Leukste server denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Om 23:53 http://www.imgdumper.nl/u(...)0d0014362-output.png
Nu: [ afbeelding ]
Met veel samenwerken zijn wij al een groot deel met de bouw van ons kasteel..
http://img41.imageshack.us/gal.php?g=37138528.pngquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt lachen op Berend's server. Foto's?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
http://img41.imageshack.us/gal.php?g=37138528.png
Leuk, ik kom denk ik nog wel even kijken, maar weet niet of veel tijd heb...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Toothless het volgende:
Toothless Update:
Morgen word er een 2de server gestart die de Nether zal draaien.
Deze server zal gekoppeld worden aan de huidige en zal dan bereikbaar zijn via portals.
Dat betekend dat je niet uit hoeft te loggen en in te loggen naar een ander IP.
Al je spullen zal gewoon meegaan.
Meer info komt later.
Kom jij is online op msnquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Leuk, ik kom denk ik nog wel even kijken, maar weet niet of veel tijd heb...
* Jolly_Reaper is sprakeloos.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef Toothless het volgende:
Een render van de Toothless server.
Ik heb mijne niet van internet, maar van notch zelfquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
[me=Jolly_Reaper] is sprakeloos.
[/me]
By the way, NTV, zij kunnen/mogen wel exploren. Waarom kan/mag dat niet op jouw server?![]()
Ook: Mijn skins geupdate. Zijn er ook anderen die er zelf 1 hebben gemaakt ipv er 1 van het net plukken?![]()
[ afbeelding ]
Ik pluk ze van het net.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
[me=Jolly_Reaper] is sprakeloos.
[/me]
By the way, NTV, zij kunnen/mogen wel exploren. Waarom kan/mag dat niet op jouw server?![]()
Ook: Mijn skins geupdate. Zijn er ook anderen die er zelf 1 hebben gemaakt ipv er 1 van het net plukken?![]()
[ afbeelding ]
Tja, ze waren één nacht tot half 4 door gegaan...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef MagischMannetje het volgende:
1 dagje ben ik er niet is de hele server van Berend al helemaal veranderd...
Oooo, maar waar kan ik zegmaar mn begin kit krijgen? Of moet ik die zelf maken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tja, ze waren één nacht tot half 4 door gegaan...
Zelf maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Oooo, maar waar kan ik zegmaar mn begin kit krijgen? Of moet ik die zelf maken?
Ben al zoo vaak doodgegaan door die kut mijnkarretjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zelf maken.
--
Ja, kut. Die karretjes in de metro van Berend. zijn op hol geslagen. Ben net dood gegaan, had van alles bij me. =(
Dat heb ik gedaan, had geen effect.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef einschtein het volgende:
Na JAVA opnieuw installeren, heb je je PC ook opnieuw opgestart?
Zo nee, probeer dat nog even.
Ik heb een ticket gemaakt bij onze hoster. Een repley verwacht ik binnen een dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:49 schreef Katth het volgende:
Ik krijg de hele tijd een foutmelding als ik probeer te connecten naar Berend zijn server. Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen:
--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 1/1/11 3:47 PM
Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02
Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce 9600 GT/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation
java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: 69
at java.lang.String.charAt(Unknown Source)
at mj.a(SourceFile:152)
at mj.a(SourceFile:119)
at ob.a(SourceFile:213)
at kr.b(SourceFile:315)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:704)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT fd5a2db8 ----------
Heb java al 2x verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat lijkt dus niet te werken. Heb ook al een paar keer minecraft opnieuw gedownload en de minecraft map onder user/appdata/roaming verwijderd.
De server genereerd automatisch random nieuwe delen als je erheen loopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef RickoKun het volgende:
Die grenzen van die map hé? Worden die nou steeds uitgebreid als iemand naar die gebieden toe gaat? (en daardoor dus ook gebieden gegenereerd)?
Wilt de TS in het volgde topic dit even erbij zetten? Danku!quote:Ten eerste wordt het niet een creatieve server, maar een suvival server. Als je zin hebt om tegen zombie's te vechten, defence's te bouwen, of wapens te bouwen dan is survival wat voor jou!! De boomers staan aan, maar doen geen schade. Dit is ivm met schade aan huizen, dat is toch niet zo fijn! De server is 24/7, en wordt niet thuis gehost. Wat ik zelf mis in de andere FOK servers is samenwerken. Iedereen maakt zelf een project, en dat wil ik verbeteren. Ik zou het leuk vinden als mensen gaan samenwerken, samen dingen maken. Samen sta je sterk!
Verder is de server nog niet officeel open, maar ik denk dat die vannacht wel officeel open gaat. Wordt geen spectakel, merk je niets van. Verder zijn er natuurlijk een aantal addons, zoals Minecart mania. Ook komen er binnenkort misschien Minigames, zoals Capture the Flag, Battle of king of the hill. Maargoed, dat is aan jullie! Verder zijn er een aantal niet FOK!kers, maar die zal je wel leren kennen.
Zoals veel servers heeft onze server ook een Whitelist. Houd je van survival? Houd je van creatief? Twijfel dan niet! Stuur me een PM met je username.
Regeltjes van Oma Duck..
Oma houd van regels, ook om de server netjes te houden. Berend houd ook van regels, maar niet van te veel. Gewoon de simpele doe-normaal regels. Gewoon lekker gezellig houden, niet griefen, niet schelden en niet slaan. :-(
Ik hoop je binnenkort te zien in de server,
Berend.
En je kan er met de metro komen van Abelquote:Op zondag 2 januari 2011 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het observatorium. Houten voorganger, die nog wel op de map render te zien is, is inmiddels weggehaald voor het aesthetisch meer pleasende geheel van steen en glas. De top biedt een 360 graden uitzicht op bijvoorbeeld het kasteel en het museum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |