Zelfs mij lukte het je hebt gelijk we zijn geen soulmates.quote:
Beter dan tijdens SR hequote:Op zondag 26 december 2010 03:01 schreef Guanabana het volgende:
Het is hier nu wel érg rustig, je moet zowaar wachten tot iemand iets zegt!
Mja, klopt. Heb een ex die dat heeft. Die belde me op zaterdag op dat ie geen medicijnen meer had (voor iets anders btw), omdat zijn gedachten op vrijdag niet zo gaan van: wat moet ik nog allemaal hebben voor dit weekend zodat ik het 'overleef'.quote:Op zondag 26 december 2010 03:00 schreef ValHallen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADD
Ook geen pretje
Tik em aan ouwe!quote:
Nou ja, dit is weer het andere uiterste.quote:
het zal geen biefstukje zijnquote:
Ik eet 's nachts nooit. Alleen na uitgaanquote:Op zondag 26 december 2010 03:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nachthonger. Geen bekend fenomeen nog?
Je had het toch ook al over dat je studies niet gingen ofzo? snap t nu wel.quote:Op zondag 26 december 2010 03:00 schreef ValHallen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADD
Ook geen pretje
Heel irritant ja. Ik vergeet constant dingen en ik kan vaak niet slapen vanwege de constante gedachtenstroom. Ik ben ook al gekapt met 3 studiesquote:Op zondag 26 december 2010 03:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, klopt. Heb een ex die dat heeft. Die belde me op zaterdag op dat ie geen medicijnen meer had (voor iets anders btw), omdat zijn gedachten op vrijdag niet zo gaan van: wat moet ik nog allemaal hebben voor dit weekend zodat ik het 'overleef'.
Heb jij s'nachts nooit trek?quote:
Ik ben gekapt met 2 studies. Of het ADD is weet ik niet, maar klote is dat wel.quote:Op zondag 26 december 2010 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Ik vergeet constant dingen en ik kan vaak niet slapen vanwege de constante gedachtenstroom. Ik ben ook al gekapt met 3 studies
Je hebt zelf ADD?quote:Op zondag 26 december 2010 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Ik vergeet constant dingen en ik kan vaak niet slapen vanwege de constante gedachtenstroom. Ik ben ook al gekapt met 3 studies
Bekend verhaal jaquote:Op zondag 26 december 2010 03:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb zowel nachthonger als dorst.
Hoor je m;n ouders morgen weer zeuren dat ze me hoorden om 3 uur 's nachts.
Dat heb ik wel elke week eens dan blijf ik maar denken aan iets een goede grap iets wat ik zeg. Is eigenlijk een beetje voor mij de week doornemen en daarna dommel ik in slaap. Voor de rest heb ik er geen last van.quote:Op zondag 26 december 2010 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onbegrip. Geldt ook voor autisme trouwens. Ik stuit ook wel eens op onbegrip, maar dat is weer op een heel ander medisch puntquote:Op zondag 26 december 2010 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. En veel mensen denken dat ik gewoon lui en slordig ben
Jeetje, misschien heb ik het dan ook wel.quote:Op zondag 26 december 2010 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. En veel mensen denken dat ik gewoon lui en slordig ben
Ah okee ik altijd wat kan niet slapen met honger nou ja kan wel gaat alleen wat lastiger.quote:Op zondag 26 december 2010 03:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik gewoon slapen
Als ik nuchter ben elke nacht. Als ik nu naar bed ga slaap ik rond 4 uur.quote:Op zondag 26 december 2010 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik wel elke week eens dan blijf ik maar denken aan iets een goede grap iets wat ik zeg. Is eigenlijk een beetje voor mij de week doornemen en daarna dommel ik in slaap. Voor de rest heb ik er geen last van.
Ik ben altijd nuchter, maar ik slaap nooit meteen ook niet als ik heel moe ben moet altijd eerst even denken aan iets leuks eerder op de dag.quote:Op zondag 26 december 2010 03:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben elke nacht. Als ik nu naar bed ga slaap ik rond 4 uur.
Het vervelendste is dat je niet kunt eisen dat mensen begrip hebben. Er wordt een beetje lacherig over gedaan maar daar help je niemand mee. Het kutste is als je weer eens een verjaardag o.i.d bent vergeten van je moeder of je beste vriend. Mensen hebben veel geduld nodig willen ze bevriend met me zijn en dat weet ik en daarom sluit ik me altijd een beetje af voor diepere contacten met mensen.quote:Op zondag 26 december 2010 03:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Onbegrip. Geldt ook voor autisme trouwens. Ik stuit ook wel eens op onbegrip, maar dat is weer op een heel ander medisch punt
Niet te snel denken, je jaagt jezelf alleen maar angst aan. Als je het vermoed naar de huisarts en jezelf een beetje inlezen op ADD gebied.quote:Op zondag 26 december 2010 03:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jeetje, misschien heb ik het dan ook wel.
Bij mij is het meer iets persoonlijkheidsstoornis-achtig. Maar dat klinkt meteen weer zo heftig
Doeiquote:Op zondag 26 december 2010 03:10 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik ga ook mensen!
Tot later, was gezellig
Ben al psychologisch onderzocht e.d hoor, dus dat van die persoonlijkheidstoornis weet ik wel vrijwel zekerquote:Op zondag 26 december 2010 03:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet te snel denken, je jaagt jezelf alleen maar angst aan. Als je het vermoed naar de huisarts en jezelf een beetje inlezen op ADD gebied.
Trusten meisquote:Op zondag 26 december 2010 03:10 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik ga ook mensen!
Tot later, was gezellig
Doei schatquote:Op zondag 26 december 2010 03:10 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik ga ook mensen!
Tot later, was gezellig
Ik ga meerappen ken gewoon de tekst.quote:
Zou ik nou juist niet aanraden. Mensen maken zichzelf te snel bang en zeker tegenwoordig nu er zoveel te vinden is op internet. Als je ergens last van hebt, medisch of psychisch, dan toch eerst de huisarts.quote:Op zondag 26 december 2010 03:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet te snel denken, je jaagt jezelf alleen maar angst aan. Als je het vermoed naar de huisarts en jezelf een beetje inlezen op ADD gebied.
Slaap lekker schoonheidquote:
Slaap lekker en tschuss!quote:
Het inlezen maakte me juist rustig. Eindelijk wist ik wat ik had, ik wist het absoluut zeker na het lezen en ben daarna naar de huisarts gegaan.quote:Op zondag 26 december 2010 03:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ik nou juist niet aanraden. Mensen maken zichzelf te snel bang en zeker tegenwoordig nu er zoveel te vinden is op internet. Als je ergens last van hebt, medisch of psychisch, dan toch eerst de huisarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |