Tof, goede keuze.quote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef NietTeVolgen het volgende:
Jumpv is hierbij aangestelt tot extra moderator op de server.
Oeeehh ik zie mn huisje ^^quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:46 schreef Vred het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht ik gooi er maar eens een screenshot op van het dorp uit de server van NTV.
IP History?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef drumstickNL het volgende:
Damn, de IP history mag wel een drop-down balkje krijgen om uit te kiezen..
Ik gebruik tronic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:25 schreef einschtein het volgende:
Gebruiken jullie ook texture packs, eigenlijk?
Gebruik ik zelf ook op het moment, bevalt me wel. Maar ben even nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik gebruik tronic.
Erg tof vind ik zelf
ik pas het wel aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:51 schreef Kakpizza het volgende:
Je moet even veranderen dat ik in Dostya's server zit
dit komt omdat Berend zijn server net is gestart...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Waar kan ik mij aanmelden voor toothless of niettevolgen hun server? Ik zit bij Berend zijn server nu maar daar is het leeg op dit moment(en nog niks gebouwd, ze hebben het nét gereset)
stuurmeipstuurmeipstuurmeipplease?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef NietTeVolgen het volgende:
Via PM naar beide met je minecraft naam.
Heb het eigenlijk over de game zelfquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik crash m'n ballen ervanaf in minecraft
de ''tunnel van ugjer'' grieven XD dat is gewoon een ondergrondse tunnel die er altijd heeft gezeten en ik was wat stenen aan het weghakkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Kakpizza het volgende:
En nu loopt Robjes de tunnel van ugjer te grieven, iemand moet even met de banhamer rondgaan.
Ugjer heeft die tunnel gegraven, en jij hakt hem verder uit. Dat noemt men grieven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
de ''tunnel van ugjer'' grieven XD dat is gewoon een ondergrondse tunnel die er altijd heeft gezeten en ik was wat stenen aan het weghakken
Grieven = tunnel gravenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ugjer heeft die tunnel gegraven, en jij hakt hem verder uit. Dat noemt men grieven.
Die tunnel zat er enkel omdat ik lekker aan het graven was. RickoKun was er nog bij toen ik begon. Er zat alleen al wat open ruimte bij de lava.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
de ''tunnel van ugjer'' grieven XD dat is gewoon een ondergrondse tunnel die er altijd heeft gezeten en ik was wat stenen aan het weghakken
Met jou mag ik niet meer spelen omdat mijn gebouw te awesome was voor je..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook steeds op dezelfde server spelen als jullie het niet kunnen vinden, was bij mij ook al zo.
Ik kan bij jou niet meer spelen, dus jij houd je mond.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook steeds op dezelfde server spelen als jullie het niet kunnen vinden, was bij mij ook al zo.
Het gaat erom dat Robjes de tunnel van Ugjer sloopt.quote:
Want die random gemaakte tunnel was precies goed nu en er konden echt geen blokjes missenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Robjes de tunnel van Ugjer sloopt.
Daar gaat het toch niet om? Kan je fucking lezen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Want die random gemaakte tunnel was precies goed nu en er konden echt geen blokjes missen
Gast dit gaat nergens over.. word jij in de supermarkt ook lijp als iemand een blikje cola pakt omdat jij ook bij de cola stond rond te kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Kan je fucking lezen?
Verzin eerst eens een beter voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Gast dit gaat nergens over.. word jij in de supermarkt ook lijp als iemand een blikje cola pakt omdat jij ook bij de cola stond rond te kijken.
Word jij lijp als ik jouw forumaccount gebruik om te posten als jij niet online bent?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Gast dit gaat nergens over.. word jij in de supermarkt ook lijp als iemand een blikje cola pakt omdat jij ook bij de cola stond rond te kijken.
Nope niet echt.. zou fijn zijn voor me postcountquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Word jij lijp als ik jouw forumaccount gebruik om te posten als jij niet online bent?
Het was een work in progress.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Want die random gemaakte tunnel was precies goed nu en er konden echt geen blokjes missen
Dat blok beton?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Met jou mag ik niet meer spelen omdat mijn gebouw te awesome was voor je..
Ja jij hebt een foutje gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Jooow iemand heeft een foutje gemaakt gok ik...
Ik kan niks meer behalve inloggen.
Groetjens,
Je bent natuurlijk verbannen voor je ontwetende gedrag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Sorry dat ik buttyboy zij.. ik vind het terecht dat ik daarvoor gebanned ben.
Kankermongool kankerlijer vieze homo etc. is natuurlijk veel aardiger. Dit had ik moeten weten want wexell zegt dit best vaak tegen mij en dan gebeurd er niks..
Digitale popo uithangen in een spelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Digitale mocro uithangen in een spel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Digitale mocro uithangen in een spel.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Digitale popo uithangen in een spel![]()
Omdat er een iemand vervelend doet?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Al dit gejank sinds een maand ofzo.
Ik kom in 2011 weer vrolijk op de NTV server, ik denk dat ik de topics eerst even mijd.
Vind het wel vermakelijk, dit topic. Zal wel pas in 2011 weer terug zijn op de server.quote:Ik heb nergens last van(NTV server)
Tronic.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:45 schreef RickoKun het volgende:
Hey negers! Wat is een goeie mod pack voor betere textures?
-edit-
Ik zie het al! Moet dit topic beter doorlezen
Het is gewoon om de zoveel dagen weer raak hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat er een iemand vervelend doet?
Toch kan ik mijn tempel vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nieuwe map render, ben bezig met een andere screenshot app, deze is niks.
http://i52.tinypic.com/213rwv4.png
Hoe maak je zo'n screenshot?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nieuwe map render, ben bezig met een andere screenshot app, deze is niks.
http://i52.tinypic.com/213rwv4.png
Ja, kom er maar op.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ooooooooooooooi berend! Is je server al gereset?
Mooi vakquote:
Nee, die bestaat niet meer helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef Rivalo het volgende:
Spelen jullie nog steeds op de Tim kuik server?
Oké, welke nu dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, die bestaat niet meer helaas.
Had je het niet in een kleiner vak kunnen doen? Nu moet je meer dan 6km lopen alvorens je aan de buitenkant bent.quote:
Warps.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Had je het niet in een kleiner vak kunnen doen? Nu moet je meer dan 6km lopen alvorens je aan de buitenkant bent.
Daar heeft die van Berend. anders ook geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef 16meter het volgende:
Niettevolgen is een goeie. Geen kleine kinderen en griefers.
Server van Berend. heeft ze er anders juist wél inzittenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben weer de alpha gaan spelen, ik miste de monsters in multiplayer.
Dan moet ik daar binnenkort eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Server van Berend. heeft ze er anders juist wél inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |