SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 3% gewijzigd door nattermann op 25-12-2010 12:28:30 ]Tics van je petten.
Ik ook. Zag laatst hier iemand met een belachelijk decolleté in de sneeuw staan. De vieze slet stond gewoon in haar badjas. Half open en alles.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan me wel iets bij wintertetten voorstellen.
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Zag laatst hier iemand met een belachelijk decolleté in de sneeuw staan. De vieze slet stond gewoon in haar badjas. Half open en alles.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef huize het volgende:
3 fuckin kwartier om mn auto van de plaats te krijgen. Maja ik ben op bestemming.
Toedels fokkertjes
wat is er mis mee ?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:39 schreef sproetjes het volgende:
goedemorgehh
gaat iemand nou nog de op bijwerken
Ik heb het gister na 20 minuten opgegeven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:09 schreef huize het volgende:
3 fuckin kwartier om mn auto van de plaats te krijgen. Maja ik ben op bestemming.
Toedels fokkertjes
Kerstsessie vanmiddag?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef vosss het volgende:
Waarom staat mijn juiste icoontje niet in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zucht, ik zet em er wel inquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
ik heb geen idee hoe je een wiki bijwerkt
nee dat bedoelde ik niet , is er niet ergens een wiki handleiding te vinden ?quote:
het is gewoon htmlquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet , is er niet ergens een wiki handleiding te vinden ?
Gooi f de OP uit de wiki in de OP als je wilquote:
kan ik ook niet.. gewoon allemaal ctrl c, ctrl vquote:
Gourmetten heb ik niet zoveel mee, met lekker eten welquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef sproetjes het volgende:
ik moet ook eens wat te eten gaan verzinnen voor nu.. straks gourmetten
Vastwel. Ik tank sowieso altijd bij onbemande tankstations. Scheelt de nodige euro's.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef postmortum het volgende:
weet iemand of de tankstations vandaag of morgen opzen zijn? mijn bezinelichtje begint net te knipperen
dat wilde ik zeggen, gewoon je pinpas door de gleuf halenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel. Ik tank sowieso altijd bij onbemande tankstations. Scheelt de nodige euro's.
ik tank meestal in Duitsland dat scheelt ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel. Ik tank sowieso altijd bij onbemande tankstations. Scheelt de nodige euro's.
zou kunnen maar Duitsland is het dichste bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
belgië scheelt toch tegenwoordig meer als duitsland?
Dit jaar voor het eerst in een jaar of 10 nietquote:
Zit je een beetje onder de duim tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst in een jaar of 10 niet
Veel succes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef vosss het volgende:
Ik ga straks nog eens proberen om de auto van de plek te krijgen, want als dat niet lukt moet ik 20 minuten door de sneeuw lopen met een gourmetpan
heb hetzelfde probleem maar bij is het eerder 120 minutenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef vosss het volgende:
Ik ga straks nog eens proberen om de auto van de plek te krijgen, want als dat niet lukt moet ik 20 minuten door de sneeuw lopen met een gourmetpan
Ik verveel me bijna nooit, ik kan hele dagen om krijgen met weinig doen en me dan niet vervelen.quote:
Niemand heeft tijd, en ik kan mezelf niet vermakenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verveel me bijna nooit, ik kan hele dagen om krijgen met weinig doen en me dan niet vervelen.
hell yeah zo loop ik er nu bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haar in knotje op je hoofd, sloffen aan
mawh morgen werken, dus vanavond nergens meer heen except for my bedquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:21 schreef Tassiepassie het volgende:
neh ik vind de zaterdag altijd het leukste
idemquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Merry christmas everyone
Net klaar met gourmetten![]()
Nu verder met vervelen...
ik ook, alleen dan op dvdquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:45 schreef Joysa het volgende:
Ik zie 'm 1x per jaar.. met kerst op tv
Wat een verrassende postquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef huize het volgende:
Tijd voor drank, volgend jaar ben ik niet de bob!
dan mosse gezellig doon met femilie ofzoequote:
QFT!!quote:Op zondag 26 december 2010 12:24 schreef huize het volgende:
Baggersneeuw tis nou wel genoeg geweest.
Nee man! Meer, meer!quote:Op zondag 26 december 2010 12:24 schreef huize het volgende:
Baggersneeuw tis nou wel genoeg geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op zondag 26 december 2010 16:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Gemeente Heerlen faalt niet alleen met sneeuwruimen hoor
Heh kutje daarom ga je er ook zo vaak uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
idem maar dan 3 kwartier geleden.quote:
Limburgse kerst op z'n bestquote:'t Liep tegen Kerstmis, hij zocht in de stad
Of iemand voor hem soms een kamer nog had
Maar waar hij ook kwam, even keek men hem aan
Dan schudde men 'nee', en dan kon-ie weer gaan
Hij was maar 'n neger, zo'n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je 't noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
Hij zag door de ramen de kerstbomen staan
Met glinst'rende bellen en lichtjes eraan
Hij hoorde gezang, ozo vroom en devoot
Terwijl men voor hem alle deuren goed sloot
In 't kerkje dat noodde, daar knielde hij neer
Bij 't ruw-houten kribje, van ons Lieve Heer
Toen vroeg-ie zich af of dat kindje zo klein
Alleen maar voor blanken geboren zou zijn
quote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef friekin_ het volgende:
NOG EEN KEER WANT DIE CLIP IS ZO TOF.
Hoelang kun je bezig zijn met een keuken. Jezus.quote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef sproetjes het volgende:
hoe irritant is het als je op jezelf woont, maar je ouders zijn wel al 3 weken elke dag bij je
ik hou van ze dat ze mn keuken maken maar... ik wil nu wel weer eens mn eigen dingen kunnen doen
vreselijk clip + liedjequote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoelang kun je bezig zijn met een keuken. Jezus.
Hee, deze clip al gezien?
Schat, ga eens leren klussen dan. Als ik het kan..quote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vreselijk clip + liedje
mn pa doet alles alleen he.. tis niet alsof hier een team polen rond rent.. zijn nog kleine afwerkings dingen maar daar gaat nu t meeste werk in zitten
t gedeelte waar ik mee kan helpen is al lang voor bijquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat, ga eens leren klussen dan. Als ik het kan..
DIE CLIP IS NIET VRESELIJK EN HET NUMMER IS GENIAAL.
Pics van jouw zonder bh's aan!quote:
Mijn fok persoonlijkheid doet niet op of onder voor mn dagelijkse persoonlijkheid.quote:
Lekker is dat, iemand lekker maken met een dooie mus.quote:
Mijn mus is verre van dood. Springlevend eerder.quote:Op maandag 27 december 2010 17:43 schreef huize het volgende:
[..]
Mijn fok persoonlijkheid doet niet op of onder voor mn dagelijkse persoonlijkheid.
[..]
Lekker is dat, iemand lekker maken met een dooie mus.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef huize het volgende:
Ik zie heel niks behalve in de quote.
En brabanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:27 schreef Joysa het volgende:
en het liedje van rowwen heze dan? omgedraaid?
BAM!quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Bij brabanders denk ik gewoon: NEW KIDS![]()
en aan die macdonalds reclame 'ma, wa wilde gij ook alweer!?'quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Bij brabanders denk ik gewoon: NEW KIDS![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
en aan die macdonalds reclame 'ma, wa wilde gij ook alweer!?'
ik had die voicelip van jou toen niet opgeslagenquote:
EUJquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik had die voicelip van jou toen niet opgeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zal maar in r'mond wonenquote:Op maandag 27 december 2010 22:31 schreef nattermann het volgende:
Mensen uit Weert, dat zijn pas brabanders.
Wat een gruwelijk kutdialect hebben ze daar!
Ook een kutdialect.quote:
Echt Valekebergs plat jong.quote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ook een kutdialect.
Het echte Limburgse dialect komt uit het zuiden van Limburg
Precies wat ik daar ook altijd bij denkquote:Op maandag 27 december 2010 22:30 schreef huize het volgende:
Ma, wa wilde gij ook alweer .. Kut
en ons mam... tis JOUW MOEDER NIET DE MIJNE!
gewoon VENLOOSquote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ook een kutdialect.
Het echte Limburgse dialect komt uit het zuiden van Limburg
ik bin gen hollanderquote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Venlodat zin auch hollènjere.
Komt wel goed schatje, schuift de roosvicee door.quote:
Dat is viesquote:Op maandag 27 december 2010 22:41 schreef huize het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, schuift de roosvicee door.
Komt wel goed schatje, schuift het bier door.quote:
Dat is ook viesquote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef huize het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, schuift het bier door.
en ich vleeg, vleeg, vleeg, wie unne vogel..quote:Op maandag 27 december 2010 22:44 schreef huize het volgende:
Die oma op 20 seconden![]()
verder een kut liedje
Doe maar een mix danquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef huize het volgende:
Je kunt kiezen of roosvicee of bier.tis et gebaar dat telt enzo ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |