Zeer interessante belegging, een groot voordeel is dat de prijzen relatief laag zijn maar wel goed rendement opbrengen, maar niet allemaal
ik vind 42500 wel fors omdat je dan toch wel 375 a 400 per maand moet hebben voor de huur om het rendement te kunnen halen, ik weet niet waar je de box gezien hebt maar als je het voor beleggingsdoeleinden koopt hoeft het niet in je eigen woonwijk te liggen
ik zou eens googlen op GARAGEBOX te huur/tekoop/belegging zo wordt je al snel wijzer
er worden ook wel kleine bedrijfsruimten / garageboxen aangeboden in de vorm van bedrijfsverzamelgebouwen met liften en oprijlanen maar ook in hele parken waar alles gelijkvloers is, veel worden er opgebouwd uit sandwich panelen, traditioneel met bakstenen maar ook helemaal uit beton, op afgesloten terreinen met en zonder beveiliging
je moet eigenlijk in de huid proberen te kruipen van je toekomstige huurder wat is belangrijk
ligging, beveiliging, wat mag je er doen, wat wil men er doen, wat kost het
je komt dan al snel bij een conclusie dat je een lijstje krijgt met zaken die belangrijk worden
en als je een optimaal verhaal hebt zal er in de toekomst ook vraag naar zijn
als je bedrijfsmatig inversteerd heeft het voordelen in zin van inversteringsafstrek 28%
maar als je prive koopt kan je ook btw terug vorderen met een btw nr en dan kan je beleggen in box3
uiteinderlijk vind ik een bruto rendement van 9% interessant komt op netto 7a 8%
en niet te veel omkijken