abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90573093
Ik heb niet expliciet gevraagd of ze op dat moment inwendig onderzoek wilde doen om eventueel te strippen. Mentaal was ik geloof ik al klaar met het gesprek, en het ligt niet in mijn aard om dingen te eisen. Ik ben duidelijk geweest, heb er in tranen gezeten en tja, hier moet ik het maar gewoon mee doen.

Ik80lll, jemig, ben je ook alweer zover! Fijn dat de kleine ligt ingedaald. Ik begrijp alleen het verhaal over de voorweeen en het overtijd lopen niet goed?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:47:20 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90573107
Wow Djmo, hoe krijg je het weg.

Ik weeg nu 1,5 kg meer dan aan het begin. Het aankomen is begonnen bij mij, waaah!

12 weken vandaag, mijlpaal!
pi_90573197
12 weken, mooie mijlpaal! Wanneer had je nou de volgende echo, Aventura?
  woensdag 29 december 2010 @ 10:50:43 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90573234
quote:
Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef mefke79 het volgende:
morgen!
Wij gaan zo maar eens babyshoppen! Eindelijk wat knuffeltjes enzo scoren voor drieka. Wandelschoenen aan om het pak sneeuw hier te trotseren en gaan met die banaan.
Claudia, wanneer moet je op controle?
Dat wil ik ook doen, we hebben nog niks gekocht! Helaas is vriend niet zo shoplustig :P
  woensdag 29 december 2010 @ 10:54:36 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90573385
quote:
Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
12 weken, mooie mijlpaal! Wanneer had je nou de volgende echo, Aventura?
4 januari! Termijnecho. Vind dat toch spannend, het is de eerste echo na mijn operatie. Ik ga ervanuit dat het goed is, maar toch!

Balen dat jij zo door moet sappelen trouwens, maar ik snap ook wel dat je niet wilt pushen.
pi_90573470
Claudia, balen dat je niet het gevoel hebt gekregen dat er met je mee gedacht wordt :*

Ik80lll, baby al ingedaald, goed zeg.

Ik voel me geloof ik eindelijk weer mobiel genoeg om vandaag even de stad in te gaan. Had graag een hele dag geshopt deze vakantie, maar door die bandenpijn zat dat er niet in. Toch wil ik erg graag een andere winterjas hebben, andere laarzen en natuurlijk veel babykleertjes.

Oh ja en 12 weken voor Aventura, *O*

Ik ben vandaag alweer 26 weken, het gaat echt heel hard :o
  woensdag 29 december 2010 @ 10:59:42 #257
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_90573564
Ik heb nu meerdere harde buiken per dag,
met zweten en alles erbij.
Echt al een beetje voorwerk. Tel daarbij op dat ik eigenlijk nog 5 weken moet voor de datum (4.5)
En dat hij al goed aan het indalen is, Daardoor verwacht zij niet dat ik echt overtijd ga lopen.
Ach we merken het wel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 december 2010 @ 11:00:18 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90573581
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Aventura het volgende:
Wow Djmo, hoe krijg je het weg.

Ik weeg nu 1,5 kg meer dan aan het begin. Het aankomen is begonnen bij mij, waaah!

12 weken vandaag, mijlpaal!
happen, kauwen, slikken? :P ;) ik had bij Jan een tic van frikandellen etc. daar kun je me overigens deze zwangerschap ook wel voor wakker maken :')

Ik ben bang dat kerst + de verjaardag van Jan er zo kort op me toch redelijk gesloopt hebben. Overal (spier)pijn en hoofdpijn .. voel me niet echt super iig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 29 december 2010 @ 11:01:16 #259
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_90573620
Nienna,
de stad ingaan ohhh zou ik ook erg graag willen.
Maar ik weet dat ik na 1 uitstapje al geneog gedaan heb voor de rest van de dag.
Ik shop momenteel veel via internet, is ook erg leuk want dan krijg je als het goed is allerlei pakjes van de postbode ;)
Ik zit er momenteel op 2 te wachten.
pi_90573646
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef ik80lll het volgende:
Echt al een beetje voorwerk. Tel daarbij op dat ik eigenlijk nog 5 weken moet voor de datum (4.5)
En dat hij al goed aan het indalen is, Daardoor verwacht zij niet dat ik echt overtijd ga lopen.
Ach we merken het wel.
dat had mijn collega ook, daarom moest ze eerder met verlof. ze waren bang dat ze veel te vroeg zou bevallen hierom. uiteindelijk is ze in haar 41ste week bevallen, maar de harde buiken zijn gebleven tot de bevalling, ook toen ze rust kreeg omdat ze niet meer hoefde te werken. het zegt dus niet altijd wat...
pi_90573718
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:01 schreef ik80lll het volgende:
Nienna,
de stad ingaan ohhh zou ik ook erg graag willen.
Maar ik weet dat ik na 1 uitstapje al geneog gedaan heb voor de rest van de dag.
Ik shop momenteel veel via internet, is ook erg leuk want dan krijg je als het goed is allerlei pakjes van de postbode ;)
Ik zit er momenteel op 2 te wachten.
Grappig, ik zou een dagje eerder moeten dan jij, maar mijn harde buiken komen nog niet verder dan 'oh god wat moet ik plassen' -> harde buik. Wel al gedeeltelijk ingedaald trouwens, maar verder heb ik dus helemaal nog niet het idee dat er werk verricht wordt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 29 december 2010 @ 11:05:58 #262
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90573768
ik80llll mijn zus idem dito met de voorweeen, die is uiteindelijk met haar 36 jaar en weken van voorweeen toch 10 dgn over tijd gegaan...

en herkenbaar hoor, internetshoppen... ik heb met mijn eerste zwangerschap zo een innige band opgebouwd met onze postbode :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90573820
Via internet bestellen doe ik normaal ook wel veel, maar bij laarzen en een jas wil ik toch graag even de winkel in. Oh...en ik wil het gewoon graag vandaag al hebben, haha.
pi_90573858
Of je voorwerk zoden aan de dijk zet weet je gewoon pas als er inwendig onderzoek wordt verricht. Eigenlijk weet je het pas na de bevalling. Bij Ivan had ik vanaf 35 weken voorwerk, ik heb regelmatig gedacht dat de bevalling misschien al begonnen was, en uiteindelijk is de bevalling ingeleid bij 41 weken en was mijn baarmoedermond op dat moment nog niet genoeg verweekt. De bevalling duurde bovendien heel lang en de ontsluiting vorderde niet goed.

Kortom: het hoeft allemaal niks te zeggen. Maar het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het voorwerk ook iets doet! Dan zit je niet voor niets af te zien. Hier heb ik helemaal geen harde buiken of voorweeen in ieder geval. Van het indalen heb ik ook niks gemerkt.
pi_90573934
Claudia, hopelijk duurt het niet lang meer voor je.

Nog een reden om de stad in te gaan vandaag: we moeten de erkenning nog regelen.
pi_90574026
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Of je voorwerk zoden aan de dijk zet weet je gewoon pas als er inwendig onderzoek wordt verricht. Eigenlijk weet je het pas na de bevalling. Bij Ivan had ik vanaf 35 weken voorwerk, ik heb regelmatig gedacht dat de bevalling misschien al begonnen was, en uiteindelijk is de bevalling ingeleid bij 41 weken en was mijn baarmoedermond op dat moment nog niet genoeg verweekt. De bevalling duurde bovendien heel lang en de ontsluiting vorderde niet goed.

Kortom: het hoeft allemaal niks te zeggen. Maar het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het voorwerk ook iets doet! Dan zit je niet voor niets af te zien. Hier heb ik helemaal geen harde buiken of voorweeen in ieder geval. Van het indalen heb ik ook niks gemerkt.
Wat naar dat je niet echt een fijn gevoel had bij je bezoekje aan de vk.
Maar even hart onder de riem: geen voorwerk, niets merken van indalen, geen harde buiken of voorweeen herken ik. Mijn bevalling duurde van start tot einde 15 uur precies ondanks helemaal geen voorwerk en met 38w3d. Ik hoop zo voor je dat het uit zichzelf op tijd begint!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90575102
Dat is aanstaande vrijdag, daar teken ik voor. :Y)

Achja, het leed is gauw vergeten als ze er eenmaal is. Ik ben wel klaar met uithuilen en ga er gewoon maar het beste van maken die laatste weken.
pi_90575521
Ach Claudia, wat een gedoe zo. Maar ehm... het is toch geen 'eisen' als je gewoon vraagt of ze zou willen kijken of ze al kan strippen?

Anyways, ik hoop dat je jezelf kunt vermannen en inderdaad nog van je lichtpuntjes kunt genieten. :*
pi_90575555
Hoewel ik trouwens niet vaak hoor dat een tweede te vroeg komt als de eerste zo ruim na de uitgerekende datum kwam, heb ik wel een goed voorbeeld. Zelf kwam ik 10 dagen te laat en mijn broertje kwam 2 weken te vroeg. Het kan dus wel. :Y
  woensdag 29 december 2010 @ 12:17:33 #270
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90576327
Claudia, wat vervelend dat de VK niet meedacht! Maar gewoon lekker rustig aan doen.
Aventura 12 weken!!!!! hoera

ik ga vanavond maar eens langs de VK, kijken of ik een stickertje krijg :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90578006
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef ik80lll het volgende:
Ach we merken het wel.
Laat je niet gek maken hoor! Dat werd bij mij ook gezegd. De vk hoopte dat ik de 35 weken nog ging halen, want het kind lag al zo ver ingedaald en al die voorweeën, dat kon niet lang meer duren. Uit eindelijk ben ik bij 42 +1 ingeleid en is onze zoon met 42+ 2 geboren.

Claudia: sterkte met de laatste loodjes. Ze zijn vrij zwaar als ik het zo lees. :*
pi_90578940
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:00 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken hoor! Dat werd bij mij ook gezegd. De vk hoopte dat ik de 35 weken nog ging halen, want het kind lag al zo ver ingedaald en al die voorweeën, dat kon niet lang meer duren. Uit eindelijk ben ik bij 42 +1 ingeleid en is onze zoon met 42+ 2 geboren.

Claudia: sterkte met de laatste loodjes. Ze zijn vrij zwaar als ik het zo lees. :*
was het ook niet zo ongeveer met Kleurdoos (toen nog Dakota) toen ze van Elin moest bevallen? dat ze eerst al voor sinterklaas bang waren dat ze zou bevallen, en dat Elin uiteindelijk na Oud en Nieuw pas kwam?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 december 2010 @ 13:35:34 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90579684
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef mijsje het volgende:

[..]

was het ook niet zo ongeveer met Kleurdoos (toen nog Dakota) toen ze van Elin moest bevallen? dat ze eerst al voor sinterklaas bang waren dat ze zou bevallen, en dat Elin uiteindelijk na Oud en Nieuw pas kwam?
ja, die heeft zelfs nog een aantal weken bedrust moeten houden omdat ze al ontsluiting had.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 29 december 2010 @ 13:45:45 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90580235
@Claudia
Wat vervelend dat ze niet met je willen meedenken, uitgeput aan een bevalling beginnen telt blijkbaar niet afdoende mee of te kijken of er al iets mogelijk is. Ik bedoel ze had toch ook zelf kunnen opperen om je bmm te checken en actie te ondernemen of je na een week terug laten komen om dan nog eens te kijken naar mogelijkheden. Dat is meedenken en kijken wat er kan, beetje makkelijk om te zeggen het hoort erbij. Je lijkt me niet bepaald een pieperd en iemand die snel zegt dat ze het zat is.

Ik hoop maar dat het meisje zich snel uit zichzelf zal laten zien. :*

@Aventura
Hoezee, 12 weken!!! Fijn he, dat die eindelijk achter de rug zijn, nu nog even de termijnecho en dan is het nog echtechter dan dat het al is.

Planeet Eigen Wereld, ik ben alweer 18 weken onderweg vandaag, het begint wat te worden zo langzamerhand. Begin volgende week een pretecho voor geslachtsbepaling (dat maak ik ook wel bekend hier) en 26 Jan, de 20 weken echo, dan ben ik dus al 22 weken.
pi_90583990
Claudia, wat rot voor je dat het allemaal zo moeizaam verloopt nu. Ik hoop ook voor je dat het allemaal niet te lang zal gaan duren. :*

Jeetjejom, hopelijk krijg je weer een mooi stickertje vanavond! :D

Juud, leuk dat je ook hier gaat melden wat het wordt! Wij horen het waarschijnlijk ook met de 20 weken echo in februari... kweet nog niet of ik het bekend ga maken... we zien wel. Bij Bas niet gedaan...

DJMO, nog gefeliciteerd met Jan! Leuke dag gehad? Wel druk he, zo rond de kerst ~:) ... ik weet er alles van ;).
En mèn hoe kan het dat je zoveel weg kunt werken en haast niks aan bent gekomen... Ik moet altijd wel lachen hoor, om jouw eet-posts _O- ... dat was 2 jaar terug ook... En ook toen ben je niet veel aangekomen, toch?
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')