MMA remixquote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef 16meter het volgende:
Lekkah just as easy er achteraan. Jammer dat ik dat heb moeten missen.
Klopt, maar ik was me aan het bedenken toen ik aan het kijken was: wat the fuck je dan moet zeggen gedurende die minuten?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij was wel boos zo te horen. Dv8 valt ook mooi stil waar hij als MC juist de tijd vol zou moeten praten...
Hoe was QD dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef 16meter het volgende:
Lekkah just as easy er achteraan. Jammer dat ik dat heb moeten missen.
Zou ik ook niet zo kunnen, maar ik krijg er dan ook geen geld voorquote:Op zondag 2 januari 2011 12:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was me aan het bedenken toen ik aan het kijken was: wat the fuck je dan moet zeggen gedurende die minuten?
Pardon, ik klikte weg toen ik "music made" hoordequote:
Gewoon beginnen met publiek teasen, weet ik veel, ga een wave maken ofzo. Dit zijn de momenten waar je als MC je moet bewijzen. Zoals Ruffian het zei voor Qlimax op een interview: MC's are a massive First Aid kit. Doe dan gewoon in ieder geval een poging tot je werk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zo kunnen, maar ik krijg er dan ook geen geld voor
Ja aan de andere kant..... Als er technische problemen zijn (Lees: Apparaten stuk) heb ik in het publiek ook zoiets van... ok kom maar op met die muziek.. en als een MC dan gaat lopen schreeuwen van "Hebben we er nog een beetje zin in!" Doe de Wave"!! denk ik ook van... Man hou je bek, muziek doet t niet, ga dat eerst fixxen..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met publiek teasen, weet ik veel, ga een wave maken ofzo. Dit zijn de momenten waar je als MC je moet bewijzen. Zoals Ruffian het zei voor Qlimax op een interview: MC's are a massive First Aid kit. Doe dan gewoon in ieder geval een poging tot je werk.
nee, maar het zou echt wel uber droog zijn, dat een MC tijdens een technisch probleem zegt;quote:
* ReMcOrE ookquote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ben k trouwens de enige die 't maandag gevoel/idee heeft?
x2quote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Viel spass ermee![]()
Nergens last van, maar knuffelmeisje had dat gisteren al.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Viel spass ermee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |