Ja sorry!! Helemaal my bad eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:50 schreef jackson het volgende:
Woessie, je blijft berichten editen nadat ik ze gequote hebt?
Maakt ook niet uit maar het komt wat raar over, omdat je berichten pas duidelijk zijn na die aanpassingen.
De Mazda Furaiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Splobber het volgende:
Welke wagen kan je het best gebruiken ookalweer voor Like the wind? Heb iets van 1.4 miljoen credits of hoe die dingen ook maar heten
Ik heb volgens mij de Corvette RM gebruikt. Je zal flink door moeten rijden, maar het is haalbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Splobber het volgende:
Welke wagen kan je het best gebruiken ookalweer voor Like the wind? Heb iets van 1.4 miljoen credits of hoe die dingen ook maar heten
Je krijgt nu al extra xp tot een bepaalde periode, maar je zou de special events moeten doen en die seasonal events voor de meeste xpquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Splobber het volgende:
Ah bedankt iedereen! Ben nog net niet lvl 21 kom ik net achter haha, maarja. Moet nog een beetje. Dus nu komt mijn volgende vraag: hoe kom ik snel aan xp?
Die trophy heb ik ook gehad! Eindelijk eens een trophy waarvoor ik daadwerkelijk iets heb moeten doen, ipv 'finished first level' of 'made a headshot' of 'walked into a wall', van dat soort crap. Had gelijk een voldaan gevoelquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:50 schreef Wrijfhout het volgende:
Haalde net de Mazda Rx-7 event heeft even geduurd tot ik de auto kon afstellen naar mijn rijstijl maar het is me gelukt
![]()
Rondetijden vrijwel allemaal gelijk.
1e plek halverwege ronde 10 overgenomen, valt me wel op dat je pas de laatste 2/3 ronden veel tijd wint, want na ronde 7 stond ik nog iets van 20 seconden achter.
6e: 1.00.242[/b] (kreeg na deze lap menselijke stopwatch trophy)
Ben eigenlijk benieuwd of die challange goed te doen is.... Wat vond jij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Nordschleife Nascar challenge, nog een nieuwe Nascar gekocht ook (M&M livery), want diegene die ik gewonnen had, heeft teveel PK gekregen door het inrijden enzo.
Spin recovery aanzetten en je haalt het.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef jackson het volgende:
Hulde voor die mensen die het RX-7 event halen. Lukte mij van geen kant, ook nog niet veel dingen geprobeerd maar lag steeds erg ver achter. Aankomende dagen maar eens zoveel mogelijk events doen en mijn eerste endurance race rijden...
Denk dat ik voor de eerste endurance-race mijn net gekochte Cerbera speed 12 pak, beste beul is dat
Hmm, volgens mij al gedaan. Ik krijg de rondetijden niet op 1minuut strak tot nu toe. Steeds zo rond de 1m2s. Verder TC1 en ABS1.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spin recovery aanzetten en je haalt het.
Zie m'n filmpje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben eigenlijk benieuwd of die challange goed te doen is.... Wat vond jij?
Ik rem nooit op een oval.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:21 schreef Kreator het volgende:
Op ovals zet ik ABS helemaal uit, dat scheelt je echt seconden per ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |