abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90516876
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef FruitenCo het volgende:
Dit moet een grap zijn.

[TK] Gran Turismo 5 PS3
Tja sommige mensen vinden het geen leuk spel :*

Ben trouwens bij de 4e race van de FGT championship vind het niet eens zo vervelend om telkens een half uur te rijden :D Deze keer niet halverwege perongeluk stoppen, maar ook monza en suzuka doen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90517817
quote:
17s.gif Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Tja sommige mensen vinden het geen leuk spel :*

Ben trouwens bij de 4e race van de FGT championship vind het niet eens zo vervelend om telkens een half uur te rijden :D Deze keer niet halverwege perongeluk stoppen, maar ook monza en suzuka doen :D
Suzuka kun je overslaan, is bijna niet te doen.
If not now, then when.
pi_90518289
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Suzuka kun je overslaan, is bijna niet te doen.
Oh oke, ik heb net de AI gelapped op de Nurburgring :')

Hehehe met 300 langs de chicane :')
pi_90518332
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Oh oke, ik heb net de AI gelapped op de Nurburgring :')

Hehehe met 300 langs de chicane :')
Oooh laat je je Al rijden?, ik dacht jij zelf man.
If not now, then when.
pi_90519379
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nurburgring heb ik op B-Spec in de Formula GT op een gegeven moment geskipt. Eerste paar ronden gingen goed, totdat meneer de eerste positie pakte. De daarop volgende vier ronden spinde hij in de chicane en lag toen op een gegeven moment elfde. Aangezien de achterstand al zo groot was en de eerste races met overmacht gewonnen waren, kon ik het niet meer aanzien en met de volgende verder gegaan. De daarop volgende races allemaal gewonnen en het kampioenschap.

Hoewel Suzuka nog erg benauwd was, lange tijd na twee keer spinnen derde gelegen, waar hij op zich ook voldoende aan had. Daar heeft de pitsstop de doorslag gegeven. Op een gegeven moment ging de nummer 2 de pits binnen en mijn rijder en de leider gingen nog een ronde door. In die ronde nam mijn rijder net voor de chicane voor de pits, de leiding over. Daarna zijn ze gelijktijdig de pits in gegaan, ik heb hem toen Race Soft gegeven en hij kwam net voor de rijder weer de baan op, die een ronde eerder de pits inging. Daarna rustig uit laten rijden en met 3 seconden voorsprong de race en kampioenschap gewonnen. _O_
pi_90519593
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik reed ook zelf, ik lapte de AI omdat ik de chicane af ging snijden :D
pi_90522037
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:38 schreef very het volgende:

Dan zou een "echte" sim dus niks voor jou zijn.
Hoezo? Ik had liever dat de wagens meer voelen als auto's dan dat de crashes mooier zijn. Imo houdt een echte simmer juist helemaal niet van crashes als daardoor de physics van t rijden van minder kwaliteit zijn. Als je in een echte wagen rijdt, wil je echt niet crashen hoor.
Eerlijk gezegd boeit het uiterlijk van de crashes mij eigenlijk niks., zolang je maar wel voelt dat je gecrasht bent.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90523482
Die bonus races no. 2 waren vet. :D

Vooral met die RX-7 moest je flink doorrijden om hem te halen, net met die Nascars op de Nordschleife was hilarisch. _O-

M'n Nascar die ik gewonnen had die was te sterk (had teveel BHP), dus heb nu ook een M&M Nascar erbij, geniaal. :') Maar die bakken vlogen op de Nordschleife, even volle downforce erop, top speed op 370 en ride height op +15 en reed 6:35 en 6:36 als rondetijd. :o
Jack does it in real time...
pi_90524790
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hoezo? Ik had liever dat de wagens meer voelen als auto's dan dat de crashes mooier zijn. Imo houdt een echte simmer juist helemaal niet van crashes als daardoor de physics van t rijden van minder kwaliteit zijn. Als je in een echte wagen rijdt, wil je echt niet crashen hoor.
Eerlijk gezegd boeit het uiterlijk van de crashes mij eigenlijk niks., zolang je maar wel voelt dat je gecrasht bent.
Juist omdat je in het echt niet wilt crashen vind ik dat je dat in een sim ook echt niet moet willen.
Maar het gevaar moet er wel zijn natuurlijk. Je moet volgens mij juist het gevoel hebben dat één fout je fataal kan zijn, want dat is in het echt ook zo.

Wanneer de factor angst weg valt, blijft er weinig van een sim meer over en is het eigenlijk gewoon een arcade.
:)

[ Bericht 2% gewijzigd door very op 28-12-2010 03:26:17 ]
People assume too much.
pi_90525234
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:20 schreef very het volgende:

[..]

Juist omdat je in het echt niet wilt crashen vind ik dat je dat in een sim ook echt niet moet willen.
Maar het gevaar moet er wel zijn natuurlijk. Je moet volgens mij juist het gevoel hebben dat één fout je fataal kan zijn, want dat is in het echt ook zo.

Wanneer de factor angst weg valt, blijft er weinig van een sim meer over en is het eigenlijk gewoon een arcade.
Ik zeg niet dat ik geen schade wil. maat van mij hoeft t niet overdreven mooi te zijn. Voor mijn part valt 1 bumper er af en dat is het (juist om zoveel mogelijk rekencapaciteit bij de physics te houden). Zolang je de schade maar voelt, dat is t belangrijkst, en zorgt ook meteen voor de angst om te crashen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:40:35 #236
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90526217
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:20 schreef very het volgende:

[..]

1 fout is ook fataal als je een gelijkwaardige auto neemt, als je in een muur beukt (zichtbare schade of niet) dan kan je net zo goed opnieuw beginnen met racen. Dus niet willen crashen en de angst daarvoor zit er sowieso in. Dus nu is het wel een sim?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  dinsdag 28 december 2010 @ 08:54:37 #237
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90526373
Die dreamcar-race op extreme zo uit mijn hoofd, daar zitten wat "natte baantjes" in. Rijden jullie die met regenbanden of dat niet? Was zelf van plan die race met mijn Minolta te gaan rijden maar twijfel of ik dus regenbanden moet gebruiken omdat ik wat rare verhalen las over meer grip met normale banden... :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer dinsdag 28 december 2010 @ 09:13:29 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90526600
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:54 schreef jackson het volgende:
Die dreamcar-race op extreme zo uit mijn hoofd, daar zitten wat "natte baantjes" in. Rijden jullie die met regenbanden of dat niet? Was zelf van plan die race met mijn Minolta te gaan rijden maar twijfel of ik dus regenbanden moet gebruiken omdat ik wat rare verhalen las over meer grip met normale banden... :)
Ik had met die Formula GT vééééél meer snelheid met slicks in de stromende regen. Zeg maar rustig 30 seconden per rondje ofzo. Maar ja, dat is in het echt ook zo qua realisme, dus dat snap ik wel.
pi_90527612
Ik heb een bugatti Veyron gekregen voor mijn level 21 ticket... Fijn heb nu twee van die kutbakken :{
pi_90527624
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik had met die Formula GT vééééél meer snelheid met slicks in de stromende regen. Zeg maar rustig 30 seconden per rondje ofzo. Maar ja, dat is in het echt ook zo qua realisme, dus dat snap ik wel.
Ik heb net de AI 2 keer gelapped op slicks in de regen... En verder :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:08:42 #241
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90527634
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een bugatti Veyron gekregen voor mijn level 21 ticket... Fijn heb nu twee van die kutbakken :{
Is niet te verkopen dat barrel of wel?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:15:40 #242
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90527789
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Is niet te verkopen dat barrel of wel?
niet te verkopen? Ik heb er ook 2 idd beetje raar dat je er 2 wint btw.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:22:55 #243
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90527968
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:10 schreef DeeBee het volgende:
Die bonus races no. 2 waren vet. :D

Vooral met die RX-7 moest je flink doorrijden om hem te halen, net met die Nascars op de Nordschleife was hilarisch. _O-

M'n Nascar die ik gewonnen had die was te sterk (had teveel BHP), dus heb nu ook een M&M Nascar erbij, geniaal. :') Maar die bakken vlogen op de Nordschleife, even volle downforce erop, top speed op 370 en ride height op +15 en reed 6:35 en 6:36 als rondetijd. :o
Dan moet je die race dik gewonnen hebben. Las dat je minstens 6:50 moet rijden per ronde. En dan heb je uiteindelijk al plus 10 seconden voorsprong. Dus ik gok dat je uiteindelijk meer dan 20 seconden voorsprong had op de nr.2?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:28:23 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90528117
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef woessie het volgende:

[..]

niet te verkopen? Ik heb er ook 2 idd beetje raar dat je er 2 wint btw.
Ja, of dat ding te verkopen is ja of nee?
Welk woord begrijp je niet :') ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:34:52 #245
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90528312
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, of dat ding te verkopen is ja of nee?
Welk woord begrijp je niet :') ?
ik vraag op je vraag door, als soort van verbazing, of begreep je dat niet :') ?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:38:24 #246
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90528409
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef woessie het volgende:

[..]

ik vraag op je vraag door, of begreep je dat niet :') ?
Nee, dat begrijp ik inderdaad niet. Mijn vraag of je die auto kan verkopen of niet... Dat lijkt me vrij duidelijk. Sommigen modellen zijn niet te verkopen toch. Vandaar de vraag, anders kan je hem verkopen en in ieder geval nog wat geld ervoor krijgen.

Dus dat je doorvraagt op deze vraag lijkt me nogal bijzonder...
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:38:52 #247
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_90528421
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef jackson het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik inderdaad niet. Mijn vraag of je die auto kan verkopen of niet... Dat lijkt me vrij duidelijk. Sommigen modellen zijn niet te verkopen toch. Vandaar de vraag, anders kan je hem verkopen en in ieder geval nog wat geld ervoor krijgen.

Dus dat je doorvraagt op deze vraag lijkt me nogal bijzonder...
Zucht, en daarom ook mijn verbazende vraag... moeilijk...

korte lontjes hier, weet je wat? Ik probeer het vanavond uit en je hoort het morgen ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door woessie op 28-12-2010 10:48:47 ]
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:48:46 #248
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90528690
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef woessie het volgende:

[..]

Zucht, en daarom ook mijn verbazende vraag... moeilijk...

korte lontjes hier
Je doet er anders zelf net zo hard aan mee door te stellen: "ik vraag op je vraag door, of begreep je dat niet :') ?"

Dus lijken me de lontjes allemaal even kort ;)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:50:28 #249
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90528732
Woessie, je blijft berichten editen nadat ik ze gequote hebt? :P
Maakt ook niet uit maar het komt wat raar over, omdat je berichten pas duidelijk zijn na die aanpassingen.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90529033
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dan moet je die race dik gewonnen hebben. Las dat je minstens 6:50 moet rijden per ronde. En dan heb je uiteindelijk al plus 10 seconden voorsprong. Dus ik gok dat je uiteindelijk meer dan 20 seconden voorsprong had op de nr.2?
Mja, won hem ook dik. :)

Met skid recover etc. off dan rij je wel dik 10 seconden langzamer per lap, zo 6:45-6:50 en dan wordt het wel trickier om te winnen, maar ook nog prima te doen...

edit: lol, ja met skid recovery on win je echt met dikke voorsprong, 25+ seconden als je 13:05 rijdt ja...

[ Bericht 6% gewijzigd door DeeBee op 28-12-2010 11:16:05 ]
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')