Dat is juist een leuk programma! Het gaat er niet om dat het een actieprogramma is, het is meer een vis programma..quote:Op maandag 27 december 2010 11:45 schreef TripleP het volgende:
Ik heb gister het belachelijkste programma ooit gezien: river monsters (oid)
Gaan ze van vissen een "actie" programma proberen te maken.Volgens mij is de inspiratie bij discovery channel op.
Discovery is niet meer hetzelfde na de dood van Steve Irwin.quote:Op maandag 27 december 2010 11:45 schreef TripleP het volgende:
Ik heb gister het belachelijkste programma ooit gezien: river monsters (oid)
Gaan ze van vissen een "actie" programma proberen te maken.Volgens mij is de inspiratie bij discovery channel op.
Ik heb nog nooit zoveel "This could be my last trip!" gehoord en er werd moeilijk gedaan over het gevaarlijke visweer, rivalerende gangs etc.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is juist een leuk programma! Het gaat er niet om dat het een actieprogramma is, het is meer een vis programma..
Die gast doet alsof 't gevaarlijker is dan het concurrerende deadliest catchquote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel "This could be my last trip!" gehoord en er werd moeilijk gedaan over het gevaarlijke visweer, rivalerende gangs etc.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die gast doet alsof 't gevaarlijker is dan het concurrerende deadliest catch
je kan wel tegen zn graf pissenquote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef Hyman het volgende:
[..]Niemand kan tegen opperbaas [ afbeelding ] op.
HAHAHA ga anti-roos shampoo drinkenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef TripleP het volgende:
[..]
HAHAHA ga anti-roos shampoo drinken
Helpt niet voor goede adem, maar tegen irritante meiden die roos heten?quote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef TripleP het volgende:
[..]
HAHAHA ga anti-roos shampoo drinken
Dat moet op een iets andere wijze gedaan wordenquote:Op maandag 27 december 2010 16:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Helpt niet voor goede adem, maar tegen irritante meiden die roos heten?
Brandende thermiet.quote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat moet op een iets andere wijze gedaan wordenFlesje openen, over Roos heen gieten en ze lost zonder verdere problemen op
Lijkt me een beetje overkill om thermiet te gaan gebruiken. Die zooi fikt immers nog recht door een motorblok heenquote:
Vast wel door een irritante Roos dan.quote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overkill om thermiet te gaan gebruiken. Die zooi fikt immers nog recht door een motorblok heen
Weet alleen niet of zo'n plamuurlaag in dr gezicht resistent is tegen thermiet. Anders gebeurd er nog niksquote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vast wel door een irritante Roos dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |