De Cinq of hoe je het schrijftquote:Op maandag 27 december 2010 14:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
welke dan?
ik ging altijd naar de opium toen ik 16 washad zelfs een VIP pas daar
fucking mooi, altijd als we ruzie kregen, werd de tegenpartij eruit gezet, omdat ze geen VIPs waren
de cinq is al net zo triest jaquote:Op maandag 27 december 2010 14:25 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
De Cinq of hoe je het schrijftNormaal ben ik eigenlijk nooit te vinden in Den Bosch.
Omdat ze bij treyarch niet weten wat ze aan het doen zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 12:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kan je eigenlijk mensen niet meer muten in de lobby?
Nou welke van de 2 ben jequote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Ja Hoor, die ga ik echt hier eens plaatsen
Zoek me maar lekker op, Bjorn Holemans
quote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die nieuwe perk dan.
vliegen ALLEZZ
haha wat een baas ben je toch ookquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ga toch weg man. Met een Galil spelen en denken dat je skills hebt is hetzelfde als een aimbot gebruiken en juichen bij iedere kill die je maakt. Mensen die dat ding gebruiken zijn vaak van die types die met een silencer, Ghost en een Motion Sensor het hele potje in een gebouw zitten en dan zeggen dat ze niet campen, maar defensief spelen. Zieligerds die aan hun teamgenoten vragen of ze gerevived kunnen worden, nadat ze met hun volautomatische pistool iemand hebben gekilled in Second Chance. Rioolratten die de bom in S&D niet defusen, omdat ze bang zijn om dood te gaan. Dat soort lui mag wat mij betreft een pijnlijke dood sterven.
Galil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen broeder, amenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |