Maar zij zingt toch niet miespelig en klein? Zoalsquote:Op zondag 26 december 2010 01:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb een lage pijngrens wat betreft stemmen. Als het te miespelig en klein is dan kan ik daar slecht tegen. Da's mijn verlies, verder snap ik goed dat mensen er wel tegen kunnen. 't Is net zoiets als alcohol. Wordt ook geconsumeerd bij het leven maar ik kan nog geen half glas naar binnen gieten zonder over m'n nek te gaan.
Hoi schoonheidquote:Op zondag 26 december 2010 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
KLB"Zie mij verhalen verzinnen om het op FOK te posten." Ik lurk in LIF en K&W en soms de actives doorspitten
Kende haar niet, maar klinkt wel leuk. Deuntje komt me wel heel erg bekend voor trouwens.quote:
Weet niet? Ik ben alleen met haar in de kamer, ik zie jou niet. Ik denk het niet?quote:
Vooral hier, en eigenlijk overal en nergensquote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Waar hangen jullie trouwens nog meer weleens uit op FOK?
Ik zit weleens op Klaagbaak omdat ik het daar grappig vind. Jammer alleen dat er sinds de nieuwe regels niet zoveel meer aan is.
Ohja, soms zit ik in TAL SC.quote:Op zondag 26 december 2010 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms op andere TVR topics als ik iets nuttigs denk bij te dragen (.........), SHO vind ik ook leuk en ik post nog redelijk actief op TAL. De rest lees ik voornamelijk.
DaMook!
Ik ook vooral wel daar ja, ik ken jou ook wel!quote:Op zondag 26 december 2010 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms op andere TVR topics als ik iets nuttigs denk bij te dragen (.........), SHO vind ik ook leuk en ik post nog redelijk actief op TAL. De rest lees ik voornamelijk.
DaMook!
Dat laatste dus, daar zit het 'm in. Zie zuchtjes en steuntjes en kikjes.quote:Op zondag 26 december 2010 01:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar zij zingt toch niet miespelig en klein? ZoalsKatie Melua
ofzo? Ze heeft juist rare geluidjes en dergelijke tussendoor
Hoi Ceequote:Op zondag 26 december 2010 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
DaMook!
Al trouwens bijgekomen van je BzV-avontuur?quote:Op zondag 26 december 2010 01:34 schreef Cee het volgende:
[..]
DaMook!
Sterktequote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Geo3kant het volgende:
Hey ik taai hem af, echt niet in de mood
Trustequote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Geo3kant het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Geo3kant het volgende:
oke, later!quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Geo3kant het volgende:
Tot later en TIK EM AAN OUWE!quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 01:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet niet? Ik ben alleen met haar in de kamer, ik zie jou niet. Ik denk het niet?
Zij vorig jaar in Groningen ook.quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Cee het volgende:
[..]Nah, paar uur geleden zat mijn moeder Gerard filmpjes te kijken.
Was dinsdag met haar bij het Glazen Huis, ze stond een dik half uur gebiologeerd naar die man te kijken.
Allang.quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al trouwens bijgekomen van je BzV-avontuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |