en selene ging pas met bijna 2 naar 1 slaapjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag 2 keer hele post getypt maar toen op het verkeerde knopje gedrukt![]()
![]()
Shandaly, voel je je al beter? Zie je al verschil door het zalfje bij Lars? Hope so!
Ymme, Daan slaapt sinds 2 weken alleen een middagslaapje. Gaat super! Maar geloof dat het gemiddeld rond 1 jaar is dat ze naar 1 slaapje gaan, maar dat is zo afhankelijk van het kind. Geen pijl op te trekken.
Beterschap voor minidraak Draculettetje en da's een mooi cadeau een tripp trapp
Kijk! Jij snapt het!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef Shandaly het volgende:
Maar Aviva is pas volgend jaar jarig... dat duurt nog héél lang!
Meh.. vanochtend voor mezelf bij de huisarts geweest. Was weer een lekkere domper. "Sorry, mevrouw, 't ziet eruit als een virale infectie, en daar is weinig tegen te doen. Gewoon uitzieken..." Grmbl... dat doe ik al 2 maanden!! Mijn lijf heeft hulp nodig!
Lars z'n billetjes worden ook nog niets beter.. Integendeel; vanavond bloedde het gewoon. Allemaal hele kleine speldenpuntjes bloed. Arm ventje. Ik weet echt niet meer wat we moeten doen om te helpen.
Goed hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je wel! Hoe is het met jouw Harry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Lekker hoor. Dat is toch wel fijn, zeker als het lang niet altijd het geval is, dan kun je een beetje nachtrust vast goed gebruiken!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Goed hoor.
HIj slaapt nu en vannacht had hij zowaar door dat je ook 6 uur achter elkaar kan slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |