dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Komt mooi uit
De volgende keer dat ik mayo maak, maak ik 'm met rodewijnazijn, speciaal voor jou
huh 3 miljoen meer dan vanmiddag? is zelfde bedrag als vorig jaar toen met die 3 miljoen van de overheid erbijquote:
22k meer en nu geen steun van de overheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh 3 miljoen meer dan vanmiddag? is zelfde bedrag als vorig jaar toen met die 3 miljoen van de overheid erbij
ja gewoon rustig beginnen met het zuur en erbij doen als het nodig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienen een eetlepel mosterd en een eetlepel natuurazijn. en dan olie en nog een beetje yoghurt.... en dan zien we wel wat voor troep ik heb
PFF! Naar genoeg, maar ik zag iets ergers voor me. Kerststresss!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SR is van 101tv gehaald omdat het af is
Tijd voor iets leukers danquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SR is van 101tv gehaald omdat het af is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers danEen DVD van Frank Zappa of zo?
Je hebt vast nog wel wat anders in de kastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lukt niet die te bestellen..
Gewoon wat extra lekker eten in de vorm van pasta met kreeft, maar geen echt kerstdiner hier.quote:
vast.. maar we gaan denk ik zo een cd er in gooien en een spelletje doen of zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat anders in de kast
Kijk de muppet versie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, wat mis ik?
Waarom moet ik me opeens als 18+ aanmelden om Engel van Rammstein te zien?
Aids-wezen overal ter wereld (maar vooral Afrika omdat Aids daar nog steeds de meeste slachtoffers maakt)..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dat hele SR gemist dit jaar. Wat was het aflaatdoel dit jaar?
Als je het zo formuleert dan kan je het zelf wel vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dat hele SR gemist dit jaar. Wat was het aflaatdoel dit jaar?
Geen zin om het op te zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Als je het zo formuleert dan kan je het zelf wel vinden.
Onder andere. Of je geeft gewoon geld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe komen ze aan geld? als je een plaat aanvraagt geef je geld ofzo?
ah dus toch welquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Onder andere. Of je geeft gewoon geld.
Of je gaat uit de kleren voor geldquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Onder andere. Of je geeft gewoon geld.
Ik ben er pas na 8 replies achter waar SR voor staat, dus als er iemand is die er niets van gevolgd heeft, ben ik het welquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja geen idee
ik heb het niet gevolgd
Na zo'n 7 edities zou het basisidee toch wel een keer duidelijk mogen zijn lijkt me ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben er pas na 8 replies achter waar SR voor staat, dus als er iemand is die er niets van gevolgd heeft, ben ik het welMaar dit wist ik zelfs.
Misschien minder AYNIL en iets meer nieuws?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja geen idee
ik heb het niet gevolgd
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of je gaat uit de kleren voor geld
/she
Leuk, leuk.. da's een groot woordquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Hi PeeHad je leuke kadootjes gekocht ?
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine
Prachtige DVD over het leven van John Lennon. Zo gek als een deur, maar wel met het hart op de juiste plek. Heerlijke stem en geweldige muziekant.
Kippenvel en een beetje ontroerd. Geen AYNIL voor nodig...
Oh he gatsie dat is rot weggaan jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk, leuk.. da's een groot woordEen boekenbon voor zusje, een parfumeriebon voor moeders en een grote doos lego voor die kleine. En het was echt drama toen we weggingen
Hij liep per ongeluk tegen mij aan
En toen viel-ie bovenop zijn net in elkaar gezette lego. Helemaal over de rooie was ie toen
Zo zielig
Zo'n grote baas der bazenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine
Prachtige DVD over het leven van John Lennon. Zo gek als een deur, maar wel met het hart op de juiste plek. Heerlijke stem en geweldige muziekant.
Kippenvel en een beetje ontroerd. Geen AYNIL voor nodig...
ja ik had het ook wel ergens gelezen maar was ff voor de zekerheid. ik vind het glazen huis niet zo boeiend om naar te kijken. je kijkt nonstop naar mensen die stilzitten en plaatjes draaien en af en toe met hun armen zwaaien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben er pas na 8 replies achter waar SR voor staat, dus als er iemand is die er niets van gevolgd heeft, ben ik het welMaar dit wist ik zelfs.
grappigquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien minder AYNIL en iets meer nieuws?
Het was ook snel weer over hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh he gatsie dat is rot weggaan ja
Stak je over of zo
Nou...vond ik eigenlijk van welquote:
Zo niet waarquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik had het ook wel ergens gelezen maar was ff voor de zekerheid. ik vind het glazen huis niet zo boeiend om naar te kijken. je kijkt nonstop naar mensen die stilzitten en plaatjes draaien en af en toe met hun armen zwaaien.
nachtmerrie van een klein kindquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk, leuk.. da's een groot woordEen boekenbon voor zusje, een parfumeriebon voor moeders en een grote doos lego voor die kleine. En het was echt drama toen we weggingen
Hij liep per ongeluk tegen mij aan
En toen viel-ie bovenop zijn net in elkaar gezette lego. Helemaal over de rooie was ie toen
Zo zielig
Vind 't ook niet boeiend, maar het is vooral een radioprogramma, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik had het ook wel ergens gelezen maar was ff voor de zekerheid. ik vind het glazen huis niet zo boeiend om naar te kijken. je kijkt nonstop naar mensen die stilzitten en plaatjes draaien en af en toe met hun armen zwaaien.
als ik zapte kwam ik toevallig iedere keer op dat beeld uit en mn zusje zette het ook aan en dan zie ik precies hetzelfdequote:
en het fijne aan radio is dat je het niet zietquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vind 't ook niet boeiend, maar het is vooral een radioprogramma, natuurlijk.
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo'n grote baas der bazen30 jaar dood nu.
Een van de zeldzame (populaire) kerstliedjes die ik goed vind, ook.
niet zo heel moeilijk als je geen krant leest en niet voor de tv hangt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...vond ik eigenlijk van welIk snap alleen niet dat je die mediahype zo goed gemist hebt
Dan gaat mijn uitspraak dus idd op: iets minder AYNIL en iets meer nieuwsquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef z80 het volgende:
[..]
niet zo heel moeilijk als je geen krant leest en niet voor de tv hangt.
en radio 3 komt er bij mij al jaren niet meer op.
Ik heb daar vanochtend eens even rondgeneusd, erg lieve initiatieven daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, handige buurman naar Fokkers voor Fokkers gestuurd, ben benieuwd.
aangezien ik geen tv kijk zie ik dus ook geen AYNIL.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gaat mijn uitspraak dus idd op: iets minder AYNIL en iets meer nieuws
Het kan toch allebei? Mischien in theorie.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gaat mijn uitspraak dus idd op: iets minder AYNIL en iets meer nieuws
Geen kaartje gestuurd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb daar vanochtend eens even rondgeneusd, erg lieve initiatieven daar
Zo, Rammstein staat op, lekker hard, wc erbij en even ontspannen voor de kerstschoonmaak van morgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Zappa staat op, lekker hard.. wijntje er bij en ontspannen
ja idd. ik las vanmiddag nog iets treurigs over een verwarde vrouw die vanmorgen een baby tegen een hek aangooidequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan toch allebei? Mischien in theorie.....
Peaches En Regalia of Whipping Post zijn heerlijk om op volume 11 te luisterenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Zappa staat op, lekker hard.. wijntje er bij en ontspannen
Naar een vreemde? Neequote:
Wat voor toetje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier stevig in te kakken en eigenlijk moet ik nog ff het toetje in elkaar flansen
Apostrophe (')quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Peaches En Regalia of Whipping Post zijn heerlijk om op volume 11 te luisteren
toch niet heel veel toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo, Rammstein staat op, lekker hard, wc erbij en even ontspannen voor de kerstschoonmaak van morgen.
Chocolademousse met frambozensausvullingquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo, Rammstein staat op, lekker hard, wc erbij en even ontspannen voor de kerstschoonmaak van morgen.
Ja, door Zappa plays Zappa komt het nu wel erg goed bij me binnenquote:
As he stumbled on his cock , he was delighted as it stiffened and ripped right through his sockquote:
Juist naar een vreemde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Naar een vreemde? Nee
Als we ooit gaan verhuizen hebben we vast nog wel een hele lijst wat hier gratis opgehaald kan worden
Niet heel schoklend voor Zappaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
As he stumbled on his cock , he was delighted as it stiffened and ripped right through his sock
nee maar wel grappig..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet heel schoklend voor Zappa.
Meegekregen van Captain Beefheart?
Badkamer omdat de wc er is en woonkamer zuigen en dweilen. Op zich niet veel, maar het gaat pijn doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch niet heel veel toch?
@ Annie ook dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Badkamer omdat de wc er is en woonkamer zuigen en dweilen. Op zich niet veel, maar het gaat pijn doen.
88 jaar geworden, toch wel een legendequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
De zwarte panter is niet meer.
Heeft ie toch net niet het lijstje van bekende overledenen van 2010 gehaald, want dat was al gepubliceerd overal.
He pa, dat heb je me nooit verteld!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
88 jaar geworden, toch wel een legende
Hahaha! Zelden zo gelachen. Wat een geniaal filmpje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Aure het volgende:
Haai
Ik ga zo even teruglezen, maar ik móet dit filmpje met jullie delen![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hahaha! Zelden zo gelachen. Wat een geniaal filmpje!![]()
Coolquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens!!
Ik heb niets teruggelezen, sorry maar wilde gewoon even binnenvallen en roepen dat ik een heerlijke kerstavond gehad heb
We hebben lekker gegeten en daarna op de bank knus'it's a wonderful life'
gekeken (op mijn oude dag word ik zo'n softy, ik werd er helemaal snifferig van) en daarna cadeautjs uitgepakt.
De mr is héééél blij met zijn Kindle (ereader) en ik heb een hele mooie grote schaal van Le Creuset gehad (in de kleur die ik graag wil natuurlijk, dus rood) en 2 kleine Le Creuset spice jars!
mooi dat je een fijne avond hebt gehad DE! even ontspanning en gezelligheid hebben jullie wel even nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens!!
Ik heb niets teruggelezen, sorry maar wilde gewoon even binnenvallen en roepen dat ik een heerlijke kerstavond gehad heb
We hebben lekker gegeten en daarna op de bank knus'it's a wonderful life'
gekeken (op mijn oude dag word ik zo'n softy, ik werd er helemaal snifferig van) en daarna cadeautjs uitgepakt.
De mr is héééél blij met zijn Kindle (ereader) en ik heb een hele mooie grote schaal van Le Creuset gehad (in de kleur die ik graag wil natuurlijk, dus rood) en 2 kleine Le Creuset spice jars!
Vanaf nu kan je nooit meer een klant serieus nemen als ie over een dongle begintquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef Aure het volgende:
[..]
En die stonden wij vandaag gewoon bij de Apple Inline te kijkenhahaha
Niet mijn soort muziek Krakquote:
Hebbie dat nou allemaal alleen opgegeten Rijst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
Owja nog ff in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen! Trusten allen.![]()
Whehequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
Owja nog ff in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen! Trusten allen.![]()
Ja, alleen niet alle rijst was op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hebbie dat nou allemaal alleen opgegeten Rijst?
als je dichtbij woonde ging ik met je meequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
En over carriere: ik ga na kerst testen maken voor het UWV.
En nou heb je hem uit MSN gegooid en geblokkeerd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word weer pissig he... op de jongen die me beloofde naar NY te gaan en ineens mij vreemd afzei omdat hij liever met een vriendin wilde die verliefd op em was.
nu staat er al een tijd op zn msn dat ie naar NY gaat maar nu erbij wie er mee wil dus hij neemt het niet zo nauw meer.. echt, klootzak![]()
vraagt ie aan me waarom ik nooit meer tegen em praat... dus ik heb gezegd dat ik niet van zulke mensen hou die zulke dingen flikken en toen ben ik offline gegaan... mooie kerstgedachte
Volgens mij is het een onlinetest.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
als je dichtbij woonde ging ik met je mee
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een onlinetest.
volgens mij niet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een onlinetest.
Met drank en Zappa?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef TAV74 het volgende:
we hebben wel echt een traditionele kerstavond trouwens
niet aan gedacht maar geen zin in gelul. zodra ik weer online kom gooi ik em eruit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou heb je hem uit MSN gegooid en geblokkeerd?
Of is dat weer te assertief voor je?
Dus wees blij dat je niet meegaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word weer pissig he... op de jongen die me beloofde naar NY te gaan en ineens mij vreemd afzei omdat hij liever met een vriendin wilde die verliefd op em was.
nu staat er al een tijd op zn msn dat ie naar NY gaat maar nu erbij wie er mee wil dus hij neemt het niet zo nauw meer.. echt, klootzak![]()
vraagt ie aan me waarom ik nooit meer tegen em praat... dus ik heb gezegd dat ik niet van zulke mensen hou die zulke dingen flikken en toen ben ik offline gegaan... mooie kerstgedachte
En je zou zomaar gewoon zelf het heft in handen kunnen nemen en een tripje naar New York boekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet aan gedacht maar geen zin in gelul. zodra ik weer online kom gooi ik em eruit.
het was ook te mooi om waar te zijn. als ik ergens heel erg naar uitkijk gaat het niet door, typisch ik (zeggen ze thuis ook) . potverdrie.
maar goed, ik blijf lachen
Veel plezier, DEquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DarkElf het volgende:
zo meteen slapen en morgen op naar t Zwarte woud.
Voor jullie allemaal een heel fijn weekend !
Geniet van elkaar en van jullie heerlijke eet- en kookplannen!
Tot maandag!![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DarkElf het volgende:
Tot maandag!![]()
Zwarte Woudquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DarkElf het volgende:
Tot maandag!![]()
Veel plezier jullie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef DarkElf het volgende:
Tot maandag!![]()
Cola en random muziek momenteelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: ja het is een on-line test. Maar vraag maar hoor!
Mag ookquote:
Dancing fool. Toch eens per 2 weken op donderdag. Ik overdrijf. 2x meegemaakt.quote:
Kerstmuziek is niet erg aan mij besteedquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ookIk heb geen cola en random kerstmuziek aanstaan
Euhm, huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dancing fool. Toch eens per 2 weken op donderdag. Ik overdrijf. 2x meegemaakt.![]()
ooooh welquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: ja het is een on-line test. Maar vraag maar hoor!
Ok, maar ik snap niet waar je nu op reageerdequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah. Toen ik met studenten omging.....
Wat voor test was dat en wie nam die af?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh welok! uit laatste test bleek dat ik pedicure moest worden of voor verkeer- en waterstaat werken
![]()
![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Tav en Sun zijn jullie goed in die quiz? We doen hem over and over again
Jeugdherinnering. Dancing fool.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ok, maar ik snap niet waar je nu op reageerde
toen zat ik nog op het mtro (toerisme), 5 jaar geleden. beroepskeuzetest heette het, meer weet ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor test was dat en wie nam die af?
En wanneer was dat?
Ik zie jou wel als wegwerker met zo'n fluorescerend hesje aan ZOAB storten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh welok! uit laatste test bleek dat ik pedicure moest worden of voor verkeer- en waterstaat werken
![]()
![]()
Ik begon redelijk, maar ben bij de geluidsfragmenten gestopt omdat hier al muziek op staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Tav en Sun zijn jullie goed in die quiz? We doen hem over and over again
ik hou dat nog geen kwartier volquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als wegwerker met zo'n fluorescerend hesje aan ZOAB storten.
Je luistert de verkeerdequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kerstmuziek is niet erg aan mij besteed
11 van de 18 goed maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Ik kom nog niet boven de 8260 punten uit.
Ik merk het niet zo erg dat je onrustiger bent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik merk dat ik een stuk onrustiger en agressiever ben en sneller op mn teentjes getrapt. ik weet dat het door de meds komt maar ik hoop dat ik deze kerst normaal, vrolijk en niet emotioneel wordt en niet snel aangebrand reageer. vandaag begon ik met 4 mg (ter vergelijking; half jaar geleden slikte ik 50 mg).
ikzelf merk gelukkig dat ik veel onrustiger ben dan met de meds maar ik hoop wel dat het iets minder wordt. als je van je fam ook nog eens hoort dat ik met meds leuker was.. is niet leuk om te horen
nou ja ik ga mn best doen.
aan heel veel vrolijke en leuke dingen denken ofzo.
DE; heel fijn kerstweekend gewenst in Duitsland!
in het echie wel en dan post ik dat allemaal hier om te uiten terwijl ik echt rustiger ben geweest. ik zie meer problemen dan er zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik merk het niet zo erg dat je onrustiger bent.
Ik weet wel dat je hier dingen durft te posten en daar ook iets aan hebt.
Trusten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga proberen te slapen, morgen 08.30u eruit voor de kerk.
slaap lekker lieverds en als ik morgen gek doe; zet me op mn plaats ajb.
dikke kerstkus
Slaap lekker verder in de kerk en maak er een leuke dag van daarna.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga proberen te slapen, morgen 08.30u eruit voor de kerk.
slaap lekker lieverds en als ik morgen gek doe; zet me op mn plaats ajb.
dikke kerstkus
Ik ben natuurlijk de ezel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Als je je in de kerk verveelt, vul dan maar Fokkers in in de kerststal.Ik ben die dikke!
nou doe niet zo mafquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trusten!
Als je je in de kerk verveelt, vul dan maar Fokkers in in de kerststal.Ik ben die dikke!
dankjewel lieve Paul! jij ook een fijne dag met lekkere kreeft maar ik spreek je vast nog welquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker verder in de kerk en maak er een leuke dag van daarna.
en ik de herder met de enorme heupenquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de ezel.
of toch de echte messias?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, je doet ook niet aan chanoeka?
Eh ja. Zo.quote:
Tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:45 schreef borisz het volgende:
Wel leuk door oude foto's heen bladeren
[ afbeelding ]
Hangt inmiddels in Canvas boven de trap. Als wakende ogen in het huis
.
Nietsquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofAlleen...wat heb je met die ogen gedaan man
quote:
Gotver..je zit nu boven mij.quote:
Nee, niet echt. Sla eigenlijk alle feestdagen altijd over.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, je doet ook niet aan chanoeka?
Ow Zeur niet. Je hebt je streefie te pakken, genieten nu!! en ik wil de komende 2 of 3 dagen niks dieterigs horen hier of anders gooi ik een banoffiepiebom the chat inquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
Is iedereen nu slapen?![]()
Nou ja, toetje is goed gelukt. Heb nog een bakje over dus ik ga even voorproevenNiet bepaald kcal-arm, maar hee...je leeft maar 1 keer he
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow Zeur niet. Je hebt je streefie te pakken, genieten nu!! en ik wil de komende 2 of 3 dagen niks dieterigs horen hier of anders gooi ik een banoffiepiebom the chat in![]()
Oe...jij bent ook van de zinloze kcalsquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind een dessert altijd zo zonde, ik zit altijd te vol daarna.
Liever een lekker klein kaasplankje/limoncello/bolletje ijs en dan een kop koffie/thee
heb je vnv ruzie gehad?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:48 schreef Sarabi het volgende:
Ruzies gaan kennelijk goed sameness met de feestdagen
Maarja nu proberen te slapen
Balen joh, hopelijk viel het mee.quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hoor ik kies n mooi moment uit... Ben (weer) wakker en wacht want ws ga ik straks overgeven
Werkzequote:Op zaterdag 25 december 2010 06:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Balen joh, hopelijk viel het mee.
Ik ga werken
werkse Lein, kom je weer gauw thuis? Het viel gelukkig mee, gevoel zakte en toen kon ik weer slapen. Nu voel ik me okquote:Op zaterdag 25 december 2010 06:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Balen joh, hopelijk viel het mee.
Ik ga werken
toch niet met vriendje hequote:Op zaterdag 25 december 2010 02:48 schreef Sarabi het volgende:
Ruzies gaan kennelijk goed sameness met de feestdagen
Maarja nu proberen te slapen
Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
toch niet met vriendje he
Goeie moggelVandaag niks doen en lummelen.
Ah, nee! Mijn recept voor tomatensoep! Stomme sitequote:Op zaterdag 25 december 2010 09:48 schreef Ienepien het volgende:
Ik heb even wat culinaire ondersteuning nodig, vandaar deze crosspost:![]()
Crisis!
Nu wil ik beginnen met het maken van een trifle op basis van een recept uit de Allerhande (13-2007) en nu doet de Appie-website het niet Dat wordt improviseren. En ik heb nog nooit gedeald met trifles of custard...
Of zijn hier nog mensen die mij aan het recept kunnen helpen?
Oh en het probleem zit um vooral in de custard, ik heb custardpoeder liggen, maar ik het recept moet ik ook nog wat doen met eieren en vanillestokjes (dacht ik) en dat kan ik op het pakje niet terugvinden. En nu ben ik confuus...
En wat zit er in die pan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
Vrolijk kerstfeest popjes![]()
Mijn pan staat al op het vuur
Prettig! Ik ga zo eens experimenteren met flensjes. Enig idee of dat goed op te warmen is of dat ik ze beter vers kan maken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gents stoofvlees, premium quality
Beter vers als je 't mij vraagtquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Prettig! Ik ga zo eens experimenteren met flensjes. Enig idee of dat goed op te warmen is of dat ik ze beter vers kan maken?
En uiteraard had ik vantevoren nog gedacht: zal ik een printje maken? Nee gaat zo ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Voorbereiding damesDat is de grote truuk
Afdrukken en zo van te voren
uitspraken in de geest van "als het kalf verdronken is, dempt men de put" en "beste stuurlui staan aan wal etc. etc. etc."
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:32 schreef Ienepien het volgende:
[..]
En uiteraard had ik vantevoren nog gedacht: zal ik een printje maken? Nee gaat zo ook wel![]()
Nou ja de boel staat in de koelkast, al vond ik de custard nog erg dun. Hopelijk stijft het nog wat verder op.
Voor morgen portobello's met gorgonzola maken, ook van Allerhande, maar deze kan ik uit mijn hoofd
Oh jeequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gelukkig geen ruzie met vriendje maar met zijn familie
Waar we vandaag dus gezellig bij gaan eten
Dat was een deel er van ja maar goed je krijgt nog wel een keer het hele verhaal te horenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh jeeWaren ze het niet eens met jullie beslissing om uit eten te gaan en dan naar de film?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was een deel er van ja maar goed je krijgt nog wel een keer het hele verhaal te horen
Ik typ nu op de iPhone, dat gaat niet zo makkelijk
iig dank voor de check! Ik had ook mijn Allerhandes doorgespit zonder resultaat dus ;-)quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb net even gekeken tussen mijn kerstkooktijdschriften. Helaas kan ik je niet aan het recept helpen. Niet dat je dat nog nodig hebt nu
Tof. Veel plezierquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:45 schreef Sarabi het volgende:
We gaan straks eerst lekker samen de stad in en schaatsen dus de avond overleef ik nog wel
quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:48 schreef Ienepien het volgende:
Oh en het probleem zit um vooral in de custard, ik heb custardpoeder liggen, maar ik het recept moet ik ook nog wat doen met eieren en vanillestokjes (dacht ik) en dat kan ik op het pakje niet terugvinden. En nu ben ik confuus...
Nigella heeft ALTIJD gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in het recept stond waarschijnlijk een helemaal zelf gemaakte custard, daar heb je eieren en vanillestokjes voor nodig. Custard uit een pakje is met alleen melk
![]()
En verder heeft Nigella gelijk: Een trifle gaat om laagjes en veel
Ja, ik voel mij aangesproken.quote:
Ik ookquote:
Ja had ik ook bedacht! En dan wel voor beide versies boodschappen gedaan én daarmee dus mijzelf in verwarring gebracht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in het recept stond waarschijnlijk een helemaal zelf gemaakte custard, daar heb je eieren en vanillestokjes voor nodig. Custard uit een pakje is met alleen melk
![]()
En verder heeft Nigella gelijk: Een trifle gaat om laagjes en veel
of kaarten met je oudersquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ookMijn ouders komen gewoon lekker eten en verder is het gewoon een lekker relaxed dagje. Vanavond vast nog wel even lekker een DVD-tje kijken met een goede Whisky op de bank
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:09 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja had ik ook bedacht! En dan wel voor beide versies boodschappen gedaan én daarmee dus mijzelf in verwarring gebracht.Nu maar met pakje gedaan dus.
Wordt al stijf, dus gaat de goede kant op !quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is ook erg lekker!! Dus dat komt helemaal goed
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wordt al stijf, dus gaat de goede kant op !
wordt dat een middaghapje of onderdeel van je menu vnv?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ontbijt is opLekker kerststol
Zometeen maar eens wat flensjes bakken en kijken of mijn experiment wil lukken
Niet teruggelezen zeker?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wordt dat een middaghapje of onderdeel van je menu vnv?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk alleen dat ik deze chocoladezooi niet mee ga nemen. Dit is ff een mislukking wat mij betreft.
Alternatieven zijn al bedacht
Morgen maak ik een soort van flensjestaart met de overgebleven frambozensaus tussen de flensjes. Dat is ook niet zo zwaar als die choco-zooi
Wat? Een nieuwe camera?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
BTW gister dit gekregen van mijn ouders
[ afbeelding ]
Nope. Sorry. Die band waar de camera aan hangtquote:
Wow, een witte outfit EN een camera, gul hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
BTW gister dit gekregen van mijn ouders
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. UitlatenAlleen als het met een lekkere chick is hoor
kreeftquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef golfer het volgende:
Kreeftjes gaan zo al de pan in. Heb het karkas nodig voor een saus en het vlees wiordt later nog een keer opgewarmd.
schoonmaakse Anthraxx!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, ik ga maar eens beginnen aan de schoonmaak
ik doe eigenlijk 2 dagen niks met kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef rijsttafel het volgende:
Zo, m'n kerstdas is aan. Nu zal ik deze dag wel overleven.![]()
1 dag kerst is wel genoeg per jaar, dus morgen lekker niks.
succes met de kreeftjes!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:50 schreef golfer het volgende:
Kreeftjes gaan zo al de pan in. Heb het karkas nodig voor een saus en het vlees wiordt later nog een keer opgewarmd.
oh dat klinkt wel tof, lekker kerstig. is de semifreddo al af?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
cranberrys ploppen in het pannetjeben er een geïmproviseerde compote van aan het maken met citroen.. kijken of hij dan lekker fris wordt als tegenhanger bij de semifreddo
![]()
En ik gooi een schep door de jus van het lam om een saus mee te maken denk ik..
Meh, rond de kerst zijn veel mensen een beetje gestresst omdat op die dagen blijkbaar alles goed en vrolijk moet gaan en dan krijg je inderdaad vaak ruzie. Of tenminste, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was een deel er van ja maar goed je krijgt nog wel een keer het hele verhaal te horen
Ik typ nu op de iPhone, dat gaat niet zo makkelijk
Naar de kerk, mayonaise maken etc etc.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk 2 dagen niks met kerst
gefeliciteerd Steer! nu lekker eten!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
64.3 kg op de weegschaal vandaag, trendlijn op 65.0 kg
Nog een maandje of 2 en dan feest![]()
En sarabi wat jammer dat je schoonouders andere verwachtingen hadden...Zal nog wat worden als jullie gaan samenwonen
ben benieuwd maar volgens mij is het erg lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FFT: Staat in de vriezerhad ik donderdag al gemaakt.
ojaaa naar de kerk, dat is wel wat jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Naar de kerk, mayonaise maken etc etc.
beetje grof met stukjes denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
zit te twijfelen of ik het cranberryprutje grof laat of er een wat gladder sausje van maak..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:55 schreef rijsttafel het volgende:
Meh, rond de kerst zijn veel mensen een beetje gestresst omdat op die dagen blijkbaar alles goed en vrolijk moet gaan en dan krijg je inderdaad vaak ruzie. Of tenminste, zo lijkt het.
Het is niet met je vriend zag ik, dus geniet gewoon van de tijd hem en 't komt wel goed.
Zolang er geen kwijl uit komt is het goed.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
nou mn vader achter me geniet lekker hoor van zn kerstcd!
hij ligt met open mond te slapen..
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
kreeftdaar kook jij graag mee hé? dat heeft zoon fijne smaak
Ik sla haar alweer dit jaar over.quote:
Dat is verstandig, ja. Afgelopen jaren hadden we met de familie gewoon alles door de catering laten verzorgenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daarom maak ik ook lekker iets wat ik goed onder de knie heb. Ik moet voor 5 volwassenen en 3 kids eten maken en ik heb geen goesting om met dure ingrediënten te gaan werken of met recepten waar ik geen ervaring mee heb. Geen stress en gezellig wordt 't toch wel
Nou, mooi zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wilde even zeggen dat de Cheesecake (die ik voor het eerst in mijn uppie maak) er uberlekker uit ziet
vaak wel, is grappigquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zolang er geen kwijl uit komt is het goed.
Taaahaaavquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Note to myself: kijk een beetje uit met de kaasschaaf, zo'n ding is scherp en voor je het weet rag je een stuk huid van je hand
Het was wel een heel mooi plakjequote:
En daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Note to myself: kijk een beetje uit met de kaasschaaf, zo'n ding is scherp en voor je het weet rag je een stuk huid van je hand
Zolang het maar zoet smaaktquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie hebben trouwens een goeie invloed op meVroeger zou ik in de stress zijn gesprongen van een mislukt nagerecht
Nu heb ik geimproviseerd
Dat is de algemene consensus met twee kids en een vrouw in het gezelschap jaquote:
Je kunt bedelen bij de kids?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is de algemene consensus met twee kids en een vrouw in het gezelschap jaIk ga alleen maar vier porties maken. Een vijfde haal ik niet meer
Maar da's niet erg want dan neem ik gewoon niet
Ik acht de kans vrij kleinquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:53 schreef golfer het volgende:
Zo. De kreeftjes zijn gekookt en ontdaan van hun karkas.
Lopen, krengquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een wandelingetje maken maar nu sneeuwt het
Toch maar naar buiten
Leuk juist, wandelen door sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een wandelingetje maken maar nu sneeuwt het
Toch maar naar buiten
lijkt me leuk om eens een levende kreeft in een pan te gooienquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:53 schreef golfer het volgende:
Zo. De kreeftjes zijn gekookt en ontdaan van hun karkas.
kerst-barbaar!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goed. Bye bye kerstmuziekMetallica aan en ff aan de kook-arbeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |