quote:
Let maar opquote:
Althans, niet op zondagquote:
Jij ookquote:Op zondag 26 december 2010 14:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar goed, ik ga afhaken, fijne 2e kerstavond allemaal alvast en tot vannacht / morgen!
Daarom halen we de 20 delen op een avond ook niet meerquote:Op zondag 26 december 2010 14:31 schreef tralalala het volgende:
Vandaag geen Wegmisbruikers
Sommige mensen weten het topic nog niet te vinden!
Dan moeten we meer promoten!quote:Op zondag 26 december 2010 14:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daarom halen we de 20 delen op een avond ook niet meer
Wasmachine al weer heel dan?quote:Op zondag 26 december 2010 15:31 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Niet veel,Zwarte markt in utrecht geweest, Niets gekocht behalve een lege Minidisc van JVC.
Heb ik soms ook last van gaat vaak na een dag overquote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef tralalala het volgende:
Een van mijn verstandskiezen doet echt rete pijn atm.![]()
![]()
![]()
Het negeren van mensen blijkt gelukkig altijd een goede manier om topics actief te houden.quote:Op maandag 27 december 2010 02:52 schreef Doler12 het volgende:
Deze week was er ook niks natuurlijk!
Ik negeer geen mensen hoorquote:Op maandag 27 december 2010 03:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het negeren van mensen blijkt gelukkig altijd een goede manier om topics actief te houden.
Goeienacht Dora fan aquote:Op maandag 27 december 2010 03:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vandaar dus dat dit topic kennelijk niet zo snel gaat als normaal.
Klopt, het is alweer over gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2010 02:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb ik soms ook last van gaat vaak na een dag over
Dieptepunt: <1 paginaquote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef TheKC het volgende:
Nog niet eens een pagina vol op zondag, een nieuw record
quote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dieptepunt: <1 pagina
Hoogtepunt: 18 topics
Hoogtepunt was topics in 2 minuten volquote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dieptepunt: <1 pagina
Hoogtepunt: 18 topics
Succes alvastquote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoogtepunt was topics in 2 minuten vol![]()
Geachte Stephan
Vriendelijk bedankt voor uw sollicitatie op de functie van Medewerker Financiën m/v bij *bedrijf*
Wij hebben uw sollicitatie in goede orde ontvangen en deze naar *bedrijf*. verzonden.
Goed bedenken wat JIJ voor het bedrijf kan betekenen. Vinden ze leuk om te wetenquote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoogtepunt was topics in 2 minuten vol![]()
Geachte Stephan
Vriendelijk bedankt voor uw sollicitatie op de functie van Medewerker Financiën m/v bij *bedrijf*
Wij hebben uw sollicitatie in goede orde ontvangen en deze naar *bedrijf*. verzonden.
Dat weet ik, vragen ze bij elk sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 27 december 2010 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goed bedenken wat JIJ voor het bedrijf kan betekenen. Vinden ze leuk om te weten
ah ja natuurlijk, jij hebt er al 25 gehadquote:Op maandag 27 december 2010 14:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat weet ik, vragen ze bij elk sollicitatiegesprek.
Ik heb er 3 gehad maar ik weet via internet en ouders/kennissen dat ze dat altijd vragenquote:Op maandag 27 december 2010 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah ja natuurlijk, jij hebt er al 25 gehad
ja!quote:Op maandag 27 december 2010 02:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Niet eens 1 pagina op zondagavond!_____________!!!!
Maar volgende week een nostalgisch KLB-topic toch?
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Maraca het volgende:
Over voetbal gesproken. Ik heb een (scheidsrechter)fluitje nodigVerkopen ze die ook in de sportwinkel?
Amazing Grace?quote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Da's wel mooi ja, ook gespeeld op de uitvaart van m'n oma..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |