Al hadden het er 9 moeten zijn. Maar nu is punten pakken inderdaad het allerbelangrijkste maar alle 3 de wedstrijden was het gewoon weer toevals-voetbal.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach we hebben de laatste 3 wedstrijden wel mooi 7 punten dus dat is best ok toch
9? Doel je op het gelijke spel tegen Roda?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Al hadden het er 9 moeten zijn. Maar nu is punten pakken inderdaad het allerbelangrijkste maar alle 3 de wedstrijden was het gewoon weer toevals-voetbal.
Nee gelijkspel tegen Willem 2.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
9? Doel je op het gelijke spel tegen Roda?
En het niveau is af en toe best aardig. Zoals iemand hier zei: Dan zit je lekker te kijken en dan denk je dit gaat best lekker.Alleen dan uit het niets kan het niveau plotseling door de bodem gaan zo bedroevend.
De eerste 3 minuten ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
En het niveau is af en toe best aardig.
niveau tegen ADO was aardig, op het laatste kwartier na toen Feyenoord allleen maar naar achteren liep. Excelsior en Willem II waren 2 dramatisch slechte wedstrijdenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
9? Doel je op het gelijke spel tegen Roda?
En het niveau is af en toe best aardig. Zoals iemand hier zei: Dan zit je lekker te kijken en dan denk je dit gaat best lekker.Alleen dan uit het niets kan het niveau plotseling door de bodem gaan zo bedroevend.
Tegen ADO was het inderdaad aardig te noemen, ze kwamen totaal niet aan de bal die Hagenezen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
niveau tegen ADO was aardig, op het laatste kwartier na toen Feyenoord allleen maar naar achteren liep. Excelsior en Willem II waren 2 dramatisch slechte wedstrijden
AZ-uit en Roda-thuis waren ook redelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
De beste wedstrijd van de eerste seizoenshelft qua veldspel was uit tegen Nac.
quote:"Simon doet me erg aan Dzsudzsák denken"
Feyenoord-trainer Mario Been ziet het wel zitten in proefspeler Krisztian Simon. De oefenmeester neemt de jongeling mee op trainingskamp naar Oman, volgens Wilco van Buuren en Sandor Popovics niet vreemd.
"Krisztian Simon ken ik van de nationale jeugdelftallen in Hongarije", zegt Van Buuren, tot voor kort werkzaam voor de Hongaarse bond, in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Een speler met mogelijkheden. Een vergelijking met Balázs Dzsudzsák gaat op dit moment misschien een tikje te ver, maar hij doet mij wel heel erg aan hem denken.
"Ik weet dat Mario Been van buitenspelers met snelheid houdt", zo vervolgt de voormalig speler van onder meer Ajax zijn verhaal. "Simon is een jongen met veel diepte in zijn spel en bovendien gezegend met een geweldige startsnelheid. Bovendien heeft hij het vermogen om een verdediger uit te spelen en aan zijn voorzet mankeert ook niet veel. Natuurlijk is hij pas negentien jaar en zal hij, net als Dzsudzsák destijds, even de tijd moeten krijgen om te acclimatiseren. Maar in potentie heeft deze jongen voldoende kwaliteiten in huis om het bij Feyenoord te redden."
Popovics, voormalig trainer van onder meer SVV, De Graafschap, NEC, Cambuur, Excelsior en Eindhoven, is kenner van het Hongaarse voetbal. "Ik heb niets met deze deal te maken, maar ik heb mij wel uitgebreid laten informeren over Simon. Vrijwel iedereen is lovend over dit talent. In Hongarije is er in de media een elftal geformeerd met de beste spelers uit de competitie en Simon is een van de namen die daar in is opgenomen."
De 72-jarige adviseur van de Hongaarse voetbalbond rekent al een beetje op een transfer van Simon naar Feyenoord. "Leo Beenhakker heeft meerdere keren voor Simon op de tribune gezeten bij duels van Ujpest. Dat zegt wel iets. Toch?"
Gelukkig zijn de vergelijkingen ook minder. Eerst was het Messi, nu nog "maar" Dzsudzsákquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vertrouw die verhalen ook niet meer. We kunnen alleen maar hopen dat het nu eens raak is.
Ik denk dat we daar kansloos op de kloten krijgen dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef PIETR het volgende:
Veel zal liggen aan de eerste wedstrijd na de winterstop, Ajax - Feyenoord. Winnen we die, of spelen we daar gelijk dan zal dat een enorme boost geven. Ik denk zelfs dat een 1-0 nederlaagje voor vertrouwen zal zorgen, hoe gek dat misschien ook klinkt ..
Ik heb gek genoeg nog steeds een goed gevoel bij de gedachte aan de wedstrijd, in tegenstelling tot jou denk ik dus wel dat we daar een kans maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar kansloos op de kloten krijgen dus het kan alleen maar meevallen.
Coolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef rodi10 het volgende:
ik ga nog in januari naar het midden-oosten FEYENOORD4ever!!!!
Lekkere vakantie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef rodi10 het volgende:
ik ga nog in januari naar het midden-oosten FEYENOORD4ever!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |