neequote:
geen zin???quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef haakon het volgende:
vnaamd mssn toch zak, waar ik nu kats geen zin aan heb
Net zo lam nogquote:
zit zooooo in dubio...quote:Op zondag 26 december 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
[..]
Net zo lam nog
Gaan er nog meer naar zak ?
line-i[:
Freddy F
Korsakoff
Noisecontrollers
Ran-D
Rico
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
http://soundcloud.com/coone/coone-without-you-summer-2010-dj-tool
Op defqon ook eerder naar huis gegaan dan :$quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.
Veel te hoog breezer gehalte, slappe kick, echt kut gewoon
Kan me niet herinneren dat ik die op Defqon heb gehoord. Wat ik me wel van Coone kan herinnernen op Defqon, is dat hij me redelijk verrastte. Ik kende hem toen alleen nog maar van de jumpstyle, maar op Defqon vond ik hem best lekker draaien!quote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Op defqon ook eerder naar huis gegaan dan :$
vette track!!quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp
http://soundcloud.com/coone/coone-without-you-summer-2010-dj-tool
Dit dus. Origineel is een geweldig nummer, maar het te happy melodietje doet me denken aan de vengaboys enzoquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als ik die ooit op een feest hoor stap ik meteen in de auto of ga vast naar het station. Vind het echt he-le-maal niks.
Veel te hoog breezer gehalte, slappe kick, echt kut gewoon
gewoon via zijn website te vinden?quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef ElDani het volgende:
Luister nu een zowaar interessante Brennan Heart free.
Age of Love (Defqon 2007 Unknown Analoq Dj Tool)
Het heeft wel een lekkere andere feel. Slim Shore had hem zo ergens tussen kunnen stoppen voor mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |