dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Komt mooi uit
De volgende keer dat ik mayo maak, maak ik 'm met rodewijnazijn, speciaal voor jou
huh 3 miljoen meer dan vanmiddag? is zelfde bedrag als vorig jaar toen met die 3 miljoen van de overheid erbijquote:
22k meer en nu geen steun van de overheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh 3 miljoen meer dan vanmiddag? is zelfde bedrag als vorig jaar toen met die 3 miljoen van de overheid erbij
ja gewoon rustig beginnen met het zuur en erbij doen als het nodig isquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel, ik denk dat ik daar ook een eetlepel van in ga gooienen een eetlepel mosterd en een eetlepel natuurazijn. en dan olie en nog een beetje yoghurt.... en dan zien we wel wat voor troep ik heb
PFF! Naar genoeg, maar ik zag iets ergers voor me. Kerststresss!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SR is van 101tv gehaald omdat het af is
Tijd voor iets leukers danquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SR is van 101tv gehaald omdat het af is
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor iets leukers danEen DVD van Frank Zappa of zo?
Je hebt vast nog wel wat anders in de kastquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lukt niet die te bestellen..
Gewoon wat extra lekker eten in de vorm van pasta met kreeft, maar geen echt kerstdiner hier.quote:
vast.. maar we gaan denk ik zo een cd er in gooien en een spelletje doen of zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat anders in de kast
Kijk de muppet versie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, wat mis ik?
Waarom moet ik me opeens als 18+ aanmelden om Engel van Rammstein te zien?
Aids-wezen overal ter wereld (maar vooral Afrika omdat Aids daar nog steeds de meeste slachtoffers maakt)..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dat hele SR gemist dit jaar. Wat was het aflaatdoel dit jaar?
Als je het zo formuleert dan kan je het zelf wel vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dat hele SR gemist dit jaar. Wat was het aflaatdoel dit jaar?
Geen zin om het op te zoeken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Als je het zo formuleert dan kan je het zelf wel vinden.
Onder andere. Of je geeft gewoon geld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe komen ze aan geld? als je een plaat aanvraagt geef je geld ofzo?
ah dus toch welquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Onder andere. Of je geeft gewoon geld.
Of je gaat uit de kleren voor geldquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Onder andere. Of je geeft gewoon geld.
Ik ben er pas na 8 replies achter waar SR voor staat, dus als er iemand is die er niets van gevolgd heeft, ben ik het welquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja geen idee
ik heb het niet gevolgd
Na zo'n 7 edities zou het basisidee toch wel een keer duidelijk mogen zijn lijkt me ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben er pas na 8 replies achter waar SR voor staat, dus als er iemand is die er niets van gevolgd heeft, ben ik het welMaar dit wist ik zelfs.
Misschien minder AYNIL en iets meer nieuws?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja geen idee
ik heb het niet gevolgd
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of je gaat uit de kleren voor geld
/she
Leuk, leuk.. da's een groot woordquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Hi PeeHad je leuke kadootjes gekocht ?
Mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine
Prachtige DVD over het leven van John Lennon. Zo gek als een deur, maar wel met het hart op de juiste plek. Heerlijke stem en geweldige muziekant.
Kippenvel en een beetje ontroerd. Geen AYNIL voor nodig...
Oh he gatsie dat is rot weggaan jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk, leuk.. da's een groot woordEen boekenbon voor zusje, een parfumeriebon voor moeders en een grote doos lego voor die kleine. En het was echt drama toen we weggingen
Hij liep per ongeluk tegen mij aan
En toen viel-ie bovenop zijn net in elkaar gezette lego. Helemaal over de rooie was ie toen
Zo zielig
Zo'n grote baas der bazenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Imagine
Prachtige DVD over het leven van John Lennon. Zo gek als een deur, maar wel met het hart op de juiste plek. Heerlijke stem en geweldige muziekant.
Kippenvel en een beetje ontroerd. Geen AYNIL voor nodig...
ja ik had het ook wel ergens gelezen maar was ff voor de zekerheid. ik vind het glazen huis niet zo boeiend om naar te kijken. je kijkt nonstop naar mensen die stilzitten en plaatjes draaien en af en toe met hun armen zwaaien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben er pas na 8 replies achter waar SR voor staat, dus als er iemand is die er niets van gevolgd heeft, ben ik het welMaar dit wist ik zelfs.
grappigquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien minder AYNIL en iets meer nieuws?
Het was ook snel weer over hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh he gatsie dat is rot weggaan ja
Stak je over of zo
Nou...vond ik eigenlijk van welquote:
Zo niet waarquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik had het ook wel ergens gelezen maar was ff voor de zekerheid. ik vind het glazen huis niet zo boeiend om naar te kijken. je kijkt nonstop naar mensen die stilzitten en plaatjes draaien en af en toe met hun armen zwaaien.
nachtmerrie van een klein kindquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk, leuk.. da's een groot woordEen boekenbon voor zusje, een parfumeriebon voor moeders en een grote doos lego voor die kleine. En het was echt drama toen we weggingen
Hij liep per ongeluk tegen mij aan
En toen viel-ie bovenop zijn net in elkaar gezette lego. Helemaal over de rooie was ie toen
Zo zielig
Vind 't ook niet boeiend, maar het is vooral een radioprogramma, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik had het ook wel ergens gelezen maar was ff voor de zekerheid. ik vind het glazen huis niet zo boeiend om naar te kijken. je kijkt nonstop naar mensen die stilzitten en plaatjes draaien en af en toe met hun armen zwaaien.
als ik zapte kwam ik toevallig iedere keer op dat beeld uit en mn zusje zette het ook aan en dan zie ik precies hetzelfdequote:
en het fijne aan radio is dat je het niet zietquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vind 't ook niet boeiend, maar het is vooral een radioprogramma, natuurlijk.
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo'n grote baas der bazen30 jaar dood nu.
Een van de zeldzame (populaire) kerstliedjes die ik goed vind, ook.
niet zo heel moeilijk als je geen krant leest en niet voor de tv hangt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...vond ik eigenlijk van welIk snap alleen niet dat je die mediahype zo goed gemist hebt
Dan gaat mijn uitspraak dus idd op: iets minder AYNIL en iets meer nieuwsquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:42 schreef z80 het volgende:
[..]
niet zo heel moeilijk als je geen krant leest en niet voor de tv hangt.
en radio 3 komt er bij mij al jaren niet meer op.
Ik heb daar vanochtend eens even rondgeneusd, erg lieve initiatieven daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, handige buurman naar Fokkers voor Fokkers gestuurd, ben benieuwd.
aangezien ik geen tv kijk zie ik dus ook geen AYNIL.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gaat mijn uitspraak dus idd op: iets minder AYNIL en iets meer nieuws
Het kan toch allebei? Mischien in theorie.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan gaat mijn uitspraak dus idd op: iets minder AYNIL en iets meer nieuws
Geen kaartje gestuurd?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb daar vanochtend eens even rondgeneusd, erg lieve initiatieven daar
Zo, Rammstein staat op, lekker hard, wc erbij en even ontspannen voor de kerstschoonmaak van morgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Zappa staat op, lekker hard.. wijntje er bij en ontspannen
ja idd. ik las vanmiddag nog iets treurigs over een verwarde vrouw die vanmorgen een baby tegen een hek aangooidequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kan toch allebei? Mischien in theorie.....
Peaches En Regalia of Whipping Post zijn heerlijk om op volume 11 te luisterenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Zappa staat op, lekker hard.. wijntje er bij en ontspannen
Naar een vreemde? Neequote:
Wat voor toetje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier stevig in te kakken en eigenlijk moet ik nog ff het toetje in elkaar flansen
Apostrophe (')quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Peaches En Regalia of Whipping Post zijn heerlijk om op volume 11 te luisteren
toch niet heel veel toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo, Rammstein staat op, lekker hard, wc erbij en even ontspannen voor de kerstschoonmaak van morgen.
Chocolademousse met frambozensausvullingquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo, Rammstein staat op, lekker hard, wc erbij en even ontspannen voor de kerstschoonmaak van morgen.
Ja, door Zappa plays Zappa komt het nu wel erg goed bij me binnenquote:
As he stumbled on his cock , he was delighted as it stiffened and ripped right through his sockquote:
Juist naar een vreemde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Naar een vreemde? Nee
Als we ooit gaan verhuizen hebben we vast nog wel een hele lijst wat hier gratis opgehaald kan worden
Niet heel schoklend voor Zappaquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
As he stumbled on his cock , he was delighted as it stiffened and ripped right through his sock
nee maar wel grappig..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet heel schoklend voor Zappa.
Meegekregen van Captain Beefheart?
Badkamer omdat de wc er is en woonkamer zuigen en dweilen. Op zich niet veel, maar het gaat pijn doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch niet heel veel toch?
@ Annie ook dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Badkamer omdat de wc er is en woonkamer zuigen en dweilen. Op zich niet veel, maar het gaat pijn doen.
88 jaar geworden, toch wel een legendequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
De zwarte panter is niet meer.
Heeft ie toch net niet het lijstje van bekende overledenen van 2010 gehaald, want dat was al gepubliceerd overal.
He pa, dat heb je me nooit verteld!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
88 jaar geworden, toch wel een legende
Hahaha! Zelden zo gelachen. Wat een geniaal filmpje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef Aure het volgende:
Haai
Ik ga zo even teruglezen, maar ik móet dit filmpje met jullie delen![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hahaha! Zelden zo gelachen. Wat een geniaal filmpje!![]()
Coolquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens!!
Ik heb niets teruggelezen, sorry maar wilde gewoon even binnenvallen en roepen dat ik een heerlijke kerstavond gehad heb
We hebben lekker gegeten en daarna op de bank knus'it's a wonderful life'
gekeken (op mijn oude dag word ik zo'n softy, ik werd er helemaal snifferig van) en daarna cadeautjs uitgepakt.
De mr is héééél blij met zijn Kindle (ereader) en ik heb een hele mooie grote schaal van Le Creuset gehad (in de kleur die ik graag wil natuurlijk, dus rood) en 2 kleine Le Creuset spice jars!
mooi dat je een fijne avond hebt gehad DE! even ontspanning en gezelligheid hebben jullie wel even nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:18 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Liefjens!!
Ik heb niets teruggelezen, sorry maar wilde gewoon even binnenvallen en roepen dat ik een heerlijke kerstavond gehad heb
We hebben lekker gegeten en daarna op de bank knus'it's a wonderful life'
gekeken (op mijn oude dag word ik zo'n softy, ik werd er helemaal snifferig van) en daarna cadeautjs uitgepakt.
De mr is héééél blij met zijn Kindle (ereader) en ik heb een hele mooie grote schaal van Le Creuset gehad (in de kleur die ik graag wil natuurlijk, dus rood) en 2 kleine Le Creuset spice jars!
Vanaf nu kan je nooit meer een klant serieus nemen als ie over een dongle begintquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef Aure het volgende:
[..]
En die stonden wij vandaag gewoon bij de Apple Inline te kijkenhahaha
Niet mijn soort muziek Krakquote:
Hebbie dat nou allemaal alleen opgegeten Rijst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef rijsttafel het volgende:
Owja nog ff in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen! Trusten allen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |