Ik ben verpest door de baas..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:31 schreef Vronsky het volgende:
Rave, waarom maak je me toch dagelijks aan het lachen?
Koop het voor de PC, en dan gaat u een hardcore tdm server opzoeken, veel speel plezier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef demspec het volgende:
Het schijnt wel zo te zijn dat mensen die falcon 4 heel fanatiek spelen, betere resultaten halen in een "echte" simulator dan fanatieke spelers van ms flight simulator.
bij games zoals cod wordt ik er altijd schijtziek van dat als ik achter een goede dekking (denk) te liggen constant wordt afgevlamd door rennende mongolen die wel overweg kunnen met een ps3 controller.
Ik dien als Amerikaan in het Amerikaanse leger, en ik heb net als andere militaire een contract getekend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef 045represent het volgende:
Helemaal off-topic, maar dat is dit topic toch al.... Maar:
Sine_Pari, hoe kan het dat jij in het Amerikaanse leger dient (als Nederlander toch?) als ik vragen mag?
Dat is toch je .50 patroon als hamer gebruiken?quote:
Dat was een buts toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is toch je .50 patroon als hamer gebruiken?
probeer al die pc/xbox/ps3 spelers maar eens bij elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
waneer komt er een [def] server voor blackops dan? gelijk een clan starten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Esses het volgende:
Wie heeft hier AC: Brotherhood gespeeld? (M.K. lekker niet, die speelt alleen pc)
Ik kan zien dat je nog niet helemaal in [DEF] ingeburgerd bent..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef Transmittendus het volgende:
Kan hier geen slotje op? Gaat nergens over. Nog maar te zwijgen over TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |