Ciaoquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Tot morgenvroeg en anders tot maandag.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef MarijeH het volgende:
mazzelquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Vind ik wel een leuk nummerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:03 schreef peaceman het volgende:
1860 SANDY COAST - Capital punishment (1969)![]()
En een paar jaar terug zijn zoonquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van de zomer heb ik zijn dochter op de radio ontdekt...
Zo kunnen we nog wel 100 artiesten verzinnen zie ondervertegenwoordigd zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Boldface het volgende:
"West End Girls" werd een paar jaar geleden door luisteraars van de Engelse Radio 2 (BBC Radio 2) verkozen tot beste nummer van het decennium 1985-1995.
In de Top 2000 in Nederland staat het nummer op een schamele positie #1864. Ik vind dat veel te laag; de Pet Shop Boys staan er sowieso te weinig in.
Hier kun je een nieuwe SMS-dienst mee beginnen. Jamba kan wel inpakken...quote:Send "Beep Beep Love" Ringtone to your Cell
Hij is er al uit...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier kun je een nieuwe SMS-dienst mee beginnen. Jamba kan wel inpakken...
Radio 2 (NL) heeft Love etc. vergeten, ook afkeurenswaardig...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:12 schreef Boldface het volgende:
"West End Girls" werd een paar jaar geleden door luisteraars van de Engelse Radio 2 (BBC Radio 2) verkozen tot beste nummer van het decennium 1985-1995.
In de Top 2000 in Nederland staat het nummer op een schamele positie #1864. Ik vind dat veel te laag; de Pet Shop Boys staan er sowieso te weinig in.
Gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis alleen nog een pylon en een zwaailicht...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:18 schreef Boldface het volgende:
Ook al is het de verkeerde zender, ik luid 'm toch even:
Het Pet Shop Boys Alarm !!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een pylon en een zwaailicht...
Jep, tot ik zo naar bedje toe gaquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:24 schreef cafca het volgende:
Sooow......kerstdiner achter de kiezen.....nu lekker top 2000
Dat kan ik van jou ook zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef dit jaar
was het zo erg?? Ik ben blij dat wij vandaag niet naar het Noorden zijn afgereisd vandaag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr... moest net de weg opBen blij dat ik nu binnen zit met de Top 2000
je hebt geen autoradio?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Brrr... moest net de weg opBen blij dat ik nu binnen zit met de Top 2000
Het is de eerste dag hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben er nooit op de eerste dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Nee, ik attendeer je er enkel op dat je jezelf tegenspreektquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
I knowWil je me weer weg hebben?
Het had licht gesneeuwd en het regende ook nog toen ik buiten een sigaretje deed. Toen reed er ook een ambulance voorbij toen ik eenmaal op de weg zat... Ze waarschuwden voor ijzel, maar het leek nu nog mee te vallen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
was het zo erg?? Ik ben blij dat wij vandaag niet naar het Noorden zijn afgereisd vandaag.
Ik had eigenlijk "normaal gesproken" moeten toevoegenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik attendeer je er enkel op dat je jezelf tegenspreekt
Het is niet meer overdag, maar iedere dag is het (een) dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is geen dag meer, het is avond
Okay... hier is het nog droog gelukkig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het had licht gesneeuwd en het regende ook nog toen ik buiten een sigaretje deed. Toen reed er ook een ambulance voorbij toen ik eenmaal op de weg zat... Ze waarschuwden voor ijzel, maar het leek nu nog mee te vallen.
Eigenlijk wel, maar da's nu te laatquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk "normaal gesproken" moeten toevoegen
Hier niet. Avond is geen dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet meer overdag, maar iedere dag is het (een) dag
Waar kan ik de youtube video daarvan bekijken met jou er in?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ken een dansje op dit liedje
Verkapte 'ik kan heel goed dansen en wil het jullie op de webcam wel laten zien' post?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ken een dansje op dit liedje
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef djenneke het volgende:
Volgens mijn sidebar zou het moeten sneeuwen hier, maar het sneeuwt helemaal niet. De sidebar liegt...![]()
![]()
Diep verscholen in de krochten van joetuubquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:32 schreef djenneke het volgende:
Waar kan ik de youtube video daarvan bekijken met jou er in?
Dat zeg ik altijd... maar ik wist niet dat de sidebar ook tot "ze" behoorde....quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggen
Vooral de sidebarsquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd... maar ik wist niet dat de sidebar ook tot "ze" behoorde....
wel a, niet b.... beeeetje jammerquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Diep verscholen in de krochten van joetuub
Als het op internet staat, is het waarquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook niet geloven wat 'ze' allemaal zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |