Tja sommige mensen vinden het geen leuk spelquote:Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef FruitenCo het volgende:
Dit moet een grap zijn.
[TK] Gran Turismo 5 PS3
Suzuka kun je overslaan, is bijna niet te doen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tja sommige mensen vinden het geen leuk spel
Ben trouwens bij de 4e race van de FGT championship vind het niet eens zo vervelend om telkens een half uur te rijdenDeze keer niet halverwege perongeluk stoppen, maar ook monza en suzuka doen
Oh oke, ik heb net de AI gelapped op de Nurburgringquote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Suzuka kun je overslaan, is bijna niet te doen.
Oooh laat je je Al rijden?, ik dacht jij zelf man.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb net de AI gelapped op de Nurburgring![]()
Hehehe met 300 langs de chicane
Nurburgring heb ik op B-Spec in de Formula GT op een gegeven moment geskipt. Eerste paar ronden gingen goed, totdat meneer de eerste positie pakte. De daarop volgende vier ronden spinde hij in de chicane en lag toen op een gegeven moment elfde. Aangezien de achterstand al zo groot was en de eerste races met overmacht gewonnen waren, kon ik het niet meer aanzien en met de volgende verder gegaan. De daarop volgende races allemaal gewonnen en het kampioenschap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooh laat je je Al rijden?, ik dacht jij zelf man.
Ik reed ook zelf, ik lapte de AI omdat ik de chicane af ging snijdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oooh laat je je Al rijden?, ik dacht jij zelf man.
Hoezo? Ik had liever dat de wagens meer voelen als auto's dan dat de crashes mooier zijn. Imo houdt een echte simmer juist helemaal niet van crashes als daardoor de physics van t rijden van minder kwaliteit zijn. Als je in een echte wagen rijdt, wil je echt niet crashen hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef very het volgende:
Dan zou een "echte" sim dus niks voor jou zijn.
Juist omdat je in het echt niet wilt crashen vind ik dat je dat in een sim ook echt niet moet willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had liever dat de wagens meer voelen als auto's dan dat de crashes mooier zijn. Imo houdt een echte simmer juist helemaal niet van crashes als daardoor de physics van t rijden van minder kwaliteit zijn. Als je in een echte wagen rijdt, wil je echt niet crashen hoor.
Eerlijk gezegd boeit het uiterlijk van de crashes mij eigenlijk niks., zolang je maar wel voelt dat je gecrasht bent.
Ik zeg niet dat ik geen schade wil. maat van mij hoeft t niet overdreven mooi te zijn. Voor mijn part valt 1 bumper er af en dat is het (juist om zoveel mogelijk rekencapaciteit bij de physics te houden). Zolang je de schade maar voelt, dat is t belangrijkst, en zorgt ook meteen voor de angst om te crashen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:20 schreef very het volgende:
[..]
Juist omdat je in het echt niet wilt crashen vind ik dat je dat in een sim ook echt niet moet willen.
Maar het gevaar moet er wel zijn natuurlijk. Je moet volgens mij juist het gevoel hebben dat één fout je fataal kan zijn, want dat is in het echt ook zo.
Wanneer de factor angst weg valt, blijft er weinig van een sim meer over en is het eigenlijk gewoon een arcade.
![]()
1 fout is ook fataal als je een gelijkwaardige auto neemt, als je in een muur beukt (zichtbare schade of niet) dan kan je net zo goed opnieuw beginnen met racen. Dus niet willen crashen en de angst daarvoor zit er sowieso in. Dus nu is het wel een sim?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:20 schreef very het volgende:
[..]
Juist omdat je in het echt niet wilt crashen vind ik dat je dat in een sim ook echt niet moet willen.
Maar het gevaar moet er wel zijn natuurlijk. Je moet volgens mij juist het gevoel hebben dat één fout je fataal kan zijn, want dat is in het echt ook zo.
Wanneer de factor angst weg valt, blijft er weinig van een sim meer over en is het eigenlijk gewoon een arcade.
![]()
Ik had met die Formula GT vééééél meer snelheid met slicks in de stromende regen. Zeg maar rustig 30 seconden per rondje ofzo. Maar ja, dat is in het echt ook zo qua realisme, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:54 schreef jackson het volgende:
Die dreamcar-race op extreme zo uit mijn hoofd, daar zitten wat "natte baantjes" in. Rijden jullie die met regenbanden of dat niet? Was zelf van plan die race met mijn Minolta te gaan rijden maar twijfel of ik dus regenbanden moet gebruiken omdat ik wat rare verhalen las over meer grip met normale banden...
Ik heb net de AI 2 keer gelapped op slicks in de regen... En verderquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had met die Formula GT vééééél meer snelheid met slicks in de stromende regen. Zeg maar rustig 30 seconden per rondje ofzo. Maar ja, dat is in het echt ook zo qua realisme, dus dat snap ik wel.
Is niet te verkopen dat barrel of wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een bugatti Veyron gekregen voor mijn level 21 ticket... Fijn heb nu twee van die kutbakken
niet te verkopen? Ik heb er ook 2 idd beetje raar dat je er 2 wint btw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Is niet te verkopen dat barrel of wel?
Dan moet je die race dik gewonnen hebben. Las dat je minstens 6:50 moet rijden per ronde. En dan heb je uiteindelijk al plus 10 seconden voorsprong. Dus ik gok dat je uiteindelijk meer dan 20 seconden voorsprong had op de nr.2?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:10 schreef DeeBee het volgende:
Die bonus races no. 2 waren vet.
Vooral met die RX-7 moest je flink doorrijden om hem te halen, net met die Nascars op de Nordschleife was hilarisch.![]()
M'n Nascar die ik gewonnen had die was te sterk (had teveel BHP), dus heb nu ook een M&M Nascar erbij, geniaal.Maar die bakken vlogen op de Nordschleife, even volle downforce erop, top speed op 370 en ride height op +15 en reed 6:35 en 6:36 als rondetijd.
Ja, of dat ding te verkopen is ja of nee?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef woessie het volgende:
[..]
niet te verkopen? Ik heb er ook 2 idd beetje raar dat je er 2 wint btw.
ik vraag op je vraag door, als soort van verbazing, of begreep je dat nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, of dat ding te verkopen is ja of nee?
Welk woord begrijp je niet?
Nee, dat begrijp ik inderdaad niet. Mijn vraag of je die auto kan verkopen of niet... Dat lijkt me vrij duidelijk. Sommigen modellen zijn niet te verkopen toch. Vandaar de vraag, anders kan je hem verkopen en in ieder geval nog wat geld ervoor krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef woessie het volgende:
[..]
ik vraag op je vraag door, of begreep je dat niet?
Zucht, en daarom ook mijn verbazende vraag... moeilijk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik inderdaad niet. Mijn vraag of je die auto kan verkopen of niet... Dat lijkt me vrij duidelijk. Sommigen modellen zijn niet te verkopen toch. Vandaar de vraag, anders kan je hem verkopen en in ieder geval nog wat geld ervoor krijgen.
Dus dat je doorvraagt op deze vraag lijkt me nogal bijzonder...
Je doet er anders zelf net zo hard aan mee door te stellen: "ik vraag op je vraag door, of begreep je dat nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Zucht, en daarom ook mijn verbazende vraag... moeilijk...
korte lontjes hier
Mja, won hem ook dik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan moet je die race dik gewonnen hebben. Las dat je minstens 6:50 moet rijden per ronde. En dan heb je uiteindelijk al plus 10 seconden voorsprong. Dus ik gok dat je uiteindelijk meer dan 20 seconden voorsprong had op de nr.2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |