Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hahahahaha, zienquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een blauw uniform, wat ik zelden gebruik, maar wat ik vannacht (en vanavond weer ) toch maar even aangetrokken heb
En ik heb voor de kerst een mooie rode stropdas gekregen, en die vloekt vreselijk kleurt er mooi bij
Ja dat was jammer, en die stomme kutplaatjes ook. Een keer is leuk, twee keer ook nog wel, maar dan wordt het vervelendquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:05 schreef D. het volgende:
[..]
ik kom er ook al sinds het 3FM topic bestaat (is mijn vaste SC geweest) maar het ging alleen maar over zo snel mogelijk topics vullen en de laatste 5 posts van ieder deel waren 'dicht' en 'lapo' posts, dus niet erg gezellig
Maar ook de rest?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwege de stats? Nee hoor, ik voeg deze topic wel even handmatig toe.
Okequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwege de stats? Nee hoor, ik voeg deze topic wel even handmatig toe.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
Hou nou op jongens, straks opent iemand nog een topic over hoe ze zo geliefd moet worden als ik
Valt niet op of zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat ik een topic ga openen over hoe ik net zo lief als suikertaartje gevonden kan worden
* suikertaartje bijt in het algemeenquote:
Tja, de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was jammer, en die stomme kutplaatjes ook. Een keer is leuk, twee keer ook nog wel, maar dan wordt het vervelend
Ask me en ik geef je het antwoordquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat ik een topic ga openen over hoe ik net zo lief als suikertaartje gevonden kan worden
hmmmmmquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje bijt in het algemeen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje bijt in het algemeen
Ik wacht met smartquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ask me en ik geef je het antwoord
Jah er waren er een paar die niet doorhadden waar de SR topics al een paar jaar om draaien, en dat is jammer, maar evengoed heb ik het wel weer leuk gehad daarquote:
Het is een kloon van GF!quote:
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Stuur je de tips even door?quote:
Wat is een floepert?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat antwoord weet je wel floepert
Wacht, ik stuur je alle PM's wel doorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stuur je de tips even door?
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is een floepert?![]()
![]()
En we maken een grapje
Ik moet zeggen dat ik ook mindere tijd had dan voorgaande jaren, en ik zit ff in een 'low-freq.' Fok-periode, maar ik heb zeker wel gezellige momenten gezien jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah er waren er een paar die niet doorhadden waar de SR topics al een paar jaar om draaien, en dat is jammer, maar evengoed heb ik het wel weer leuk gehad daar
Oh, dus je vindt me niet zo lief als ST en ik kan dat ook niet worden?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht, ik stuur je alle PM's wel door
Dan is het geen opaquote:
Omdat een achterkleinzoon anders isquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet, wie weet zijn het net een stel konijnen
Okeequote:
Ja maar die kan best wel opa zijn en daar mee uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat een achterkleinzoon anders isVinnik
![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Trevland het volgende:
* Trevland sleept zichzelf het bed maar eens in
Trusten Lui![]()
en Slaap Lekker
Kill en Attackquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Er vliegt hier een fucking mug voorbij
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Trevland het volgende:
Trusten Lui![]()
en Slaap Lekker
Trustenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Trevland het volgende:
Trusten Lui![]()
en Slaap Lekker
Maak em doodquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Hoe weet je dat die piloot een Haarlemmer is?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Fijn dromenquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:17 schreef Trevland het volgende:
Trusten Lui![]()
en Slaap Lekker
Lekker slapen Martquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het ook wel tijd om te gaan slapen.
Welterusten allemaal![]()
.
truste DMquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef DaMart het volgende:
.
Slaap lekker snoetepetoetquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef DaMart het volgende:
.
Leeglooptopicquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef DaMart het volgende:
.
Ben je helemaal belatafeld?quote:
Nee, zoveel bier heb ik niet opquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je helemaal belatafeld?
Ik als werkschuwtuig doe daar niet aanquote:
Geëlektrocuteerd?quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee vanaf mijn handpalm in de asbak geschraapt
Ja, dat kan ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee vanaf mijn handpalm in de asbak geschraapt
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzp.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook
Ik vind mijn 'tennisracket' wel prettig
That'll teach 'mquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzp.
dat zong die mug ook vlak voor ik hem platsloeg, en dat is een heerlijke baspartij om te zingenquote:
Woeiquote:
Met zo'n luchtjequote:Op zaterdag 25 december 2010 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook
Ik vind mijn 'tennisracket' wel prettig
nee, want van dood zijn leer je geen fuckquote:
Ow...tja...nouja...tochquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want van dood zijn leer je geen fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |