zou kunnen maar Duitsland is het dichste bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
belgië scheelt toch tegenwoordig meer als duitsland?
Dit jaar voor het eerst in een jaar of 10 nietquote:
Zit je een beetje onder de duim tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst in een jaar of 10 niet
Veel succes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef vosss het volgende:
Ik ga straks nog eens proberen om de auto van de plek te krijgen, want als dat niet lukt moet ik 20 minuten door de sneeuw lopen met een gourmetpan
heb hetzelfde probleem maar bij is het eerder 120 minutenquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:16 schreef vosss het volgende:
Ik ga straks nog eens proberen om de auto van de plek te krijgen, want als dat niet lukt moet ik 20 minuten door de sneeuw lopen met een gourmetpan
Ik verveel me bijna nooit, ik kan hele dagen om krijgen met weinig doen en me dan niet vervelen.quote:
Niemand heeft tijd, en ik kan mezelf niet vermakenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verveel me bijna nooit, ik kan hele dagen om krijgen met weinig doen en me dan niet vervelen.
hell yeah zo loop ik er nu bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haar in knotje op je hoofd, sloffen aan
mawh morgen werken, dus vanavond nergens meer heen except for my bedquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:21 schreef Tassiepassie het volgende:
neh ik vind de zaterdag altijd het leukste
idemquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Merry christmas everyone
Net klaar met gourmetten![]()
Nu verder met vervelen...
ik ook, alleen dan op dvdquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:45 schreef Joysa het volgende:
Ik zie 'm 1x per jaar.. met kerst op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |