Ik denk dat dat meer jouw probleem is dan die van hunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef simmu het volgende:
ravi slaapt sinds dat hij echt kan rollen ook op zn buik. hij kan (net als selene) prima rollen met slaapzakje en al. wat free zegt: zodra ze het zelf kunnen laat ik het gaan
potjandorie alweer het programma van zeppelin veranderdsnappen die lui nou niet dat onze dagindeling gebaseerd is op zeppelin!
Als ik hem in bed leg als hij niet moe is, is het sowieso een garantie voor krijsen. Maar lief dat je meedenkt (net als de rest).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Keshet het volgende:
Asy, lastig lijkt me dat. Ik heb geen tips. Ik leg Emma in bed als ze moe is, maar dat doe jij volgens mij ook. Misschien werkt het nu juist goed voor jullie om vaste tijden aan te houden?
tis pas echt met een kwartetquote:
Harry is echt zó leuk he! Allerlei dingen aanwijzen in huis: Dat? En hij keutelt hier gewoon zo vrolijk rond, komt ook lekker bij mij op schoot spelen, totaal niet eenkennig. En hij kan heerlijk lachen. Alleen dat slapen, poeh! Ik kan me voorstellen dat dat zwaar voor je is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Als ik hem in bed leg als hij niet moe is, is het sowieso een garantie voor krijsen. Maar lief dat je meedenkt (net als de rest).
Het zal wel een faaaaaaaaaaaaaase zijn, maar het is wel een vermoeiende fase...
En nu gaan we Ca.ra en Thomas opzoeken![]()
Het was maar een half uurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Harry is echt zó leuk he! Allerlei dingen aanwijzen in huis: Dat? En hij keutelt hier gewoon zo vrolijk rond, komt ook lekker bij mij op schoot spelen, totaal niet eenkennig. En hij kan heerlijk lachen. Alleen dat slapen, poeh! Ik kan me voorstellen dat dat zwaar voor je is.
We hadden vanmiddag een logeerbedje voor hem boven gezet (Asy en ik gingen samen koken) maar helaas was dat geen succes. Toen heeft hij wel bij Asy in de doek geslapen, maar dat was ook maximaal een uurtje.
En dat grote monster van mij slaapt nu al vanaf een uur of 2, die ga ik er dadelijk maar eens uit vissen want t is zo wel genoeg geweest.
Oh, me and my sense of time...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het was maar een half uur![]()
Maar hij ligt nu al 3 kwartier in bed. Dus duimen jullie mee?
Onze baby's hebben zelfs hun slaapgewoonte gemeenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 07:52 schreef Shandaly het volgende:
Wat heb ik met Lars toch een slaapkopje in huis dan. Lars slaapt echt keiveel... 2 uurtjes op? dan slaapt-ie ook makkelijk weer twee uur, en als we hem niet wakker maken ook wel drie...
Z'n luieruitslag is echt zo goed als weg.. ben zo blij! Het is weer gewoon een blij kereltje, en ik zie niet meer op tegen elke nieuwe luier, zo veel relaxter
Misschien moeten we Lars en Thomas eens met elkaar kennis laten maken... Is er niet ergens een meet in het zuiden gepland?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:22 schreef leonieke het volgende:
Onze baby's hebben zelfs hun slaapgewoonte gemeen![]()
En voor jou, zomaar een![]()
bekend. maar dan met yoghurtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:34 schreef freecell het volgende:
TARA klapt hier net in zijn handen.
Florian bedenkt zich niet en legt zijn broodje op zijn bolletje terwijl hij een soort van 'lalala' doet
Ik denk het voorlopig niet. Maar wat nog niet is, kan uiteraard nog komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:15 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Misschien moeten we Lars en Thomas eens met elkaar kennis laten maken... Is er niet ergens een meet in het zuiden gepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |