Oh jee das een tijdje geleden. Nou have fun.............. Mijn dowload staat een beetje stil nu. da's de pest je hebt alles wel gezienquote:
Witte bonen met mayoquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef Marrije het volgende:
Witte bonen in tomatensausOf in je soep
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
tettetettetèèèèèèèeè, dadaddda dadda sfloeeeesjjjjjjjj tettttteterrrreete![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef Laysa het volgende:
MARRIJE!!!
http://www.telegraaf.nl/p(...)ij_RTL___.html?p=2,2
Harry Potter heb ik nog nooit iets van gezien of gelezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Harry Potter! Leuke film hoor!![]()
Hoi FANN! Fijne kerst!
Je bent te laat met trollenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Remlove nog wakker?
Nu wij verhuisd zijn hebben wij nu ook een nieuw ip? Of verhuist dat mee?
Zie DMquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Remlove nog wakker?
Nu wij verhuisd zijn hebben wij nu ook een nieuw ip? Of verhuist dat mee?
Dat wil ik ook amaal zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
22:50 PowNed Jaaroverzicht
23:25 Jiskefet kerstspecial
00:20 The Royle family Xmas special![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ned 3 straks, vooral Royle Family elk jaar dezelfde maar blijft leuk.
*Ik mis absolute fabulous kwam ook elk jaar voorbij
ze beginnen pas als jij op vakantie gaat, dus wordt kiezen of delen, blijf ik thuis of ga ik met mijn mannetjes meequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Super! Helemaal als ze meteen beginnen
JAH... daar had ik een vraagje over !!!!quote:
Daarvoor geldt hetzelfde als PM'squote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAH... daar had ik een vraagje over !!!!
bijna vergeten![]()
PM's mag je niet openbaar maken toch?
Hoe zit dat met DM's ???
ow.... da's dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvoor geldt hetzelfde als PM's
ja dat Royle Family hahaha oh je zal maar zulke familieleden hebbenquote:
Mijn dochter heet Nourah.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Fatima echt een hele mooie naam
wat zijn DM`squote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAH... daar had ik een vraagje over !!!!
bijna vergeten![]()
PM's mag je niet openbaar maken toch?
Hoe zit dat met DM's ???
spuit 11quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn dochter heet Nourah.![]()
Of ging het al niet meer over namen??Ik was nog bij pag. 3 van de vorige.
Witte bonen in tomatensaus met een zelfgebakken kabeljouwhaasje.quote:
oke dank je wel, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Direct Messages die je aan iemand kan sturen als je op [ afbeelding ] klikt.
Zo heet de dochter van een ouwe allochtone vriend van me.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
spuit 11![]()
wel een mooie naam Coos !
Hoe kwam je daarop ?
Ik hoop maar dat er wat te kiezen valt, als het zulk weer blijft gaat het vliegtuig nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze beginnen pas als jij op vakantie gaat, dus wordt kiezen of delen, blijf ik thuis of ga ik met mijn mannetjes mee
direct messagequote:
Gelukkig zijn wij er.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik heb niet veel te doen qua werk, twee mailtjes per uur ofzo en de rest is ook bijna niks.
jawel Marrije je gaat toch pas in januarie, dan zitten we alweer onder ons parasolletje, dan schijnt het zonnetje weer 21 gradenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er wat te kiezen valt, als het zulk weer blijft gaat het vliegtuig niet
Nâh, ik had effe een wegtrekker van twee uur.quote:
ja weet dat al, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik wil neukenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
direct message
dus eh, een berichtje wat je meteen onderin rechts in je scherm ziet,
dan staat er ''ik geef maar een voorbeeld_ bijvoorbeeld
neuken???
en dan kan je Ja of Nee zeggen, net hoe het je uitkomt
Moeten we je morgen onderweg nog even oppikken? Kerst in Duitslandquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gelukkigvoor jullie allemaal.
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ik had effe een wegtrekker van twee uur.
ja, eerste helft van januariquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel Marrije je gaat toch pas in januarie, dan zitten we alweer onder ons parasolletje, dan schijnt het zonnetje weer 21 graden
De paling hequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ik had effe een wegtrekker van twee uur.
nah, die vragen heb IK dan weer nooit gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet dat al, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik wil neukenis meestal, weet jij hoe die breisteek heet of waar kan ik dat kopen, of hoe heet dat ene ploatje
Ja anders ga ik dat hier niet neerzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef hondjes het volgende:
Heet je dochter echt zo,wat een mooie naam
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Ik doe eens gek.
Ook van mij eenvoor iedereen
WOW, die quote ik effequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Ik doe eens gek.
Ook van mij eenvoor iedereen
is ook weer waarquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja anders ga ik dat hier niet neerzetten.
Ik moet morgenavond ook werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten we je morgen onderweg nog even oppikken? Kerst in Duitsland
Pixel en Dotje bedoel je? Dat zijn meisjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
en drie terug voor je kleine mannetjes
nee dat is voor Marrije haar kleine mannetjes, maar jou katten krijgen ook wel knuffel van me hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Pixel en Dotje bedoel je? Dat zijn meisjes
Ow sorry, onze posts leken op elkaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat is voor Marrije haar kleine mannetjes, maar jou katten krijgen ook wel knuffel van me hoor
En waar hebben we dat aan verdiend??quote:
Is dit een uitnodiging tot geslachtelijke gemeenschap?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maken?
* mootie zoekt smiley met de wenkbrauwtjes
Omdatquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar hebben we dat aan verdiend??
Greet Gert kent haar wel.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging tot geslachtelijke gemeenschap?
Heeewa blijf je nou jonguh!11?!1?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef Coos het volgende:
Ze zitten me steeds te bellen of ik ook naar de kroeg kom.
Heb drie verschillende aan de telefoon gehad en niet één kon er nog normaal lullen.![]()
Dus ome Coos blijft lekker waar die is. En nu maar hopen dat ze niet besluiten om "gezellig" effe bij me langs te komen.
ja of ivf, kan ook nogquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging tot geslachtelijke gemeenschap?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik wil nog steeds het zelfgemaakte bedje uit FHF.
Dat is toch minder leuk om te doen over het algemeenquote:
geeft niet hoor Remlof ook voor je katten 2 dikke knuffelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow sorry, onze posts leken op elkaar
Dank je
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tis nog een verrekt mooi ploatje ook nog
Is al weer effe terug, maar: charmante en pientere dame die zich niets wijs liet maken door d'r pa!quote:
was een kerstliedje ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zoek een plaatje van een meisje, was uit de top pop tijd,
een kerstliedje, volgens mij speelde ze accordion
en ik kan er niet opkomen![]()
wat irritant is dat !!!
Gaat komend jaar Plastiche Chirurgie doen in Engeland maar weet nog steeds niet of dat de definitieve richting wordt. En gelijk heeft ze!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Is al weer effe terug, maar: charmante en pientere dame die zich niets wijs liet maken door d'r pa! [ afbeelding ]
Ga dan naar een katholieke dienst, dat is meer showquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:48 schreef Coos het volgende:
De kerkklokken van de protestantse kerk luiden nu.
Daar zou ik natuurlijk ook heen kunnen gaan.![]()
Blijf ik in ieder geval nuchter.![]()
En om in de stemming te blijven
Als het goed is dan is het vanavond een mis en geen dienst!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga dan naar een katholieke dienst, dat is meer show
Is dat meer of minder dan de vorige keer? Ik houd me niet zo bezig met SR.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
7.135.707 euro binnengehaald met Serious Request. Zonder mijn donatie was het 7.135.692 euro geweest
Jij ook meiske...en ook voor de Griekquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... dan mijn favoriete Kerstnummer![]()
Ik ga zo fillum kijken dus vanavond een vroegertje,
alvast Fijne Kerstdagen voor allemaal !![]()
![]()
Maar daar krijgt er maar één wat te zuipen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga dan naar een katholieke dienst, dat is meer show
Je krijgt wel een tostiquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar daar krijgt er maar één wat te zuipen.
eejj Fann prettige dagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
ik ook hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet die oncelibataire geestelijke waar je mee samenwoont wel
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
eejj Fann prettige dagen
edit: voor de liefhebbers om 23.25 op Ned3 Jiskefet kerstfeest special![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén en al liefde hier, iedereen vliegt elkaar op de bek![]()
* Gaat maar weer verder met film kijken
Thanks Heidi, du auchquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij ook allemaal.....Fijne kerstdagen
Ik ben alweer aan het verzinnen welke planten ik in mijn tuin er bij wil of waar ik nog meer van wil.quote:
Dat is een mooie naam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef CarOnline het volgende:
Juliëtte vind ik een mooie meisjesnaam
Gelukkig zijn hier de meisjes op, want Juliëtte past niet echt in het rijtje.
Het is heerlijk om van alles te verzinnen en dan vervolgens het resultaat te zien, natuurlijk is het de natuur die het doet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Ik haat tuinieren....maar vindt het resultaat wel aardig om naar te kijken
Ik heb geen idee wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Juliëtte?
Waarom klinkt dat als dan moet je de aubergine Juliëtte snijden?
Ow dat wil ik ook in de nieuwe tuinquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Dementor het volgende:
En hoe prachtig was dit zeg...
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook wel leuk, Veronica.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:40 schreef hondjes het volgende:
Kleindochter heet Veronica, maar we noemen haar altijd Moppie...
Daar luistert ze alleen naar.![]()
Denk als ze twintig is nog Moppie heet.
Dat is juliennequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Juliëtte?
Waarom klinkt dat als dan moet je de aubergine Juliëtte snijden?
Heb je een nieuw huis?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow dat wil ik ook in de nieuwe tuin
Julienne is een manier van snijden en daar doet die naam mij dus aan denken. Vandaar!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu zegt.
Wij hebben 1 huisje, kon het alleen niet vinden dit jaar. Zit vast ergens in een doos, ergens... op of achter of tussen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk moet je dan ook een sneeuwdeken en een treintje.
Nah, leuk voor volgend jaar dan maar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben 1 huisje, kon het alleen niet vinden dit jaar. Zit vast ergens in een doos, ergens... op of achter of tussen.
Stuk of twintig van dezequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben alweer aan het verzinnen welke planten ik in mijn tuin er bij wil of waar ik nog meer van wil.
* Dementor heeft ook een hobby.
Slaapbollen natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Stuk of twintig van deze
[ afbeelding ]
kindje is al duur genoeg.
Euh geen idee? Dat ze allemaal van zwarte magie houden oid?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even een vraagje: wat is hetgeen dat de 'vrienden' van Voldemort bindt?
Net deeltje zoveel gekeken!
Ja, maar dat zou eerder zorgen voor splitsing dan voor eenheid? Wat houdt hier het kwaad bij elkaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh geen idee? Dat ze allemaal van zwarte magie houden oid?
Die staan al in veel tuinen alleen weten de mensen dat niet.quote:
Angst.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou eerder zorgen voor splitsing dan voor eenheid? Wat houdt hier het kwaad bij elkaar?
Ohhhh. Ja, koken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Julienne is een manier van snijden en daar doet die naam mij dus aan denken. Vandaar!
Puur bloed, beheersing van toverwereld, bevrijd van halfbloed, onderdrukking van de dreuzelwereldquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even een vraagje: wat is hetgeen dat de 'vrienden' van Voldemort bindt?
Net deeltje zoveel gekeken!
Je moet die soort hebben met witte bloemen! Wel een hoop, maar het schijnt de moeite waard te zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Die staan al in veel tuinen alleen weten de mensen dat niet.![]()
[ afbeelding ]
Ja alleen de bewoners van de oliebollenkraam zaten er niet bij en de orgelman was totaaaaaal uit proportie. En daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb alle kerstrommel opgeruimd behalve de kerstboom
CarO ik las laatst dat je van die huisjes hebt, die vind ik ook zo tof. Zo verschrikkelijk lekker fout!
Angst voor wat? Voldemort? Als het dat is dan vecht je toch aan de verkeerde zijde! Waarom steunen degene die je vreest?quote:
Omdat je anders zelf op een walgelijke manier het loodje legt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Angst voor wat? Voldemort? Als het dat is dan vecht je toch aan de verkeerde zijde! Waarom steunen degene die je vreest?
Antwoord staat er wijsneus, het is een beetje Arisch verhaal zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Angst voor wat? Voldemort? Als het dat is dan vecht je toch aan de verkeerde zijde! Waarom steunen degene die je vreest?
Ik probeerde jouw post 3 x te quoten en nu weet ik niet meer wat ik erop wilde reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou eerder zorgen voor splitsing dan voor eenheid? Wat houdt hier het kwaad bij elkaar?
Wat is een ker stengel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja alleen de bewoners van de oliebollenkraam zaten er niet bij en de orgelman was totaaaaaal uit proportie. En daar kan ik niet tegen.
Dus die gaan maandag terug.
Oh ik heb vanavond de laatste kerstdingen opgehangen, waaronder kerststerren en een guirlande boven de en-suite deuren. Zo ben ik het nog niet zat en kan het tot 1 Januari blijven hangen!
Kerstengel staat er wel gewoon weer. Met wat butsen in dr ponie
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vraag DK even anders, die weet alles van koken!
Oeh ja, daar zou ik mij ook mateloos aan storen, dan lijkt de orgelman een grote reus, komt hij tot halverwege de huisjes?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja alleen de bewoners van de oliebollenkraam zaten er niet bij en de orgelman was totaaaaaal uit proportie. En daar kan ik niet tegen.
Dus die gaan maandag terug.
Oh ik heb vanavond de laatste kerstdingen opgehangen, waaronder kerststerren en een guirlande boven de en-suite deuren. Zo ben ik het nog niet zat en kan het tot 1 Januari blijven hangen!
Kerstengel staat er wel gewoon weer. Met wat butsen in dr ponie
Uhuh!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde jouw post 3 x te quoten en nu weet ik niet meer wat ik erop wilde reageren![]()
Elke keer als ik deze wilde quoten, quote hij de post can Caro over de eters met kerst en toen ik nog eens keek stond bij jouw ava de naam van Caro![]()
En ik heb niet teveel gedronken
Aha, dat is wel een beetje teleurstellend eigenlijk. Het komt in de boeken misschien beter tot zijn recht. Excuses, maar ik eet ook een soepje!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Antwoord staat er wijsneus, het is een beetje Arisch verhaal zullen we maar zeggen.
Liever terug dan zo'n belachelijke reus! Slaat echt nergens op, maar ja, ik had er ook niet op gelet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh ja, daar zou ik mij ook mateloos aan storen, dan lijkt de orgelman een grote reus, komt hij tot halverwege de huisjes?Wel balen dat je dan weer helemaal terug moet. Mijn buurvrouw heeft voor haar raam ook een heel dorp incl reuzenrad met lampjes, en toen zag ik bij de kruidvat geloof ik poppetjes, wilde ik doen in plaats van een kerstkaart. maar durfde het niet te gokken.
Fijn dat je engel weer staat, ik vond het zo'n lekkere bollie! Een beetje als je schilderijen.
Ik was al 5 december begonnen, had er zo'n zin in, volgend jaar maar wat later dan.
In theorie een topkok, in de praktijk een frituurchef.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vraag DK even anders, die weet alles van koken!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
Hij is eindelijk begonnen met het 1e boek....ik zeg al telkens dat het verhaal veel duidelijker tot zn recht komt in de boeken
Oh kut!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In theorie een topkok, in de praktijk een frituurchef.
De boeken hebben op dat gebied meer achtergrond en diepgangquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat is wel een beetje teleurstellend eigenlijk. Het komt in de boeken misschien beter tot zijn recht. Excuses, maar ik eet ook een soepje!
Absoluut.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
De boeken hebben op dat gebied meer achtergrond en diepgang
Je kan altijd nog zonnebloemolie gebruikenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[..]
Oh kut!
Ik had frituurvet moeten kopen
Ik moest gewoon janken toen perkamentus dood gingquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Absoluut.
Vooral het laatste boek. Ik vind het echt geniaal
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef CarOnline het volgende:
Oeps, ik geloof je Deissy.
Ik heb ineens het echtpaar in 1 quote![]()
Nee, geen afgunst, denk ik, ze vinden zichzelf superieur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof niet dat het alleen angst is, heb de film vanavond niet gezien maar wel ooit en de boeken gelezen. Ze zijn toen ooit verstoten toch? Denk dat het ook een stuk loyaliteit is aan Voldemort een afgunst naar de anderen, de goeien.
Heb nog een restje. Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zonnebloemolie gebruiken
Het is grappig en inderdaad geniaal dat voor volwassen er allerlei verwijzingen naar zeg maar rassenhaat en nazisme inzitten, terwijl dat aan kinderen volledig voorbij gaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Absoluut.
Vooral het laatste boek. Ik vind het echt geniaal
Heerlijk als alles dan weer weg is he? Het is even leuk, maar dan moet het heel radicaal weg! De leegte, de rust!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Liever terug dan zo'n belachelijke reus! Slaat echt nergens op, maar ja, ik had er ook niet op gelet.
Misschien hebben ze nog wel meer, met nóg meer korting
Ja, ze is wel een beetje als de schilderijen, dat klopt. En als je door je wimpers kijkt zie je er niks van!
Ik kan slecht tegen een rommelig huis, dus ik moet de meuk niet te lang in de kamer hebben
gewoon geen kerstspul/boom.....echt heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk als alles dan weer weg is he? Het is even leuk, maar dan moet het heel radicaal weg! De leegte, de rust!
quote:De koningin zal refereren aan burgermoed, vroeger en nu. „Uit de Tweede Wereldoorlog kennen we indrukwekkende voorbeelden van persoonlijke moed. Vijfenzestig jaar later en met minder vanzelfsprekendheden, lijkt het moeilijk het belang van innerlijke overtuiging en persoonlijke moed zichtbaar te maken. Maar opnieuw zijn er mensen die - ver weg en soms dichtbij - in actie komen waar onrecht heerst.”
Ja, voor hun is het echt goed vs slecht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is grappig en inderdaad geniaal dat voor volwassen er allerlei verwijzingen naar zeg maar rassenhaat en nazisme inzitten, terwijl dat aan kinderen volledig voorbij gaat.
Mja daar ontkom ik niet aan met kinders he!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon geen kerstspul/boom.....echt heeeeeeeeeeeerlijk
nee dat snap ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja daar ontkom ik niet aan met kinders he!
Oh nee, toen D doodging, en later F!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest gewoon janken toen perkamentus dood ging
Morgen gaan we naar mn moeder...die heeft de boom en stal staan....das wel genoeg voor mij dit jaar....ik word na 1 dag al helemaal kriegel van die kerstmeukquote:
Wel afgunst denk ik bij sommigen, bijvoorbeeld op de band tussen de ouders van Harry. Je had toch ook zo'n evil tweeling? Die zusjes? Weet de engelse namen niet want ik heb ze in het nerderlands gelezen en dat is al een tijd geleden, maar dat leken mij echt van die zure verstokte vrijgezellen. Bellatrix? Misschien is dat ook wel wat ze bindt, dat ze allemaal ergens een ongelukkige indruk maken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, geen afgunst, denk ik, ze vinden zichzelf superieur.
En verstoten ook niet echt, toch? Ze werden wel gedoogd, want ze werkten ook wel op het ministerie.
correctie; kinderen en liesje. ghèhèhèquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel afgunst denk ik bij sommigen, bijvoorbeeld op de band tussen de ouders van Harry. Je had toch ook zo'n evil tweeling? Die zusjes? Weet de engelse namen niet want ik heb ze in het nerderlands gelezen en dat is al een tijd geleden, maar dat leken mij echt van die zure verstokte vrijgezellen. Bellatrix? Misschien is dat ook wel wat ze bindt, dat ze allemaal ergens een ongelukkige indruk maken.
Ik weet het niet meer precies, dacht dat Voldemort wel verstoten was, en nee zijn volgelingen niet.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
correctie; kinderen en liesje. ghèhèhè
Bellatrix en Narcissa zijn gewoon zussen. Narcissa is met Malfoy getrouwd en de moeder van Draco.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel afgunst denk ik bij sommigen, bijvoorbeeld op de band tussen de ouders van Harry. Je had toch ook zo'n evil tweeling? Die zusjes? Weet de engelse namen niet want ik heb ze in het nerderlands gelezen en dat is al een tijd geleden, maar dat leken mij echt van die zure verstokte vrijgezellen. Bellatrix? Misschien is dat ook wel wat ze bindt, dat ze allemaal ergens een ongelukkige indruk maken.
Ik weet het niet meer precies, dacht dat Voldemort wel verstoten was, en nee zijn volgelingen niet.
Lekker interessant wat die zegtquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Roept Beatrix nu op tot verzet?
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_als_gelijke__.html
[..]
Hiltler had ook Joods bloed ......quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar Voldemort was gelijk Harrie toch een halfbloedje?
Waarom zou die gesteund worden door de volbloedjes dan als het een 'Arische' verhaallijn heeft?
Ohja, dat was de vrouw van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bellatrix en Narcissa zijn gewoon zussen. Narcissa is met Malfoy getrouwd en de moeder van Draco.
Voldemort kon niet anders, omdat hij na de aanval op Harry geen lichaam meer had. Toen is ie naar Albanië ofzo verhuisd. Om daar als een parasiet op andermans lichaam te teren en eenhoornsbloed.
Mja, ik denk dat het angst is, en toch hoop op de grote overwinning van Voldemort.
Als ze zich tegen hem verzetten, en hij komt toch aan de macht zijn hun dagen geteld. En hij moet het tegen zo'n pisventje opnemen en die ouwe gek, dus dat wint ie op zn sloffen!
Wat een straf!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat was de vrouw van.
Ik moet de boeken weer eens lezen denk ik.
Nee hoor! Daar is geen historisch bewijs voor.quote:
Oh dat wist Rowling niet bij het schrijven denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor! Daar is geen historisch bewijs voor.
?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat wist Rowling niet bij het schrijven denk ik.
Nu slaat het boek nergens meer op!
Wellicht niet, maar het is niet zo moeilijk om te veronderstellen dat dit wel door het hoofd van JK Rowling speelde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor! Daar is geen historisch bewijs voor.
Grapje hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
?
Dat boek gaat toch over Harrie en zulks? Toch niet over Dolf?
Ik vind de films wel goed, maar ik heb vaak wel iets van. Huh? Maar dat is onlogisch volgens hetgeen alleen de kijker weet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar het is niet zo moeilijk om te veronderstellen dat dit wel door het hoofd van JK Rowling speelde.
Overigens is deze lijn in de 1e boeken nog niet zo zichtbaar, het verhaal ontwikkelt en verhard zich echt in de boeken.
Lees jij nog bij?quote:
Nou lezen dus! Have fun!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind de films wel goed, maar ik heb vaak wel iets van. Huh? Maar dat is onlogisch volgens hetgeen alleen de kijker weet.![]()
En ja, ik ben iemand die dan denkt, ja maar hoe zit dat dan? Niet om de film af te kraken of iets van dien aard maar meer, omdat ik heb, JA MAAR JA MAAR JA MAAR!
Gefeliciteerd met de Heer Van Nazareth hè!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef CarOnline het volgende:
Ja hoor, zeg je dat je naar bed gaat, komt het hele spul binnenzeilen
Nee joh, ik plaats zo'n 3 posts per topic om de illusie te wekken dat ik er benquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
Lees jij nog bij?
Ik niet meer, dus misschien is de sc wel modloos!
thanxquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Hier ook nog maar even, gefeliciteerd!
Ted van Nazarethquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de heer Van Nazareth hè!
Goddelijk? Ik dacht dat er nergens sprake was van ene God?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Voldiemort vanuit metafysisch oogpunt interessanter is dan Harrie, hoewel de familiebanden van de antagonist wel intrigerend zijn als metafoor voor het goddelijke falen.
Heb wel zin in een horrorfilm maar er is alleen kerstshit op!![]()
En de film die ik aan het downen ben: da's meer uppen want het giert met vele honderden kbps van m'n laptop af maar zelf iets ontvangen gaat met een slakkegangetje. Ik laat het maar toe omdat het bijna kerst is.![]()
Nog drie minuten en dan is Jezus jarig!
Haha, onze Hans Klok!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ik plaats zo'n 3 posts per topic om de illusie te wekken dat ik er ben.
[..]
thanx
Ik heb een houten stalletje met allemaal kleurtjes, heul modern enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, leuk voor volgend jaar dan maar.Ik heb een paars huisje, dit jaar gekocht bij de AH maar die is niet leuk want die werkt met een kaarsje. Heb je ook een kerststal?
De films van Lotr roepen voor de oplettende kijker ook allerlei vragen op, maar ga die boeken maar eens met alle achtergrondinformatie verfilmen .......quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind de films wel goed, maar ik heb vaak wel iets van. Huh? Maar dat is onlogisch volgens hetgeen alleen de kijker weet.![]()
En ja, ik ben iemand die dan denkt, ja maar hoe zit dat dan? Niet om de film af te kraken of iets van dien aard maar meer, omdat ik heb, JA MAAR JA MAAR JA MAAR!
Tedje FTWquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ted van Nazareth
Dank je, jij ook!
Ach dat is gewoon wat Plato met wat Germaanse mythologie en heel veel Beowulf.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
De films van Lotr roepen voor de oplettende kijker ook allerlei vragen op, maar ga die boeken maar eens met alle achtergrondinformatie verfilmen .......
Ik ook, kijken of ik er een foto van heb, hij zit al in de doos.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een houten stalletje met allemaal kleurtjes, heul modern enzo.
Vind ik nóg knap, soms is er alweer een heel topic volgeconverseerd als je effe bent wezen kleien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ik plaats zo'n 3 posts per topic om de illusie te wekken dat ik er ben.
Je hebt toch een iPhone tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik nóg knap, soms is er alweer een heel topic volgeconverseerd als je effe bent wezen kleien.
Ik leuterde echt maar een eind weg.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goddelijk? Ik dacht dat er nergens sprake was van ene God?
Ik heb het boek niet gelezen dus ik dacht hoezo God? Of hebben we het niet meer over Jezus?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik leuterde echt maar een eind weg.
Nog verdienstelijk ook blijkbaar.
Uit een andere foto gesneden dus niet erg scherp.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, kijken of ik er een foto van heb, hij zit al in de doos.
dubbel enter is kennelijk posten.
Zeker! Met een prachtig marmer motief sinds gisteren!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt toch een iPhone tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker! Met een prachtig marmer motief sinds gisteren!![]()
[ afbeelding ]
Effe rennen om een tram te halen en ploep daar ging die uit de jaszak.
Gelukkig verzekerd, ook tegen eigen domme schuld.
Nee we hadden het inmiddels over Tedje van Nazareth!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen dus ik dacht hoezo God? Of hebben we het niet meer over Jezus?
Oh ik heb ook een kerststalquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uit een andere foto gesneden dus niet erg scherp.
[ afbeelding ]
Zitten die van jou vast? Wat handig! Secondelijm ftw.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een kerststal![]()
Mn eerste.
Moest alleen Maria er weer in lijmen, die was eruit gevallen.
Ja, daar kan ik niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten die van jou vast? Wat handig! Secondelijm ftw.
Die van mij staan los en even te hard stampen en ze liggen om
Haha die stal van jou, tis net een circustentquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten die van jou vast? Wat handig! Secondelijm ftw.
Die van mij staan los en even te hard stampen en ze liggen om
De tiet vliejt!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das ook alweer 2 jaar geleden?
Ja, gewoon op de iPhone, als t moedt!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
De tiet vliejt!
Maar we gaan 'm nog weleens kijken, waar dan ook. Bellen we K op voor singalong.![]()
en ineens wist ik het weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zoek een plaatje van een meisje, was uit de top pop tijd,
een kerstliedje, volgens mij speelde ze accordion
en ik kan er niet opkomen![]()
wat irritant is dat !!!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
Lmao Lies, precies dezelfde hier. Vorig jaar na kerst voor de helft bij de AH.
Ik was meteen verliefd op die circustent! En ze vallen niet, ze staan op het kastje van de tv.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hier ook! volgens mij heb ik het toen zelfs gepost in de sc dus moet terug te vinden zijn.
Ik vond hem al die tijd zooooo tof! Maar ook te duur. En toen na de kerst hoopte ik zo en daar lag hij, in de 50% kortingsbak.
Wat grappig dat jij hem ook hebt
Vallen ze bij jou ook wel eens om?
Eigenlijk zou het engeltje aan het stalletje moeten hangen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Alleen het boertje hoort er niet bij. Die staat nu eenzaam en alleen weer op de tv.
Doe hem de groetenquote:
Mooiquote:
Ik heb een lichtje in mijn hart en dat is Jézusssssssssss.................................quote:
Ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jouuuuuuuuuuuuuw...................quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een lichtje in mijn hart en dat is Jézusssssssssss.................................
Jij ookquote:
Hebben we al gehad vanavondquote:
The BOXquote:
Voldemort zou ze ombrengen indien ze hem zouden verlaten en aan de andere kant waren ze niet welkom.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een groot aantal is verdwenen na de Eerste Tovenaarsoorlog, er zijn een hoop Azkaban ingegooid en er zijn ook een aantal figuren overgebleven die gedoogd werden vanwege hun positie maar wel gebrandmerkt waren (letterlijk met het teken) van Voldemort.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof niet dat het alleen angst is, heb de film vanavond niet gezien maar wel ooit en de boeken gelezen. Ze zijn toen ooit verstoten toch? Denk dat het ook een stuk loyaliteit is aan Voldemort een afgunst naar de anderen, de goeien.
Ja kut.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ik wil iedereen hier bedanken voor de lieve berichtjes.![]()
Fijne dagen, ik duik mijn bed weer in.
Ze heeft Mikey in laten slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:03 schreef CarOnline het volgende:
Wat is er met BQ?
Sterkte? Beterschap?
Fijne Kerstdagen allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |