Het had licht gesneeuwd en het regende ook nog toen ik buiten een sigaretje deed. Toen reed er ook een ambulance voorbij toen ik eenmaal op de weg zat... Ze waarschuwden voor ijzel, maar het leek nu nog mee te vallen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
was het zo erg?? Ik ben blij dat wij vandaag niet naar het Noorden zijn afgereisd vandaag.
Ik had eigenlijk "normaal gesproken" moeten toevoegenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik attendeer je er enkel op dat je jezelf tegenspreekt
Het is niet meer overdag, maar iedere dag is het (een) dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is geen dag meer, het is avond
Okay... hier is het nog droog gelukkig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het had licht gesneeuwd en het regende ook nog toen ik buiten een sigaretje deed. Toen reed er ook een ambulance voorbij toen ik eenmaal op de weg zat... Ze waarschuwden voor ijzel, maar het leek nu nog mee te vallen.
Eigenlijk wel, maar da's nu te laatquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk "normaal gesproken" moeten toevoegen
Hier niet. Avond is geen dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet meer overdag, maar iedere dag is het (een) dag
Waar kan ik de youtube video daarvan bekijken met jou er in?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ken een dansje op dit liedje
Verkapte 'ik kan heel goed dansen en wil het jullie op de webcam wel laten zien' post?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ken een dansje op dit liedje
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef djenneke het volgende:
Volgens mijn sidebar zou het moeten sneeuwen hier, maar het sneeuwt helemaal niet. De sidebar liegt...![]()
![]()
Diep verscholen in de krochten van joetuubquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:32 schreef djenneke het volgende:
Waar kan ik de youtube video daarvan bekijken met jou er in?
Dat zeg ik altijd... maar ik wist niet dat de sidebar ook tot "ze" behoorde....quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggen
Vooral de sidebarsquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd... maar ik wist niet dat de sidebar ook tot "ze" behoorde....
wel a, niet b.... beeeetje jammerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Diep verscholen in de krochten van joetuub
Als het op internet staat, is het waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |