abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90966441
Hier leg ik Florian ook wel eens moe, pieperig en doodop in bed. Dan is het héél even stil en dan hoor ik 10 minuten later 'dadadabla!' Zittie blij rechtop in bed te spelen O+
Dan heeft hij gewoon even een rustpunt nodig inderdaad :)
pi_90966518
Over slapen gesproken: slapen jullie baby's op hun rug, zij of buik?

Thomas ligt nu af en toe op zijn buik en ik vind het eigenlijk wat griezelig :@ Dus elke keer als ik het zie, draai ik hem terug op zijn rug.
Waar is de tijd dat meneer niet op zijn buik wou liggen? }:| ;)
pi_90966563
Och joh, vanaf dat ze kunnen rollen maakt het niet meer uit hoe ze liggen :)
Florian ligt meestal ongeveer in zijn ledikantje :+ Net zo'n slaper als zijn broer. Hoe raarder, hoe lekkerder het slaapt :+
pi_90966654
Ja, maar het probleem is dat hij nog niet zo goed kan rollen. Met momenten lukt het hem probleemloos (nieuwe pamper :Y ), maar soms lukt het hem ook echt niet om te rollen (frustraties alom!)
pi_90966844
Maar hij kan zijn hoofd wel goed ophouden toch?
Vanaf het moment dat ze zelf een slaaphouding kunnen kiezen laat ik het altijd maar een beetje los :)
pi_90967002
ravi slaapt sinds dat hij echt kan rollen ook op zn buik. hij kan (net als selene) prima rollen met slaapzakje en al. wat free zegt: zodra ze het zelf kunnen laat ik het gaan

potjandorie alweer het programma van zeppelin veranderd :( snappen die lui nou niet dat onze dagindeling gebaseerd is op zeppelin!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90967077
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef simmu het volgende:
ravi slaapt sinds dat hij echt kan rollen ook op zn buik. hij kan (net als selene) prima rollen met slaapzakje en al. wat free zegt: zodra ze het zelf kunnen laat ik het gaan

potjandorie alweer het programma van zeppelin veranderd :( snappen die lui nou niet dat onze dagindeling gebaseerd is op zeppelin!
Ik denk dat dat meer jouw probleem is dan die van hun _O-
Schaf DVD's aan :+
pi_90967127
Mart slaapt meestal op z'n buik en/of zij.

Hij is weer verkouden :( Heb alles dus maar weer uit de kasten gehaald om het zo aangenaam mogelijk te maken voor hem. Ingesmeerd met Luuf, ui op de kamer. Matras bij het hoofdeinde iets omhoog, neussprayen en bisolvon om vast zittend slijm los te maken.

Hopelijk blijft een oorontstekening bespaard!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:38:40 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90967528
Aviva, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Maak er een mooie dag van met je familie! :*

Harry is een echte buikslaper. Sterker nog, hij ligt net als zijn moeder tot aan zijn oren onder de dekens. Je ziet dus alleen zijn kruintje.

Nou ja, tot voor kort sliep hij dus overdag 2x (1 tot 1,5 uur per keer) en dan gewoon 's avonds op tijd naar bed en sliep hij 'door'. Nu dus 1x een slaapje van gemiddeld 2 uur overdag en dan is hij nog de hele avond wakker. En ik zie gewoon dat hij moe is. Hij valt bij mij in bed ook in slaap, alleen als ik hem dan overleg dan is het binnen 5 minuten brullen...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:48:19 #210
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90967881
Aviva is babyplus! Meisje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een superdag hebt! Je papa, mama en grote broer natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Ik wens jullie een goede tweede levensjaar van Aviva toe! :*

Asy, lastig lijkt me dat. Ik heb geen tips. Ik leg Emma in bed als ze moe is, maar dat doe jij volgens mij ook. Misschien werkt het nu juist goed voor jullie om vaste tijden aan te houden?

Gisteren was ons schema zo:
07.00 wakker want hongerrrrr > nomnomnom :Y)
07.15 naar bed want nog moe :D
(ik dus ook weer naar bed, uitslapen FTW!)
10.00 wakker :o
12.00 uur weer naar bed
15.00 wakker :o
17.00 uur weer naar bed
18.00 wakker
19.00 weer naar bed
23.00 soort van wakker gemaakt door D. om een fles te drinken. Ze heeft haar ogen open maar slaapt dan van binnen eigenlijk nog wel volgens mij.
06.30 wakker gemaakt door mij

Dat is ook niet ons normale schema hoor, volgens mij had ze wat in te halen. :D Ik vond 't maar saai. :')
Meestal is ze op mijn vrije dag om 07.00 wakker, gaat dan rond 11 uur een uurtje slapen, rond 15.00 weer een uurtje en dan tussen 18.30/19.30 naar bed voor de nacht. Ze hoeft van mij dan nog niet naar bed maar ze wil dan zelf echt graag.

Emma sliep eerst (verplicht, want zo legde ik d'r neer) op haar rug. Toen ze het rollen doorhad legde ik haar op haar rug en *flop* Emma draaide naar haar buik, knietjes eronder, voetjes over elkaar gevouwen en slapen maar! Nu ligt ze sinds een maandje vaak op haar zij te slapen.

Iedereen trouwens nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:07:52 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90968487
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Keshet het volgende:
Asy, lastig lijkt me dat. Ik heb geen tips. Ik leg Emma in bed als ze moe is, maar dat doe jij volgens mij ook. Misschien werkt het nu juist goed voor jullie om vaste tijden aan te houden?

Als ik hem in bed leg als hij niet moe is, is het sowieso een garantie voor krijsen. Maar lief dat je meedenkt (net als de rest).
Het zal wel een faaaaaaaaaaaaaase zijn, maar het is wel een vermoeiende fase... :O

En nu gaan we Ca.ra en Thomas opzoeken :W
pi_90968901
het is gewoon geregeld bal hoor, ongeacht welke 'methode' je gebruikt. en welke 'methode' past bij je kind is van zoveel dingen afhankelijk dat het altijd maar gewoon gokken en proberen is ;)

vergeet alleen niet dat als je eens wat anders probeert bij een kindje, je dat minstens een week of 2 moet volhouden! dus als je structuur gaat aanbrengen of juist loslaat, dan kan je niet verwachten dat het kindje dat na 2 dagen snapt en/of accepteert
pi_90969332
Hoofd rechthouden is inderdaad geen probleem :)

Keshet, Emma heeft duidelijk een uitslaapdagje gehouden gisteren. Wel saai voor jou natuurlijk, maar als Thomas dat heeft, doet hij dit volgens mij omdat hij het nodig heeft. Misschien een sprongetje?

Arme Mart, weeral verkouden. Word maar snel terug beter :Y

Veel plezier, Asy :W En hier is het ook krijsfestijn als hij niet moe genoeg is.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:54:52 #214
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_90970334
Daan is ook een buikslaper en al heel lang maar daar hebben we dan ook een aerosleep voor.
pi_90978571
Zijn er nog tips?
Mart hoest zich zelf steeds wakker.

Ik heb nu een ui naast zijn bed, borst en rug ingesmeerd met Luuf. Druppels van bisolvon tegen vastzittende host. Neusspray (3x per dag) straks gaan we lekker even douche en tergelijk stomen op de badkamer. Matras aan het hoofdeinde iets omhoog gedaan.

Maar dat hoesten :( Is daar nog iets tegen te doen?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:20:47 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90979097
Dames (en een enkele heer), wij gaan jullie verlaten.
Vandaag is Aviva geen baby meer, maar is ze babyplus geworden. ;)

Ookal ben ik hier de laatste maanden niet veel geweest, toch even een overzichtsfoto ter afscheid. :)
(Is de uitnodiging voor Aviva's verjaardagsfeestje as. zondag.)

En een fotootje van 2 wk geleden:

(De foto's van vanochtend zijn niet allemaal even charmant ;) )

Dus, doei! :W En tot in het volgende topic :*

[ Bericht 16% gewijzigd door DaviniaHR op 07-01-2011 15:26:12 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90979467
Ow, wat leuk, die fotootjes van Aviva! Gefeliciteerd met je verjaardag, grote meid! 't is al een echt dametje op die laatste foto he?

Ymme, ik heb helaas geen tips voor dat hoesten. Lars deed dat een tijd terug ook best erg, maar er is helaas niet veel aan te doen. Wij hadden thijmsiroop voor hem om z'n keeltje ietwat te verzachten. Van al dat gehoest kreeg hij een behoorlijk zere keel ook, dus toen begon hij ook bij elk hoestje te huilen. Hij vond de thijmsiroop ook erg lekker, dus dat was een klein feestje elke keer ;)

Lars slaapt ook meestal op z'n buik, soms een beetje half op z'n zij en z'n buik. Zal hij wel van z'n moeder hebben. Ik vond dat een van de vervelendste dingen van zwanger zijn: niet op je buik kunnen slapen. Ik had me ook helemaal verheugd om weer op m'n buik te kunnen liggen na de bevalling... en toen kwam ik erachter dat dan je borsten niet meewerken.. grmbl.. dat deed zeer...

Het gaat eindelijk een beetje beter met Lars' billetjes!! *O*
Het is nog niet over, maar de grote rode kapotte plekken zijn nu gereduceerd naar een paar kleine rode plekjes op een donkerroze gebied... Hij heeft er in ieder geval niet meer zo'n pijn aan. Ik heb bij het verschonen van een luier niet meer het idee dat ik hem aan het martelen ben...
pi_90979685
Avia, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Fijn dat het beter lijkt te gaan met de billen van Lars.

Waar is die siroop te verkrijgen dan?
pi_90981310
ymme wij zijn nu Zo'n beetje anderhalve week samen met mini draak wakker door haar hoest en huilbui erna, toen ze afgelopen weekend zelf max een uur geslapen had hap gebeld
die adviseerde idd oa tijmsiroop, eigen huisarts adviseerde evt bisolvon, dus ik vrees dat het gewoon uitzitten is
trouwens homeopaat kwam met natte doek techniek, theedoek in warm water, goed uitwringen, op blote borst voor tien min, met kind rechtop
pi_90981355
Tijmsiroop gehaald bij apotheek of drogist
pi_90981493
Aviva van harte met je eerste verjaardag! tot over een paar maanden bij de babyplus! *G*
wat een super leuke uitnodiging!

shandaly wat fijn dat het beter lijkt te gaan met lars z'n billetjes
pi_90983153
3 op een rij :D

(sorry melige bui)
pi_90983379
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef ymme het volgende:
3 op een rij :D

(sorry melige bui)
tis pas echt met een kwartet >:)

ravi en selene hebben trouwens hun eerste ruzie gehad O+
ze willen allebei het wurmpje (wat in de box moet blijven van mij) hebben hebben hebben!!!!
:')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:51:36 #224
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90985779
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Als ik hem in bed leg als hij niet moe is, is het sowieso een garantie voor krijsen. Maar lief dat je meedenkt (net als de rest).
Het zal wel een faaaaaaaaaaaaaase zijn, maar het is wel een vermoeiende fase... :O

En nu gaan we Ca.ra en Thomas opzoeken :W
Harry is echt zó leuk he! Allerlei dingen aanwijzen in huis: Dat? En hij keutelt hier gewoon zo vrolijk rond, komt ook lekker bij mij op schoot spelen, totaal niet eenkennig. En hij kan heerlijk lachen. Alleen dat slapen, poeh! Ik kan me voorstellen dat dat zwaar voor je is.
We hadden vanmiddag een logeerbedje voor hem boven gezet (Asy en ik gingen samen koken) maar helaas was dat geen succes. Toen heeft hij wel bij Asy in de doek geslapen, maar dat was ook maximaal een uurtje.

En dat grote monster van mij slaapt nu al vanaf een uur of 2, die ga ik er dadelijk maar eens uit vissen want t is zo wel genoeg geweest.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:08:36 #225
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90986412
Davinia gefeliciteerd met je mooie meid! O+ *O* Veel plezier bij de dreumesen(baby+) :*
Tirza en ik zullen binnenkort volgen! O+ :* :'( :) :Y
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_90988426
Tijmsiroop kan je ook prima zelf maken :P
En dan zit er geen suiker in ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:35:01 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90990214
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Harry is echt zó leuk he! Allerlei dingen aanwijzen in huis: Dat? En hij keutelt hier gewoon zo vrolijk rond, komt ook lekker bij mij op schoot spelen, totaal niet eenkennig. En hij kan heerlijk lachen. Alleen dat slapen, poeh! Ik kan me voorstellen dat dat zwaar voor je is.
We hadden vanmiddag een logeerbedje voor hem boven gezet (Asy en ik gingen samen koken) maar helaas was dat geen succes. Toen heeft hij wel bij Asy in de doek geslapen, maar dat was ook maximaal een uurtje.

En dat grote monster van mij slaapt nu al vanaf een uur of 2, die ga ik er dadelijk maar eens uit vissen want t is zo wel genoeg geweest.
Het was maar een half uur }:|
Maar hij ligt nu al 3 kwartier in bed. Dus duimen jullie mee?

En we hebben de uitnodiging binnen voor een leuk feestje! *O*
Ik hoop wel dat er kroepoek is. Anders komen we niet :{w

ymme, ik denk dat je zo'n beetje wel alles gedaan hebt om het hoesten te verlichten. Verder is het gewoon doorbijten ben ik bang...

Larsje, fijn dat het beter gaat met je bips!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:04:13 #228
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_90991866
Aviva 1 jaar *O* O+ Van harte gefeliciteerd!!! *O* Hebben jullie een leuke dag gehad?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:18:18 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90992659
Aviva, gefeliciteerd meid! 1 jaar alweer! DaviniaHR, veel plezier ook op haar feestje zondag en ik hoop dat het een mooie verjaardag geweest is. Tot snel in het volgende topic!

Hier nog steeds een zieke Daan. Temp blijft hangen tussen 37.5 en 38.5 maar zijn verstopte neus en het hoesten zijn het ergst. Vanmiddag weer even naar de HA geweest, we kregen bericht van het KDV dat het RS virus daar gecontateerd is dus de HA wilde Daan toch nog even zien. Maar longetjes, oortjes en keel zijn schoon, dus het is een kwestie van uitzieken.

Hier draaien de duimen Asy, slaapt hij nog?? Ik hoop het voor je meis, want dit is wel zwaar voor jullie zeg!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:21:09 #230
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90992801
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het was maar een half uur }:|
Maar hij ligt nu al 3 kwartier in bed. Dus duimen jullie mee?

Oh, me and my sense of time...
Duimduimduim!

Ymme, er zijn bisolvon druppels (=broomhexine) voor kinderen (mag vanaf de geboorte) en acetylcysteïne (= bisolbruis) mag vanaf 6 maanden (100 mg per keer). Beiden helpen het slijm los te maken en dus makkelijker op te hoesten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:39:17 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90993764
Hmm, hij begon dus om kwart voor 8 te piepen, slokje borst, in slaap gevallen. Overgelegd in zijn eigen bedje: ik was de kamer nog niet uit -> huilen.
Muziekje aangezet en nog even piepen en toen sliep het verder. Pfew....
Och zwaar zwaar, het is vooral vervelend...

Och jee, Daan nog steeds ziek... Snel opknappen hoor vent!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:03:17 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90995296
En het huilt krijst alweer...
*sucht*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:21:38 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90996490
Ah boeh.
Bij ons heeft een nachtje logeren de boel een keer kunnen 'resetten' bij Thomas, maar die sliep overdag wel goed toen, dat was alleen een probleem met doorslapen. Anders dan bij jullie nu dus.
Ik probeer mee te denken maar kan verder ook niks bedenken -O-
Dan maar duimen dat Harry snel de klik maakt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:33:10 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90997291
Het ligt inmiddels weer in coma in zijn eigen bed...
Komt wel goed hoor. Lig ik ook nog eens op tijd in bed :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:46:08 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91002499
Ik duim dat je er flink lang in mag blijven liggen. Uitslapen ftw!
pi_91014887
Bleh Harry -O-
Overdag is Florian ook een slaapdrama, maar ik laat het gewoon helemaal los, slaapt hij niet? Nu dan niet. Slaapt hij een kwartiertje? Hoera voor dat kwartiertje. Maar het gaat langzaam steeds beter na een periode praktisch niet slapen.

Alleen ik heb makkelijk praten, want die van mij slaapt 's avonds en 's nachts vaak wel.
pi_91014900
Wat heb ik met Lars toch een slaapkopje in huis dan. Lars slaapt echt keiveel... 2 uurtjes op? dan slaapt-ie ook makkelijk weer twee uur, en als we hem niet wakker maken ook wel drie...

Z'n luieruitslag is echt zo goed als weg.. ben zo blij! Het is weer gewoon een blij kereltje, en ik zie niet meer op tegen elke nieuwe luier, zo veel relaxter :D
pi_91014971
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 07:52 schreef Shandaly het volgende:
Wat heb ik met Lars toch een slaapkopje in huis dan. Lars slaapt echt keiveel... 2 uurtjes op? dan slaapt-ie ook makkelijk weer twee uur, en als we hem niet wakker maken ook wel drie...

Z'n luieruitslag is echt zo goed als weg.. ben zo blij! Het is weer gewoon een blij kereltje, en ik zie niet meer op tegen elke nieuwe luier, zo veel relaxter :D
Onze baby's hebben zelfs hun slaapgewoonte gemeen ;)

En voor jou, zomaar een :*
pi_91015026
Aviva, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Wat een grote meid is het al, veel plezier op je feestje!
pi_91015859
:o Aviva's verjaardag gemist. Alsnog heel erg gefeliciteerd kleine meid en natuurlijk mama, papa en broer! Ik vind Aviva echt een dropje op die foto's O+

Asy, lastig dat Harry niet goed slaapt -O- Ik herken het telkens huilend wakker worden trouwens wel. Het enige wat Hannah vaak nodig heeft om weer te slapen is even opgepakt te worden en geknuffeld. Alsof ze een nare droom heeft gehad. Volgens de CB arts gaan ze pas echt dromen met anderhalf, maar ik geloof het niet zo.

Shandaly, wat fijn dat het billenleed over is bij Lars *O* Ik juich ook elke keer weer in mezelf als ik geen luieruitslag zie :D

Overdag slaapt Hannah meestal 's ochtends een uurtje, en begin middag 1 a 2 uur. Als we er op uit gaan dan slaapt ze onderweg ook vaak nog eventjes. 's Avonds ligt ze meestal in bed rond 19.00 a 19.30 uur. Ze wordt dan 's nachts wakker voor een fles en 's ochtends rond een uur of 7 weer.

Die nachtfles wil ik eigenlijk stoppen, maar ik weet niet zo goed of ze het echt nodig heeft of dat ze misschien overdag meer gaat eten zonder.
pi_91015915
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 08:22 schreef leonieke het volgende:
Onze baby's hebben zelfs hun slaapgewoonte gemeen ;)

En voor jou, zomaar een :*
Misschien moeten we Lars en Thomas eens met elkaar kennis laten maken... Is er niet ergens een meet in het zuiden gepland?
pi_91017648
daan nog steeds ziek, nu snel opknappen hoor! :*

en lars zn billen uitslag vrij *G* kan me voorstellen dat dat echt een opluchting is

harry ook gewoon gaan slapen joh, en als je dat knopje weer gevonden heb, kan je het minidraak dan ook uitleggen????

hier ook weer echt een bagger nacht en ik ben nu ook echt gesloopt
en been helaas ook

wel moet ik enorm om haar lachen nu steeds, eigenlijk vind ze het op haar buik niet leuk, dus ze gauw ze op haar buik ligt (wordt gelegd) ligt ze binnen 5 a 10 min, weer op d'r rug
maar sinds gister vind ik haar steeds vaker (beetje jammerend) op haar buik! terwijl ik haar op de rug had gelegd, dus wie weet gaat ze nou binnenkort toch het leuk genoeg vinden om te tijgeren?
pi_91018908
TARA klapt hier net in zijn handen.
Florian bedenkt zich niet en legt zijn broodje op zijn bolletje terwijl hij een soort van 'lalala' doet _O-
pi_91020518
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:34 schreef freecell het volgende:
TARA klapt hier net in zijn handen.
Florian bedenkt zich niet en legt zijn broodje op zijn bolletje terwijl hij een soort van 'lalala' doet _O-
bekend. maar dan met yoghurt *)

er zat er hier eentje zonet in de box op handjes en knietjes en hij kwam zowaar even vooruit!!!!!

ik merk trouwens ook dat ravi het verschil niet ziet tussen mickie en bobby :') 2 zwart witte poesjes die zich allebei ook nog eens gerust laten 'aaien' door hem! tsja. selene ziet ook niet altijd het verschil en zelfs shinnie (onze oudtse poes) ziet het verschil niet altijd :s)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:52:02 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91023814
Morning! Oeps.. middag alweer :o De verkoudheid van Daan gaat 'n stuk beter, nog wel snot, maar de koorts is weg. Hij heeft nu wel op een vreselijke manier last van zijn standjes. Brood eten is uit den boze. Fruit en melk gaan nog redelijk, dus dat scheelt. Hij raakt zo zijn spekkies wel aardig kwijt trouwens....

Ik lig nu zelf trouwens voor pampus, dus niet bijgelezen. Wel las ik nog druk draaiende minidraak O+ , lollige Florian :D en ravi die een beetje vooruit kwam ^O^
pi_91057551
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:15 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Misschien moeten we Lars en Thomas eens met elkaar kennis laten maken... Is er niet ergens een meet in het zuiden gepland?
Ik denk het voorlopig niet. Maar wat nog niet is, kan uiteraard nog komen :) (en dan zou het echt wel zuid-zuiden moeten zijn want dubbel zo lang rijden als dat er een meet is, zie ik ook niet helemaal zitten ;) ).
pi_91060741
florian kleine boef! ^O^

en ravi al op handen en knietjes en dan ook nog vooruit komen! :D doe je nu dan?!
knap hoor

daan je knapt gelukkig een beetje op! *)

minidraak is niet zozeer echt verkouden meer, hier en daar nog wel een hoestbui, maar slapen gaan is gewoon echt drama, vannacht weer maar nu ook net en dat is nieuw
hoop maar dat we dit snel weer doorbroken hebben, of is het gewoon een fase?!
ow en ze vind haren trekken (en dan vooral die van mij) erg leuk :(
pi_91062966
Hallo :W ik kom me hier melden, mijn dochter Femke (8 juli geboren) is ook alweer een half jaar. Mag ik ook in het lijstje :P

Draaien doet Femke nog niet. Ze eet inmiddels wel al vanalles (banaan, appel, peer, spruitjes, bloemkool, broccoli, wortel en gisteren voor het eerst pompoen). Nu ze een half jaar is laat ik haar ook op een rijstwafel sabbelen, geeft wel een hoop troep :Y) Volgende week dinsdag gaan we weer naar het CB en weet ik ook wat ze inmiddels weegt en haar lengte. Ik zal me eens inlezen in de kleintjes hier.
pi_91063079
femke ook alweer een half jaar
welkom hier :W en wat ben je lekker aan het genieten van al dat eten! foto?!
  zondag 9 januari 2011 @ 13:44:37 #250
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91063294
Mereltje welkom!! Nog gefeliciteerd met de halfjaardag van Femke ;) :)

Dracu, Daan heeft wel een periode gehad dat toen hij net kon staan hij overdag heel moeilijk ging slapen en hij steeds ging staan in zijn bed, dat is vanzelf weer over gegaan. En zeg nou zelf, eigenlijk is bij babies alles een fase, dus ook dit zal wel weer overgaan. Als je alle 'standaard' dingen gechecked hebt, dan is het een kwestie van troosten en hopen dat ze weer gaat slapen.

Daan is vandaag zelf de trap op naar boven gelopen :o heel netjes, knietje erop, handjes naar boven en voetje neezetten, optrekken en hoppa, volgende trede. Hij glee 2 keer uit, maar ik stond er gewoon achter dus had 'm vast en bij de laatste 2 treden was hij moe :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')