die met een silencer, Ghost en een Motion Sensor het hele potje in een gebouw zitten en dan zeggen dat ze niet campen, maar defensief spelen. Zieligerds die aan hun teamgenoten vragen of ze gerevived kunnen worden, nadat ze met hun volautomatische pistool iemand hebben gekilled in Second Chance. Rioolratten die de bom in S&D niet defusen, omdat ze bang zijn om dood te gaan. Dat soort lui mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef Parvus het volgende:
Galilletje aaien :D :'( :D
Als je een leuke galilplay hebt, doe ik daar wel een oneshot commentary op ipv de bagger die ik nog steeds probeer :')
pi_90518912
quote:

Tauch is huilie
pi_90519269
Tja maar hetzelfde geld voor een Famas, AK47 en 74U en commando. De Galil is misschien nog wat minder door z'n redelijke lage firerate. Maar op zich heb je wel gelijk, alhoewel als ik de Galil gebruik er gewoon mee rond ren.

Een teamdeathmatch vandaag: 42-5 en nog verloor m'n team bijna. Domination: 35-1. Heerlijk zulke matches =]
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:51:24 #105
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90520658
wat ik de meest kansloze mensen vindt zijn de gasten met een AK-74u en ghost die dan heel stiekem en vies ergens gaan liggen tot de spawns omdraaien zodat ze iedereen kunnen neermaaien die daar spawnt :r
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:55:52 #106
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90520822
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

:')
niet?
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:25:02 #107
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_90521951
Ik speel juist aanvallend met de wapens die bekritiseerd worden, heb het geduld niet om maar te blijven hangen ergens.
Vandaar ook m'n waardeloze stats gok ik zo. :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:10:48 #108
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90523490
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:25 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel juist aanvallend met de wapens die bekritiseerd worden, heb het geduld niet om maar te blijven hangen ergens.
Vandaar ook m'n waardeloze stats gok ik zo. :')
zou kunnen, ik zie het ook altijd lekker zwart-wit:

campen (te defensief): bijna geen kills, bijna geen deaths, totaal geen fun
rushen (te agressief): veel kills, maar ook veel deaths, veel lol, maar je haalt heel het idee van een tactische shooter weg.
voorzichtig spelen (defensief): dit is al een betere manier, defensief spelen maar niet campen. je zult waarschijnlijk prima positief spelen, zo nu en dan een leuke streak halen, maar nog steeds zul je ergens onderaan in de lijst hangen, misschien net in de middenmoot.
tactisch rushen (agressief): je speelt snel, en haalt veel kills, maar doordat je het tactische gedeelte niet uit het oog verliest en nadenkt voor je iets doet, ga je veel minder vaak dood. bovendien is ook een belangrijke dat je niet alleen voor kills gaat, maar ook voor objectives, waardoor vaak heel het potje ook makkelijker wordt als jouw team domineert. je haalt hiermee vaak je killstreaks, en zult vaak bovenaan staan met een goede k/d, én het staat garant voor veel spelplezier.

ik ga altijd voor de 4e en ik moet zeggen dat het me steeds beter lukt om de goede balans te vinden tussen defensief spelen, tactisch spelen en rushen ;)

waarschijnlijk is jouw probleem dat je gewoon te hard rusht, probeer tijdens het spelen gewoon niet te vergeten even rustig dat ene hoekje om te gaan of eerst even een flashbang naar binnen te gooien, dan zal je zien dat het stukken beter gaat ;)

wat een ontzettend lang kutverhaal om 2 uur 's-nachts ;( :')
pi_90525955
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

[..]

Als je een leuke galilplay hebt, doe ik daar wel een oneshot commentary op ipv de bagger die ik nog steeds probeer :')
Ik speelde gister 21-1 en had een Gunship. Die stuur ik je wel, mag je me belachelijk maken want ik zuig nogal met dat ding :D
pi_90525974
quote:

:D
All good things are wild and free.
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:43:07 #111
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90526244
Ik merk dat ik gewoon te slecht ben om te rushen zoals Tauch, ik zou graag zo spelen maar ben er niet snel en precies genoeg voor.

Op bepaalde mappen concentreer ik me gewoon op bepaalde stukken van de map ipv als een dolle rond te rennen, inderdaad met het motion sensortje aan. Works for me :)
pi_90526269
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik merk dat ik gewoon te slecht ben om te rushen zoals Tauch, ik zou graag zo spelen maar ben er niet snel en precies genoeg voor.

Op bepaalde mappen concentreer ik me gewoon op bepaalde stukken van de map ipv als een dolle rond te rennen, inderdaad met het motion sensortje aan. Works for me :)
Tauch rusht niet hoor :')
Ik rush wel :Y
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:47:52 #113
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90526295
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:45 schreef Michhas het volgende:

[..]

Tauch rusht niet hoor :')
Ik rush wel :Y
Naja, overal rondlopen en alles wat ie ziet neerknallen dan ;)
pi_90526325
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Naja, overal rondlopen en alles wat ie ziet neerknallen dan ;)
Hoi Doopstah :W
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:52:24 #115
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90526342
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hoi Doopstah :W
:W
pi_90526390
Geen slowchat jongens anders haal ik de mod erbij
pi_90526396
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:56 schreef Parvus het volgende:
Geen slowchat jongens anders haal ik de mod erbij
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:52 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Alles koel?
pi_90526397
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_90526402
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:56 schreef Parvus het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :' :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Faal :P
Negers proberen de koning te zijn, maar de aas is terug.
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:57:17 #120
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_90526403
Zijn er vanavond wel weer wat mensen online, heb de afgelopen 3 dagen alleen maar FFA gespeeld en dat ben ik wel weer zat :{
pi_90526414
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:

[..]

Faal :P
Negers proberen de koning te zijn, maar de aas is terug.
Uit welk nummer kwam het nou? ^_^
pi_90526430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:57 schreef Parvus het volgende:

[..]

Uit welk nummer kwam het nou? ^_^
Still D.R.E. ;)
pi_90528211
Wil er iemand zo vriendelijk zijn om mij in pm uit te leggen hoe het nou precies zit met je nat status?

Ik zit ongeveer 30 minuten voor ik eindelijk een potje gevonden heb... Begin het echt zat te worden:(

Bvd!
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:33:29 #124
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_90528270
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:10 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]
Verhaal
Tsja ik speel eigenlijk structureel met 2 wapens en heb in m'n 5 classes allemaal wapens staan die allemaal aardig op elkaar lijken (AK-47, FN-FAL, Galil, Stoner 63 en Commando) omdat ik er nou eenmaal de hoogste scores mee behaal.
Heb vrijwel ieder wapen meerdere potjes gebruikt en uit de statistieken blijkt wel dat ik gewoon niet geschikt ben voor bepaalde wapens. :+

Vrees dat ik ook gewoon een te traag reactievermogen heb, zit in Free-for-all praktisch altijd bij de beste 3 in de game, maar ik heb nou niet het idee dat ik het geweldig doe met een ratio van 1.4. :')
Potjes van 30-5 zijn bij mij dan ook sporadisch, eerder 27-21 en dat soort scores.
Maakt me verder ook niet uit, vermaak me prima met de game en daar draait het toch om uiteindelijk.
Kreeg vanochtend wel een berichtje van "Great camping ... but wat a boring way to play", dat terwijl ik meer heb gelopen dan in ieder ander potje. :P
pi_90528758
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef Doopy-X- het volgende:
Ach, ik gebruik zelf ook wel eens de Motion Sensor. Het maakt me ook niet echt uit wat je gebruikt, maar ik vind het wel leuk om voor wat discussie te zorgen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')