abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 15:01:05 #126
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_90629661
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Sloggi het volgende:
Noem de mensen waarvan jij denkt dat de voor een verbod zijn op.
Ja, dat zou ik ook wel eens graag willen weten. Ik lees een aantal voorstanders en vooral een heleboel mensen die het verschil niet kennen en ook niet willen kennen en allerlei rare dingen gaan roepen. Waar zijn al die voorstanders van verplicht invoeren?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_90629690
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als jij denkt dat ik lieg over het bezit van die porsche, dan had je op moeten komen dagen en had je lol kunnen hebben voor 10.

Maar feitelijk kun je pas in mei ergens. Maar dan alleen als er dan nog sneeuw ligt. Yeah right!
Hij durft gewoon niet. Daar kunnen 2 redenen voor zijn: 1) hij heeft geen auto of 2) hij weet dat 'ie dan zijn woorden hier terug moet gaan nemen.
pi_90629877
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef justanick het volgende:

[..]

Hij durft gewoon niet. Daar kunnen 2 redenen voor zijn: 1) hij heeft geen auto of 2) hij weet dat 'ie dan zijn woorden hier terug moet gaan nemen.
Zowel 1 en 2 zijn onjuist. En waarom zou ik gaan liegen over een auto die ik in werkelijkheid niet zou hebben? En mijn woorden neem ik niet terug want deze berusten op de waarheid. Het is natuurlijk wel zo dat ik nieuwe zomerbanden heb. Dan heb je zowiezo minder last van slipgevaar dan als je al een paar seizoenen op zomerbanden rijdt en daardoor minder profiel hebt.
pi_90629963
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook wel eens graag willen weten. Ik lees een aantal voorstanders en vooral een heleboel mensen die het verschil niet kennen en ook niet willen kennen en allerlei rare dingen gaan roepen. Waar zijn al die voorstanders van verplicht invoeren?
Oh er zal gerust verschil zitten maar dat verschil zit em ook in remmen met of zonder ABS. Ook met auto's zonder ABS geldt gewoon dat je voldoende afstand moet houden op je voorganger. Zo niet ja dan is de kans groot dat het fout gaat.
pi_90630056
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef fioooon het volgende:

Zowel 1 en 2 zijn onjuist. En waarom zou ik gaan liegen over een auto die ik in werkelijkheid niet zou hebben? En mijn woorden neem ik niet terug want deze berusten op de waarheid. Het is natuurlijk wel zo dat ik nieuwe zomerbanden heb. Dan heb je zowiezo minder last van slipgevaar dan als je al een paar seizoenen op zomerbanden rijdt en daardoor minder profiel hebt.
Waarom sluit je weddenschappen af om op sneeuw te gaan racen als je pas in mei kunt... Is er plotseling iets tussen gekomen totaal onverwachts?

Echt? Denk je dat we zo dom zijn?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_90630095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef fioooon het volgende:
Oh er zal gerust verschil zitten maar dat verschil zit em ook in remmen met of zonder ABS. Ook met auto's zonder ABS geldt gewoon dat je voldoende afstand moet houden op je voorganger. Zo niet ja dan is de kans groot dat het fout gaat.
ABS is er niet om een kortere remweg te verkrijgen. Laat staan een 2 of meer keer zo korte remweg.
pi_90630168
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef fioooon het volgende:

[..]

Nou, als jij denkt dat je woorden op waarheid berusten (waarmee je dus tegen zga alle tests en onderzoeken ingaat), dan lijkt het mij dat de bewijslast ook volledig bij jou ligt. DS4 bood je de mogelijkheid om dat te bewijzen maar om de een of andere reden wil je niet.

Ik kan echt niet anders concluderen dan dat 1 en/of 2 gewoon kloppen.
pi_90630191
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

ABS is er niet om een kortere remweg te verkrijgen. Laat staan een 2 of meer keer zo korte remweg.
Nee zorgt er wel voor dat je auto bestuurbaar blijft en dus je voorganger kan ontwijken.
pi_90630235
Ik had een collega, ook zo'n overtuigd zomerbandrijder en ojee wat was dat toch een onzin, die winterbanden. Hij kwam net zo makkelijk weg.

Op het werk op de grote parkeerplaats, auto's naast elkaar in de sneeuw. 2x voorwiel aangedreven middenklasser. Hij met zijn zomerbanden, ik met mijn winterbanden.

Hij was nog bezig met heel voorzichtig op gang komen en ik was het terrein alweer af met mijn winterbanden.

Moge duidelijk zijn dat mijn collega nu wel overtuigd is van het nut van winterbanden en ze zelf ook heeft aangeschaft.
pi_90630266
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef fioooon het volgende:

Nee zorgt er wel voor dat je auto bestuurbaar blijft en dus je voorganger kan ontwijken.
Waarom zou ik die voorligger moeten ontwijken? Hij remt, ik rem en we eindigen in dezelfde volgorde.

Dat is bij mij iig steeds weer de praktijk.
pi_90630268
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef justanick het volgende:

[..]

Nou, als jij denkt dat je woorden op waarheid berusten (waarmee je dus tegen zga alle tests en onderzoeken ingaat), dan lijkt het mij dat de bewijslast ook volledig bij jou ligt. DS4 bood je de mogelijkheid om dat te bewijzen maar om de een of andere reden wil je niet.

Ik kan echt niet anders concluderen dan dat 1 en/of 2 gewoon kloppen.
Ja dat mag jij denken. Ik heb ook niet echt de drang om dit wel te gaan bewijzen.
pi_90630315
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef fioooon het volgende:

Ja dat mag jij denken. Ik heb ook niet echt de drang om dit wel te gaan bewijzen.
Waarom daag je mij dan eerst uit?

Had je gehoopt dat ik de uitdaging uit de weg zou gaan?
pi_90630331
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef fioooon het volgende:

[..]

Conclusie: je lukt uit je nek. Maar dat wisten we al.

Of een andere mogelijkheid: You're too chicken.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:18:38 #139
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_90630519
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef fioooon het volgende:
[..]
Maar waar zijn nu al die mensen die winterbanden verplicht willen stellen?
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_90630660
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ik durf mijn vinger wel op te steken. Blijven al die centenkakkers iig al thuis, scheelt weer wat verkeer op de weg.
pi_90630862
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik durf mijn vinger wel op te steken. Blijven al die centenkakkers iig al thuis, scheelt weer wat verkeer op de weg.
Nou neehoor, ik ga dan ook gewoon de weg op maar dan gewoon op zomerbanden! Als ze me aan willen houden moeten ze zorgen dat ze me bij kunnen houden tijdens de achtervolging!
pi_90630906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Casos is nummer 1 !!
pi_90630972
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef fioooon het volgende:

[..]

Casos is nummer 1 !!
Nou poe poe, ze zijn bijna niet te tellen!
pi_90630979
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef fioooon het volgende:

Nou neehoor, ik ga dan ook gewoon de weg op maar dan gewoon op zomerbanden! Als ze me aan willen houden moeten ze zorgen dat ze me bij kunnen houden tijdens de achtervolging!
Ik begrijp dat jij dus gewoon thuis blijft, want bij een race kom jij immers niet opdagen.
pi_90630992
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef fioooon het volgende:

[..]

Dat komt wel goed hoor, als jij met je autootje in de sloot ligt.
pi_90631088
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef fioooon het volgende:

[..]

Casos is nummer 1 !!
Captain Obvious
pi_90631114
quote:
16s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij dus gewoon thuis blijft, want bij een race kom jij immers niet opdagen.
Wel bij een race wanneer het mij uit komt.
pi_90631172
quote:
16s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat komt wel goed hoor, als jij met je autootje in de sloot ligt.
Nou die is bevroren maar ook daarop heb ik prima grip om er weer uit te rijden!
pi_90631193
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef fioooon het volgende:

Wel bij een race wanneer het mij uit komt.
Laat me raden: als pasen en pinksteren op één dag valt.
pi_90631401
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Laat me raden: als pasen en pinksteren op één dag valt.
Nee meestal rond mei. Dan heb ik altijd vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')