Ik denk eerder proefverlof, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef fioooon het volgende:
Nee meestal rond mei. Dan heb ik altijd vakantie.
Hoe je het wilt noemen. Maar vakantie is vakantie!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk eerder proefverlof, maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk eerder proefverlof, maar dat terzijde.
Dus aan de hand van een TV-uitzending over premiumbrandstoffen wil je 'aantonen' dat winterbanden niet beter zijn, daarmee alle tests negerende?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
Bij winterbanden geldt het placebo-effect: je hebt er veel geld aan uitgegeven en dan wil je ook geloven dat het beter werkt. Dit effect is al eerder aangetoond bij premiumbrandstoffen. bron
Jij houdt ook niet echt van feiten, is het niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
Bij winterbanden geldt het placebo-effect: je hebt er veel geld aan uitgegeven en dan wil je ook geloven dat het beter werkt. Dit effect is al eerder aangetoond bij premiumbrandstoffen. bron
tijdens het zwartwerken teveel dampen ingeademd?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
Wacht! Ho!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
tijdens het zwartwerken teveel dampen ingeademd?
Jep, hij vind dat vooral anderen meer belastingen moeten betalenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wacht! Ho!
Is ouderejongere een zwartwerker???
Ik heb ze niet en merk toch dat je meer controle hebt met winterbanden. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
Mijn god! Dan is hij echt met stip de grootste hypocriet op fok (dat is een prestatie van formaat) en de grootste dorpsmalloot van fok gelet op het feit dat hij inderdaad graag andermans belastingcenten uit wenst te geven, maar daar kennelijk zelf geen bijdrage aan wenst te leveren.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Jep, hij vind dat vooral anderen meer belastingen moeten betalen
Noem me een NSBer, maar zou hem met liefde aangeven.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn god! Dan is hij echt met stip de grootste hypocriet op fok (dat is een prestatie van formaat) en de grootste dorpsmalloot van fok gelet op het feit dat hij inderdaad graag andermans belastingcenten uit wenst te geven, maar daar kennelijk zelf geen bijdrage aan wenst te leveren.
Dat hij betrapt moge worden.
Ik noem je dan een held. Ik hou niet van klikken, maar zo'n hypocriet verdient een keiharde draai om zijn oren!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Noem me een NSBer, maar zou hem met liefde aangeven.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noem me een NSBer, maar zou hem met liefde aangeven.
Jullie hebben elkaar echt gevonden hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik noem je dan een held. Ik hou niet van klikken, maar zo'n hypocriet verdient een keiharde draai om zijn oren!
Zoals ik eerder aangaf: deze mening over fraudeurs is normaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef ouderejongere het volgende:
Jullie hebben elkaar echt gevonden hè?
Wat een debiele reactie zeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef justanick het volgende:
[..]
Er zit een cruciaal verschil tussen ABS / ESP / Traction control en winterbanden. Die winterbanden kun je later nl eenvoudig onder je auto monteren, dat gaat met ABS nogal lastig.
Verder ben ik niet direct voor een verplichting, alhoewel er wel veel voor valt te zeggen. Het risico op ongevallen daalt aanzienlijk. En als bestuurder van een auto heb je niet alleen verantwoordelijkheid voor jezelf, maar ook voor andere weggebruikers. Dat je eigen veiligheid je geen donder interesseert, daar lig ik geen seconde wakker van; wellicht zie ik je ooit nog eens terug op de website van de Darwin Awards. Maar als de veiligheid van anderen (inclusief kwetsbare weggebruikers) je ook geen donder interesseert, tja, dan ben je gewoon een aso en moet je eens ernstig gaan overwegen of je wel geschikt bent voor een rijbewijs.
Heb je winterbanden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:49 schreef Pietje28 het volgende:
[..]
Wat een debiele reactie zeg.
Zeg ik ergens dat veiligheid me niks interesseert?
Nee dat maak jij ervan.
Ik ben alleen tegen de moraalridders.
Nee hoor maar ik rij wel al vele vele vele jaren schadevrij.quote:
Dus je weet dat winterbanden veiliger zijn (of iig behoor je dat te weten, alle tests laten het immers zien), je schroeft ze niet onder je auto en dan durf je te beweren dat andermans veiligheid je iets boeit?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:03 schreef Pietje28 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik rij wel al vele vele vele jaren schadevrij.
Je weet wel ook in die tijd dat niemand winterbanden had.
De afgelopen jaren ondanks vele kilometers op de weg geen enkel spannend moment meegemaakt door gladheid (wel door debielen die niet kunnen rijden overigens).
Winterbanden komen wel een keer maar heb er nu nog zeker geen behoefte aan.
QFTquote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Al de mensen die hier negatief zijn over winterbanden hebben eigenlijk maar 1 reden, ze zijn er te krenterig voor
Nee het feit dat jij denkt dat veiligheid ligt aan een paar bandjes zegt meer over je zeer beperkte (lees niet bestanden) kennis van auto rijden en van veiligheid.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:07 schreef justanick het volgende:
[..]
Dus je weet dat winterbanden veiliger zijn (of iig behoor je dat te weten, alle tests laten het immers zien), je schroeft ze niet onder je auto en dan durf je te beweren dat andermans veiligheid je iets boeit?
Logisch.![]()
En dat kwalificeert mijn reactie dan als debiel...![]()
Ah, weer iemand die denkt dat 'ie zo goed kan rijden dat hij geen winterbanden nodig heeft.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:44 schreef Pietje28 het volgende:
[..]
Nee het feit dat jij denkt dat veiligheid ligt aan een paar bandjes zegt meer over je zeer beperkte (lees niet bestanden) kennis van auto rijden en van veiligheid.
Ik rij al vele jaren auto en motor en weet als geen ander hoe je veilig kan rijden.
Sowieso het grootste voordeel is een kortere remweg.
Hoevaak ga jij voluit in de rem?
Ik zeer zelden omdat ik vooruit kijk en afstand hou.
Winterbanden zijn super maar als je ze verplicht moet je ook ABS en ESP verplichten en dan moet je ook oldtimers van de weg halen.
Oftewel laten we het gewoon maar niet doen.
Feit is dat winterbanden in NL vooral helpen omdat 90% van de mensen niet kan autorijden.
Beter zou je leren hoe je veilig een auto bestuurt inplaats van denken dat winterbanden DE oplossing zijn in de winter.
Zozo, volgende winter al winterbanden! Deze winter niet, dus de veiligheid van anderen boeit je niet.quote:O ja en om jou gerust te stellen (je durft vast de weg niet meer op nu je weet dat er iemand zonder winterbanden rond rijdt). Volgende winter heb ik ze wel hoor maar ja aangezien ik mijn auto deze november heb gekocht en ik niet zo'n debiel bent die het dubbele betaald rij ik deze winter lekker even zonder. Kan prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |