Hoe gaar is die telefoon?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef manga het volgende:
Voor een koelvries combinatie zie [TK] Opruiming door verhuizingyw ^^
Heb eigenlijk alleen een Sony Ericsson Xperia X1 te ruil maar die is redelijk gaar... en voorzien van WinMo 6.5... en Android... hehe. Misschien toch maar eens een bod doen
Wil je nog een bod doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef manga het volgende:
Voor een koelvries combinatie zie [TK] Opruiming door verhuizingyw ^^
Heb eigenlijk alleen een Sony Ericsson Xperia X1 te ruil maar die is redelijk gaar... en voorzien van WinMo 6.5... en Android... hehe. Misschien toch maar eens een bod doen
Is goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:55 schreef manga het volgende:
Sorry deze is me er even bij in geschoten. Euhm, tsja de interesse is er wel, alleen is de december maand een beetje duur geweestWellicht het toestel en een klein bedragje er bij. Ligt er maar net aan wat je voor het toestel zou willen geven. Ik zal in de loop van de week even wat foto's van de S.E. X1i maken, ok?
Het is nu maandag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef manga het volgende:
Ik ga morgenavond foto's maken van die GSM@sir_stirling_mosley: Volgens mij duidt zijn naam op Zwolle, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker
(wel handig om te weten idd).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |