Wat lul je nu ineens de andere richting uit??! .. laten we het rustig herhalen ok?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja heel zielig, maar sommige honden gaan katten gewoon uit de weg dus het ligt er wel degelijk aan wat voor hond je neemt
Ditquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Honden zijn vieze slijmballen
Katten hebben persoonlijkheid en domme mensen zijn daar bang voor.
En honden zijn poep-eters!quote:
Affectiequote:Op zaterdag 25 december 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
kattenarrogantere beesten bestaan er niet. Je moet maar voor ze springen en maar eten voor ze halen , maar je krijgt e rniks voor terug
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
kattenarrogantere beesten bestaan er niet. Je moet maar voor ze springen en maar eten voor ze halen , maar je krijgt e rniks voor terug
Precies, het zijn minderwaardige slaven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:18 schreef Niss het volgende:
Honden zijn tenminste in staat om diensten voor hun baas te verrichten. .
Wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
En veel ruzie met je buurt.., nee dan liever een hond hoor
Domme mensen zoals jij moeten ook een hond nemen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:20 schreef Michielos het volgende:
inderdaad zoals het hoort mensen met katten zijn zelf de minderwaardige slaaf van de kat.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, het zijn minderwaardige slaven.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef SiGNe het volgende:
Katten eten amper vis in de natuur, daarvoor moeten ze het water in en daar houden ze niet van.
Lees anders de OP eens slimme manquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?
Nog nooit ruzie met iemand gehad om onze kat, de buurvrouw vindt d'r juist lief
Allee domme mensen, maar die moeten ook een hond nemen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:23 schreef Snackie017 het volgende:
[..]
inderdaad zoals het hoort mensen met katten zijn zelf de minderwaardige slaaf van de kat.
Weet je hoe lang dat ding is, man?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Lees anders de OP eens slimme manZodra die kutbeesten aan de vissen gaan knagen krijg je vanzelf wel ruzie..
Dan had je de kat moeten vertellen dat je nog niet klaar was met eten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:24 schreef gogosweden het volgende:
honden vreten niet de halve pan leeg als je ff moet schijten tijdens het eten
Katten kan je ook africhtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:24 schreef gogosweden het volgende:
honden vreten niet de halve pan leeg als je ff moet schijten tijdens het eten
Ik had het over de natuur..quote:
En de mens is geen onderdeel van de natuur?quote:
Wat? Schijt opruimen? Flikker op, daar betaal ik belasting voor. En zo af en toe een frisse neus halen buiten is gewoon lekker.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
En honden moet jeuitlaten
en hun
schijt opruimen
![]()
Als mensen hun kat eens op zo een manier ginge africhten zodat ze geen vissen op gaan vreten hoefde ik en vele anderen ook niet zo een enorme hekel aan die kutbeesten te hebben thoughquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Katten kan je ook africhten
Gewoon met zo'n plantenspuit spuiten als ze iets fout doen
Zo leren ze het vanzelf af hoor
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thou speakest truth.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn hond loopt dan gelijk de andere kant op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:31 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Hond kun je mee gaan hardlopen. Niet dat ik dat ooit doe. :,)
Jouw hond is niet representatief voor de rest van biljoenen honden dus...quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn hond loopt dan gelijk de andere kant op.
Dat laatste is dan ook best leuk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:32 schreef Snackie017 het volgende:
met honden kun je tenminste spelen, katten kun je alleen schoppen
Tuin.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:34 schreef SiGNe het volgende:
2-3 keer per dag kijken hoe je hond zit te schijten![]()
En of het nou regent, sneeuwt of vriest, tja, dat beest moet uitgelaten worden
Jawel.quote:
En dan 's zomers lekker tussen de hondestront zitten.quote:
Nee jij bent even stoerquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:42 schreef Sovereign het volgende:
TS is een debiele tokkie die katten wil vergiftigen.
Jij bij deze ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:46 schreef Sovereign het volgende:
[..]
TS ontkent het niet eens, I rest my case.
Ja, want het regent en sneeuwt ook echt het hele jaar door pijpestelen bij -15 graden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan 's zomers lekker tussen de hondestront zitten.
Een kat begraaft het tenminste nog (en doet het vaak in de bosjes, plant hoeft ook meteen niet meer bemest te worden)
Idd niet erg handig in woorden gebracht nu ik het zo leesquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan kom je toch weer bij het zelfde uit?
Neemt niet weg dat katten schijt beesten zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Idd niet erg handig in woorden gebracht nu ik het zo lees
Die wassen zich niet zelf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:33 schreef Michielos het volgende:
katten:')
neem dan gelijk wormen ofzoDie luisteren net zo min
Ach, met een beetje mazzel heb je een kat met wormen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die wassen zich niet zelf.
Helemaal mee eens. Morgen laat ik mijn olifant in jouw tuin poepen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Levolution het volgende:
JONGENS GODVERDOMME, KAT OF HOND OF MENS OF WELK BEEST DAN OOK WAT DE FUCKING NEUK MAAKT HET UIT.
Ik word zo ziek van al die ZEIKENDE mensen omdat ze LAST hebben van andere wezens. Echt typisch Nederlands dit. "Ohhhhh die hond poept op het grasveld, oooh die kat eet een vis op, ooohh die kutkinderen spelen op het speeltuintje en ik kan niet tegen kindergeluiden omdat ik een kankerautist ben!"
Leer elkaar eens fucking tolereren man, die beesten knagen niet aan je fucking oogbal ofzo, BIG FUCKING DEAL dat je zo nu en dan eens last van ze hebt.
Hoe perfect en saai wil je het hebben? Dat je NERGENS meer last van hebt?
Door jullie heb ik een Anita-post getypt maar het was het waard. Ik word zo gek van die chagrijnige zeikstralen overal.
Het zou me echt worst wezen of jouw olifant in mijn tuin poept. Ga ik er één keer met de schep overheen en dan heb ik alles mooi bemest ook. De volgende dag poept er wel een vogel op mijn auto (die ik niet heb). Dan poets ik dat er toch ook even af? Of moet ik dan alle vogels afknallen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Morgen laat ik mijn olifant in jouw tuin poepen.
Alle dieren zijn tof, behalve de mens.quote:
Mwoah. Over de schaamluis, de lintworm, parasitaire wormen en de tsetsemug zijn mij de laatste tijd nochtans minder positieve verhalen ter ore gekomen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alle dieren zijn tof, behalve de mens.
[/emo-modus met een verbitterde tienerkijk op de wereld]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik voel alleen nu de behoefte om mijn olifant in je tuin te laten poepen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het zou me echt worst wezen of jouw olifant in mijn tuin poept. Ga ik er één keer met de schep overheen en dan heb ik alles mooi bemest ook. De volgende dag poept er wel een vogel op mijn auto (die ik niet heb). Dan poets ik dat er toch ook even af? Of moet ik dan alle vogels afknallen?
Zolang we als wezens naast elkaar leven, zullen we altijd hinder van elkaar ondervinden. De kunst is juist om hier mee leren om te gaan.
Een voorbeeld. We zijn allemaal toch zo gesteld op onze vrijheid van meningsuiting? Sommige religieuze groepen kunnen dit niet hebben. Dan zeggen wij: "ik mag zeggen wat ik wil, jij moet daar maar geen aanstoot aan nemen". We zijn zo nuchter om aanstootgevende zaken te negeren en begrijpen niet waarom moslims zo boos worden van bijvoorbeeld een cartoon, maar intussen nemen we zelf ook overal aanstoot aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik voel alleen nu de behoefte om mijn olifant in je tuin te laten poepen.Neem een olifant en laat hem in elke tuin van Nederland poepen. Dan weet je zeker dat je mij ook te pakken hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Valse roddels zijn het! Die goedzakken hebben me pas nog met enkele klusjes geholpen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwoah. Over de schaamluis, de lintworm, parasitaire wormen en de tsetsemug zijn mij de laatste tijd nochtans minder positieve verhalen ter ore gekomen.
Tuurlijk, als je je kat geen trucjes leert dan ben je geen huisdier waard idd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:16 schreef Nico_Galijk het volgende:
Zowel honden als katten zijn af te richten. Alleen zijn er meer katten die geen kut kunnen dan honden. Zegt genoeg over de baasjes. Van die dikke Anita's die de kat wel de deur uit schoppen als ze er geen zin in hebben. Voor een hond moeten ze zelf namelijk de deur uit.
Ja joh noem het verpesten van een diersoort maar positief.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:16 schreef Nico_Galijk het volgende:
Zowel honden als katten zijn af te richten. Alleen zijn er meer katten die geen kut kunnen dan honden. Zegt genoeg over de baasjes. Van die dikke Anita's die de kat wel de deur uit schoppen als ze er geen zin in hebben. Voor een hond moeten ze zelf namelijk de deur uit.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:52 schreef Levolution het volgende:
JONGENS GODVERDOMME, KAT OF HOND OF MENS OF WELK BEEST DAN OOK WAT DE FUCKING NEUK MAAKT HET UIT.
Ik word zo ziek van al die ZEIKENDE mensen omdat ze LAST hebben van andere wezens. Echt typisch Nederlands dit. "Ohhhhh die hond poept op het grasveld, oooh die kat eet een vis op, ooohh die kutkinderen spelen op het speeltuintje en ik kan niet tegen kindergeluiden omdat ik een kankerautist ben!"
Leer elkaar eens fucking tolereren man, die beesten knagen niet aan je fucking oogbal ofzo, BIG FUCKING DEAL dat je zo nu en dan eens last van ze hebt.
Hoe perfect en saai wil je het hebben? Dat je NERGENS meer last van hebt?
Door jullie heb ik een Anita-post getypt maar het was het waard. Ik word zo gek van die chagrijnige zeikstralen overal.
Awesomeness.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:16 schreef solyaris het volgende:
Twee long cats voor je topic!
miauw!
\quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het zou me echt worst wezen of jouw olifant in mijn tuin poept. Ga ik er één keer met de schep overheen en dan heb ik alles mooi bemest ook. De volgende dag poept er wel een vogel op mijn auto (die ik niet heb). Dan poets ik dat er toch ook even af? Of moet ik dan alle vogels afknallen?
Zolang we als wezens naast elkaar leven, zullen we altijd hinder van elkaar ondervinden. De kunst is juist om hier mee leren om te gaan.
Een voorbeeld. We zijn allemaal toch zo gesteld op onze vrijheid van meningsuiting? Sommige religieuze groepen kunnen dit niet hebben. Dan zeggen wij: "ik mag zeggen wat ik wil, jij moet daar maar geen aanstoot aan nemen". We zijn zo nuchter om aanstootgevende zaken te negeren en begrijpen niet waarom moslims zo boos worden van bijvoorbeeld een cartoon, maar intussen nemen we zelf ook overal aanstoot aan.
O: JA IKsNAPPAquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
\
punt is dat het leven geen walt disney bullshit film is waar we gezellig met elkander samen kunnen leven. Als jij continue grof geld aan vissen betaald en een kat de godganse tijd je vijver komt leegroven, de baas van die kat niks wil betalen en maar zegt dat JIJ je hele tuin moet aanpassen, is de grap er snel vanaf hoor. Een keer boeit me NIKS. Herhaaldelijk boeit me gewoon VEEL.
Typisch kattenmensen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als TS met gaas in de vijver zorgt dat z'n vissen niet meer bij de rand kunnen komen dan kunnen katten er ook niet bij zonder in het water te vallen.
Helpt ook goed tegen reigers trouwens.
volledig met je eens.Ik moet mijn hele tuin lelijker maken omdat zo een kattennicht alle verantwoordelijkheid ontloopt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Typisch kattenmensen.
"Als jullie je nou aanpassen aan mijn kat, dan kan ik de verantwoordelijkheid voor mijn huisdier lekker ontlopen".
Binnenkort maar weer eens een schoteltje met kattenvoer en stukjes spons in de tuin zetten
Eens met Papierversnipperaar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
je doet je naam idd eer aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens met Papierversnipperaar.
Katten![]()
Honden
Sociale werkplaats medewerkersquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens met Papierversnipperaar.
Katten![]()
Honden
Kattenvoerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Typisch kattenmensen.
"Als jullie je nou aanpassen aan mijn kat, dan kan ik de verantwoordelijkheid voor mijn huisdier lekker ontlopen".
Binnenkort maar weer eens een schoteltje met kattenvoer en stukjes spons in de tuin zetten
Bomenquote:
Gek toch dat katten dan altijd ongeschikt zijn gevonden om te drijven/jagen/vechten/werken etc.quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef moomoo het volgende:
Katten zijn te cool om zich zo slaafs te gedragen, honden hebben geen trots of schaamte. Ergo, katten zijn hoger ontwikkeld.
Integendeel, juist. Katten zijn daar te slim voor, die kijken wel link uit.quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Gek toch dat katten dan altijd ongeschikt zijn gevonden om te drijven/jagen/vechten/werken etc.
Moet je nagaan hoe dom de mens wel niet is.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Integendeel, juist. Katten zijn daar te slim voor, die kijken wel link uit.
Je post zowaar iets zinnigs.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En dan smalen hondenliefhebbers ook nog dat mensen met katten zich laten leiden door hun beestje...quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:34 schreef SiGNe het volgende:
2-3 keer per dag kijken hoe je hond zit te schijten![]()
En of het nou regent, sneeuwt of vriest, tja, dat beest moet uitgelaten worden
Alleen diersoorten die leven in sociaal verband doen mee aan dat soort onzin. Katten horen hier niet bij, zij parasiteren op ons uit opportunisme maar opereren verder solo.quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Gek toch dat katten dan altijd ongeschikt zijn gevonden om te drijven/jagen/vechten/werken etc.
Bullshit, en over shit gesproken, hondenmensen laten hun hond lekker op de stoep schijten zodat iedereen er in kan stappen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Typisch kattenmensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |