Oh jee das een tijdje geleden. Nou have fun.............. Mijn dowload staat een beetje stil nu. da's de pest je hebt alles wel gezienquote:
Witte bonen met mayoquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef Marrije het volgende:
Witte bonen in tomatensausOf in je soep
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
tettetettetèèèèèèèeè, dadaddda dadda sfloeeeesjjjjjjjj tettttteterrrreete![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:18 schreef Laysa het volgende:
MARRIJE!!!
http://www.telegraaf.nl/p(...)ij_RTL___.html?p=2,2
Harry Potter heb ik nog nooit iets van gezien of gelezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Harry Potter! Leuke film hoor!![]()
Hoi FANN! Fijne kerst!
Je bent te laat met trollenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Remlove nog wakker?
Nu wij verhuisd zijn hebben wij nu ook een nieuw ip? Of verhuist dat mee?
Zie DMquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is Remlove nog wakker?
Nu wij verhuisd zijn hebben wij nu ook een nieuw ip? Of verhuist dat mee?
Dat wil ik ook amaal zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
22:50 PowNed Jaaroverzicht
23:25 Jiskefet kerstspecial
00:20 The Royle family Xmas special![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ned 3 straks, vooral Royle Family elk jaar dezelfde maar blijft leuk.
*Ik mis absolute fabulous kwam ook elk jaar voorbij
ze beginnen pas als jij op vakantie gaat, dus wordt kiezen of delen, blijf ik thuis of ga ik met mijn mannetjes meequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Super! Helemaal als ze meteen beginnen
JAH... daar had ik een vraagje over !!!!quote:
Daarvoor geldt hetzelfde als PM'squote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAH... daar had ik een vraagje over !!!!
bijna vergeten![]()
PM's mag je niet openbaar maken toch?
Hoe zit dat met DM's ???
ow.... da's dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarvoor geldt hetzelfde als PM's
ja dat Royle Family hahaha oh je zal maar zulke familieleden hebbenquote:
Mijn dochter heet Nourah.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Fatima echt een hele mooie naam
wat zijn DM`squote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAH... daar had ik een vraagje over !!!!
bijna vergeten![]()
PM's mag je niet openbaar maken toch?
Hoe zit dat met DM's ???
spuit 11quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn dochter heet Nourah.![]()
Of ging het al niet meer over namen??Ik was nog bij pag. 3 van de vorige.
Witte bonen in tomatensaus met een zelfgebakken kabeljouwhaasje.quote:
oke dank je wel, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Direct Messages die je aan iemand kan sturen als je op [ afbeelding ] klikt.
Zo heet de dochter van een ouwe allochtone vriend van me.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
spuit 11![]()
wel een mooie naam Coos !
Hoe kwam je daarop ?
Ik hoop maar dat er wat te kiezen valt, als het zulk weer blijft gaat het vliegtuig nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze beginnen pas als jij op vakantie gaat, dus wordt kiezen of delen, blijf ik thuis of ga ik met mijn mannetjes mee
direct messagequote:
Gelukkig zijn wij er.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:27 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik heb niet veel te doen qua werk, twee mailtjes per uur ofzo en de rest is ook bijna niks.
jawel Marrije je gaat toch pas in januarie, dan zitten we alweer onder ons parasolletje, dan schijnt het zonnetje weer 21 gradenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er wat te kiezen valt, als het zulk weer blijft gaat het vliegtuig niet
Nâh, ik had effe een wegtrekker van twee uur.quote:
ja weet dat al, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik wil neukenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
direct message
dus eh, een berichtje wat je meteen onderin rechts in je scherm ziet,
dan staat er ''ik geef maar een voorbeeld_ bijvoorbeeld
neuken???
en dan kan je Ja of Nee zeggen, net hoe het je uitkomt
Moeten we je morgen onderweg nog even oppikken? Kerst in Duitslandquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gelukkigvoor jullie allemaal.
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ik had effe een wegtrekker van twee uur.
ja, eerste helft van januariquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel Marrije je gaat toch pas in januarie, dan zitten we alweer onder ons parasolletje, dan schijnt het zonnetje weer 21 graden
De paling hequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ik had effe een wegtrekker van twee uur.
nah, die vragen heb IK dan weer nooit gehadquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet dat al, maar heb nog nooit de vraag gehad of ik wil neukenis meestal, weet jij hoe die breisteek heet of waar kan ik dat kopen, of hoe heet dat ene ploatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |