sssst .quote:
Klopt toch ook, haar noemen ze dan een sletquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij een player.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
hoiiiiiiiii ik moet geen jankliedjes meer luisteren. Iemand een tip?
Je bent pas een player als je Donald Jones kan evenaren.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij een player.
Zelfs met dit tempo loop ik achterquote:
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt toch ook, haar noemen ze dan een slet
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer:
Snelste gevulde topics
75.25 posts per minuut - [SR @ 3FM #2686] I think I like it; Wat gaat dat hard!
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #2685] In de slee naar het grote podium
Die staat minimaal een jaar
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt toch ook, haar noemen ze dan een slet
Slome.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs met dit tempo loop ik achter.
Kijk dat zie ik graagquote:
Ik wil teveel quoten denk ikquote:
Je kan ook naar mij komen..quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil niet naar mijn ouders morgen.
Nietus..quote:
Niet gaan ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil niet naar mijn ouders morgen.
Ik vind het irritant eigenlijk, wil gewoon tekst typen en dan posten. En ik kan soms niet kiezen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk dat zie ik graag.
Die PI dus he.
Wat een geile avatar heb jij trouwensquote:
Alleen als jij het lief vraagtquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als je nu wakker blijft kom je eerder terug dan december 2011?
Want dit gaat over voetbal!quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het irritant eigenlijk, wil gewoon tekst typen en dan posten. En ik kan soms niet kiezen.
Ik ben en was graag verliefd, kan 't ook niet helpenquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nietus..
"Als een jongen 20 meisjes doet is hij een player, als een meisje 20 jongens doet is het een slet" is een uitspraak, niet van mij -> noemen ze haar..
Briggyquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een geile avatar heb jij trouwens. Ellen en Katja
.
Ik vind het met 10 jongens alquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nietus..
"Als een jongen 20 meisjes doet is hij een player, als een meisje 20 jongens doet is het een slet" is een uitspraak, niet van mij -> noemen ze haar..
[short] Ik noem je geen sletquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben en was graag verliefd, kan 't ook niet helpen
Een andere is er niet meerquote:
3FM muziek niet jouw ding?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Alleen als jij het lief vraagt.
Nee meer het idee dat ik sowieso hier weinig meer te zoeken tijdens normale 3fm-weken omdat ik nog maar amper naar 3fm luister. Bedoelde ook meer 'vandaag is de laatste dag' enzo
Oh.quote:
Slechtquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het irritant eigenlijk, wil gewoon tekst typen en dan posten. En ik kan soms niet kiezen.
Ik bij 2 al.quote:
Volgens mij quote ik meer op het momentquote:
Als een jongen het met 20 jongens doet is het ook een 'slet', dat heeft niks met vrouwen te maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nietus..
Jawel hoor, maar heb de afgelopen tijd gewoon wat minder radio aangehad en meer mn eigen Spotify aan de praat gezet.quote:
Ik quote allerlei mensen, maar kan best hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik meer op het moment.
Ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja I wish. Serieus als ik ergens geen zin in heb is het 'gezellig' kerst gaan vieren.
Maar boy on boy verdiep ik me niet inquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als een jongen het met 20 jongens doet is het ook een 'slet', dat heeft niks met vrouwen te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wissel beiden gewoon af.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar heb de afgelopen tijd gewoon wat minder radio aangehad en meer mn eigen Spotify aan de praat gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |