Kan er binnen geblowd worden?quote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Overigens hoeft niemand bang te zijn, dr komt sowieso een vriendin wiens moeder moet werken en dus alleen is anders en er kan binnen gerookt worden
Een jeuj momentje omdat je niet hebt gerookt? Ben je verslaafd ofzo..quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon een leuke gast vragen. je bent toch geen mietje?
Blijkbaar niet, kan je verandering in brengen, krijg je nog een lekkere maaltijd ookquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk niet zo goed.
Dat JIJ het durft en leuk vindt, betekent niet dat het voor een ander geldt...quote:Op zondag 26 december 2010 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, is leuk, altijd leuke gesprekken aan over gehouden, zelfs een zakenrelatie
Ook datquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan er binnen geblowd worden?
[..]
Een jeuj momentje omdat je niet hebt gerookt? Ben je verslaafd ofzo..
Klopt. Maar soms moet iemand je "erin duwen". (Dat wil zeggen, met een beetje dwang).quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat JIJ het durft en leuk vindt, betekent niet dat het voor een ander geldt...
quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms moet iemand je "erin duwen". (Dat wil zeggen, met een beetje dwang).
Iddquote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms moet iemand je "erin duwen". (Dat wil zeggen, met een beetje dwang).
quote:Op zondag 26 december 2010 15:17 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ga morgen weer terug naar Den Bosch en dan lekker van mijn eenzaamheid genieten ofzo
Iemand hier al wilde plannen voor oudjaarsdag?
tegenwoordig moet je je eerst een weg banen door het smartphonewoud.quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat JIJ het durft en leuk vindt, betekent niet dat het voor een ander geldt...
Dat zijn de meeste rokers ja, verslaafdquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Boudibou het volgende:
Een jeuj momentje omdat je niet hebt gerookt? Ben je verslaafd ofzo..
En soms moet je gewoon accepteren dat iemand zoiets niet wil of durftquote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen normaal dat je dat niet doet. Ben erg sociaal en maak binnen no-time contact in het OV, maar ook dit 'durfde' ik eens niet en zou het ook niet zo snel doen. Vind het maar een nare zaak dat mensen je voor alles en nog wat aanspreken en dingen verwachten/willen zonder dat je ze ook maar ziet of gaat zien.quote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
¤7,50 onbeperkt eten/drinkenquote:
Ik had het eigenlijk niet direct over die manier van reizen.quote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen normaal dat je dat niet doet. Ben erg sociaal en maak binnen no-time contact in het OV, maar ook dit 'durfde' ik eens niet en zou het ook niet zo snel doen. Vind het maar een nare zaak dat mensen je voor alles en nog wat aanspreken en dingen verwachten/willen zonder dat je ze ook maar ziet of gaat zien.
Heb je geen geld voor een kaartje? Reis je anders/niet.
Samen iets doen?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
¤7,50 onbeperkt eten/drinkenkan je heel 2010 vergeten
Precies. Das al numero 2 vandaag, Yuukyuukquote:Op zondag 26 december 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En soms moet je gewoon accepteren dat iemand zoiets niet wil of durft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |