Is je buurvrouw ook een fokker dan?quote:Op zondag 26 december 2010 14:21 schreef Brerius het volgende:
ga mijn geile buurvrouw flink krikken dat ze de komende maand niet meer kan lopen![]()
Toch geen kanonskogels van de Ikea he?quote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Bier, oliebollen en vuurwerk...mja, das wel genoeg
Nee buurvrouwtje is gescheiden en zit er dus nu helemaal alleen verdrietig te wezen, dus ze moet getroost worden hé. Geil wijf met haar dikke tietenquote:Op zondag 26 december 2010 14:21 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
[..]
Is je buurvrouw ook een fokker dan?
Nee, tuurlijk niet...Ikeaquote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
[..]
Toch geen kanonskogels van de Ikea he?
Ik heb er 3 uur overgedaan om te painten. Ik als geïsoleerde zolderkamerbewoner wil het graag met jullie delen.quote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
wie heeft dat bazenplaatje gemaakt, komt 't van 4chan of
Is het dan niet handiger om eerst te neuken en dan pas te gaan zuipen?quote:Op zondag 26 december 2010 14:29 schreef Flippiee het volgende:
Euhm.
Heel veel zuipen met vrienden.
En neuken(in nuchterdere staat
)
Thanks voor de tip manquote:Op zondag 26 december 2010 14:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om eerst te neuken en dan pas te gaan zuipen?Anders moet je zo lang wachten voordat je weer nuchter bent.
In de kroeg krijg je dat gewoon hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alleen bier he! Van de sterkere drankjes moet je afblijven.
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alleen bier he! Van de sterkere drankjes moet je afblijven.
Wat is de jeugd toch zieligquote:Op zondag 26 december 2010 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JaVoor de echt sterke dranken moet ik nog anderhalf jaar wachten
![]()
Jaquote:
200€ Champagnequote:Op zondag 26 december 2010 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JaIk had laatst ook 200€ champagne
![]()
Die mixte ik met Bitter Lemon, maar dat vonden die mensen die hem aan mij gaven niet zo heel grappig
![]()
*flikker op met je plaatje*quote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef _UnholyMortal_ het volgende:
Ik blijf gewoon lekker zitten in mijn muffige zolderkamertje![]()
[ afbeelding ]
Jullie?
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
200€ ChampagneWas je Champagne 200 euro waard of wat?
quote:Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JaIk was bij kakkers op Kerstavond. Maar ik wist niet dat die Champagne zo duur was, anders had ik hem wel gewoon opgedronken
quote:Op zondag 26 december 2010 14:21 schreef Microtubuli het volgende:
Zelfde als TS, met als toevoeging rukken voor het slapen gaan.
Ruk voor je zegquote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Baus het volgende:
Ik wil gewoon bij mijn vriendin zijn (die het zojuist heeft uitgemaakt)
fuck nu loopt ze een andere dick te krikkenquote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Baus het volgende:
Aardige vriendin had je dat wel. Hele zachte handen dat ook.quote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Baus het volgende:
Je hebt altijd je zolderkamertje nogquote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Baus het volgende:
En ik met een mooie kerel! Maar dat zit er dit jaar ook niet inquote:Op zondag 26 december 2010 14:21 schreef Megaman het volgende:
In bed met een mooie meid, maar dat zit er wss niet in
Als je een mooie meid bent dan kan hij er vast en zeker in komen te liggen, gewoon even zwaaienquote:Op zondag 26 december 2010 20:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
En ik met een mooie kerel! Maar dat zit er dit jaar ook niet in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |