Dat wil ik ook doen, we hebben nog niks gekocht! Helaas is vriend niet zo shoplustigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef mefke79 het volgende:
morgen!
Wij gaan zo maar eens babyshoppen! Eindelijk wat knuffeltjes enzo scoren voor drieka. Wandelschoenen aan om het pak sneeuw hier te trotseren en gaan met die banaan.
Claudia, wanneer moet je op controle?
4 januari! Termijnecho. Vind dat toch spannend, het is de eerste echo na mijn operatie. Ik ga ervanuit dat het goed is, maar toch!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
12 weken, mooie mijlpaal! Wanneer had je nou de volgende echo, Aventura?
happen, kauwen, slikken?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Aventura het volgende:
Wow Djmo, hoe krijg je het weg.
Ik weeg nu 1,5 kg meer dan aan het begin. Het aankomen is begonnen bij mij, waaah!
12 weken vandaag, mijlpaal!
dat had mijn collega ook, daarom moest ze eerder met verlof. ze waren bang dat ze veel te vroeg zou bevallen hierom. uiteindelijk is ze in haar 41ste week bevallen, maar de harde buiken zijn gebleven tot de bevalling, ook toen ze rust kreeg omdat ze niet meer hoefde te werken. het zegt dus niet altijd wat...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef ik80lll het volgende:
Ik heb nu meerdere harde buiken per dag,
met zweten en alles erbij.
Echt al een beetje voorwerk. Tel daarbij op dat ik eigenlijk nog 5 weken moet voor de datum (4.5)
En dat hij al goed aan het indalen is, Daardoor verwacht zij niet dat ik echt overtijd ga lopen.
Ach we merken het wel.
Grappig, ik zou een dagje eerder moeten dan jij, maar mijn harde buiken komen nog niet verder dan 'oh god wat moet ik plassen' -> harde buik. Wel al gedeeltelijk ingedaald trouwens, maar verder heb ik dus helemaal nog niet het idee dat er werk verricht wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:01 schreef ik80lll het volgende:
Nienna,
de stad ingaan ohhh zou ik ook erg graag willen.
Maar ik weet dat ik na 1 uitstapje al geneog gedaan heb voor de rest van de dag.
Ik shop momenteel veel via internet, is ook erg leuk want dan krijg je als het goed is allerlei pakjes van de postbode
Ik zit er momenteel op 2 te wachten.
Wat naar dat je niet echt een fijn gevoel had bij je bezoekje aan de vk.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Of je voorwerk zoden aan de dijk zet weet je gewoon pas als er inwendig onderzoek wordt verricht. Eigenlijk weet je het pas na de bevalling. Bij Ivan had ik vanaf 35 weken voorwerk, ik heb regelmatig gedacht dat de bevalling misschien al begonnen was, en uiteindelijk is de bevalling ingeleid bij 41 weken en was mijn baarmoedermond op dat moment nog niet genoeg verweekt. De bevalling duurde bovendien heel lang en de ontsluiting vorderde niet goed.
Kortom: het hoeft allemaal niks te zeggen. Maar het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het voorwerk ook iets doet! Dan zit je niet voor niets af te zien. Hier heb ik helemaal geen harde buiken of voorweeen in ieder geval. Van het indalen heb ik ook niks gemerkt.
Laat je niet gek maken hoor! Dat werd bij mij ook gezegd. De vk hoopte dat ik de 35 weken nog ging halen, want het kind lag al zo ver ingedaald en al die voorweeën, dat kon niet lang meer duren. Uit eindelijk ben ik bij 42 +1 ingeleid en is onze zoon met 42+ 2 geboren.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef ik80lll het volgende:
Ik heb nu meerdere harde buiken per dag,
met zweten en alles erbij.
Echt al een beetje voorwerk. Tel daarbij op dat ik eigenlijk nog 5 weken moet voor de datum (4.5)
En dat hij al goed aan het indalen is, Daardoor verwacht zij niet dat ik echt overtijd ga lopen.
Ach we merken het wel.
was het ook niet zo ongeveer met Kleurdoos (toen nog Dakota) toen ze van Elin moest bevallen? dat ze eerst al voor sinterklaas bang waren dat ze zou bevallen, en dat Elin uiteindelijk na Oud en Nieuw pas kwam?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:00 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken hoor! Dat werd bij mij ook gezegd. De vk hoopte dat ik de 35 weken nog ging halen, want het kind lag al zo ver ingedaald en al die voorweeën, dat kon niet lang meer duren. Uit eindelijk ben ik bij 42 +1 ingeleid en is onze zoon met 42+ 2 geboren.
Claudia: sterkte met de laatste loodjes. Ze zijn vrij zwaar als ik het zo lees.![]()
ja, die heeft zelfs nog een aantal weken bedrust moeten houden omdat ze al ontsluiting had.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef mijsje het volgende:
[..]
was het ook niet zo ongeveer met Kleurdoos (toen nog Dakota) toen ze van Elin moest bevallen? dat ze eerst al voor sinterklaas bang waren dat ze zou bevallen, en dat Elin uiteindelijk na Oud en Nieuw pas kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |