Vind je het gek met een Flying V, die zijn geloof ik niet gemaakt om zitten te bespelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet zittend spelen
Dat heb ik ook, speel 100x liever staand.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet zittend spelen
Posts aanpassen op de mobiel begin ik eigenlijk maar niet aan, dan flipt de hele site.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Muchachooo het volgende:
is bij jullie de layout van het forum ook zo fucked up?
Oh, dat gaat wel hoor, gewoon in de klassieke houding. En ik speel laatste tijd voornamelijk op mijn LP, en dat gaat sowieso goed. Naja, voor zover ik het zelf kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vind je het gek met een Flying V, die zijn geloof ik niet gemaakt om zitten te bespelen
A/B switch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet even iets hebben om mijn PODxt te omzeilen.... Een soort switch dat ik kan kiezen of mijn signaal via de PODxt gaat of niet.
Wij spelen alles behalve alleen powerchords.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meer dan powerchords heb je niet nodig hoorKijk maar naar Brian z'n band
ja wat het is nou ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wij spelen alles behalve alleen powerchords.
Jullie wisselen het af met losse noten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wij spelen alles behalve alleen powerchords.
Riffjes!quote:
Boventerts of onderterts?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef guitarist het volgende:
Als je tertsen en mineur7 akkoorden speelt zijn het toch geen powerchords meer?
digitech whammyquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:27 schreef genakt het volgende:
wat voor effect gebruikt tom bij de solo van killing in the name off van rage against the machine ?
Mijn Blackstar is kleiner, maar is alsnog een gesleep. Ik denk dat je geen enkele goede versterker makkelijk mee neemt. Je kan voor het oefenen een kleine Vox Valvetronix (of iets vergelijkbaars) nemen en voor optredens je Valveking houden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen wat ik moet doen. Heb nu een Valveking top met een 2x12 kast. Ik wil eigenlijk wat kleiner gaat ivm met makkelijk meenemen en minder gesleep.
Een combo is een optie maar dan wel iets vets. En een eventuele andere oplossing is digitaal gaan helemaal.
Ja m'n versterker staat sowieso in het oefenhok, dus het gesleep gaat juist om naar optredens mee te nemen. Nu is het vooral het probleem met het OV als we soms geen beschikking hebben over de auto wat net kut is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mijn Blackstar is kleiner, maar is alsnog een gesleep. Ik denk dat je geen enkele goede versterker makkelijk mee neemt. Je kan voor het oefenen een kleine Vox Valvetronix (of iets vergelijkbaars) nemen en voor optredens je Valveking houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |