En dat stel jij met je 21 jaartjes ff ?quote:
Jep, was hij niet de man die bij Utrecht op de vlug sloeg toen de kritiek toenam ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat stel jij met je 21 jaartjes ff ?
Daar speelden hele andere belangetjes op de achtergrond waar Du Chatinier al lang naar voren was geschoven.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, was hij niet de man die bij Utrecht op de vlug sloeg toen de kritiek toenam ?
Ik haat niet op Willem ik zie hem gewoon liever niet op de bank bij Feyenoord.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar speelden hele andere belangetjes op de achtergrond waar Du Chatinier al lang naar voren was geschoven.
Hoe kun je nou haten op Willem man. Met je hij heeft zijn tijd gehad. Triest![]()
Dat ken he.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik haat niet op Willem ik zie hem gewoon liever niet op de bank bij Feyenoord.
Een adviserende rol binnen de club prima maar niet meer als eindverantwoordelijke.
Seizoen is al verloren dus ik verwacht niet dat er nog echte paniek/ellende gaat losbarsten.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
Dan mag die wel eens wat beter gaan presteren. Het Legioen heeft geduld gehad en nog. Maar voor hoelang?
De investeerders zijn meer dan welkom maar mogen zich zeker niet gaan bemoeien met het technisch beleid.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Seizoen is al verloren dus ik verwacht niet dat er nog echte paniek/ellende gaat losbarsten.
Mede om het hele Blokland-plan niet tegen te werken. Daarbij willen de investeerders ook dat hij blijft.
Nee mogen ze misschien niet maar ze investeren geld onder bepaalde voorwaarden.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De investeerders zijn meer dan welkom maar mogen zich zeker niet gaan bemoeien met het technisch beleid.
Als aandeelhouders/private partijen die spelers aankopen kun je dat stellen ja. Maar het blijft het ten alle tijden een minderheidsbelang van 49%.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee mogen ze misschien niet maar ze investeren geld onder bepaalde voorwaarden.
Dus ga er maar vanuit dat Pim en hun groep wel degelijk wat te vertellen hebben.
Nogmaals, niet over het technisch beleid. Anders zou Blokland een bepaalde speler kopen en kunnen gaan eisen dat (hoe slecht hij ook speelt) deze wekelijks in de basis start i.v.m. een eventuele waardestijging.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Paul-89 het volgende:
Die 49% is ook maar een zinnetje op papier, in de praktijk zal Pim behoorlijk wat te vertellen hebben denk ik.
Dus NAC heeft eigenlijk gewonnen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Veel mensen zullen op hun eigen club stemmen.
Maar vooral in Europa Cup wedstrijden kan er toch wel een erg mooie sfeer hangen hoor.
Terecht dat De Kuip wint.
Sjongejonge, wat denk jij toch altijd rechtlijnig.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nogmaals, niet over het technisch beleid. Anders zou Blokland een bepaalde speler kopen en kunnen gaan eisen dat (hoe slecht hij ook speelt) deze wekelijks in de basis start i.v.m. een eventuele waardestijging.
Volgens mij is dat ook de hele gedachte achter dat minderheidsbelang. Zodat zaken als clubkleuren en dergelijke NOOIT door geldschieters veranderd kunnen worden.
Dan nog had er wel wat meer lijn in het spel mogen zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Jorwol het volgende:
Selectie is gewoon niet goed genoeg zonder spelers als Fer, Tomasson en Cissé
Ach we hebben de laatste 3 wedstrijden wel mooi 7 punten dus dat is best ok tochquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan nog had er wel wat meer lijn in het spel mogen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |