zucht, ik zet em er wel inquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
ik heb geen idee hoe je een wiki bijwerkt
nee dat bedoelde ik niet , is er niet ergens een wiki handleiding te vinden ?quote:
het is gewoon htmlquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet , is er niet ergens een wiki handleiding te vinden ?
Gooi f de OP uit de wiki in de OP als je wilquote:
kan ik ook niet.. gewoon allemaal ctrl c, ctrl vquote:
Gourmetten heb ik niet zoveel mee, met lekker eten welquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef sproetjes het volgende:
ik moet ook eens wat te eten gaan verzinnen voor nu.. straks gourmetten
Vastwel. Ik tank sowieso altijd bij onbemande tankstations. Scheelt de nodige euro's.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:40 schreef postmortum het volgende:
weet iemand of de tankstations vandaag of morgen opzen zijn? mijn bezinelichtje begint net te knipperen
dat wilde ik zeggen, gewoon je pinpas door de gleuf halenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel. Ik tank sowieso altijd bij onbemande tankstations. Scheelt de nodige euro's.
ik tank meestal in Duitsland dat scheelt ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel. Ik tank sowieso altijd bij onbemande tankstations. Scheelt de nodige euro's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |