Hij heeft lekker lopen schijtenquote:
Wat een kankersite.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef TripleP het volgende:
http://www.spacehall.de/shop/
CHECK CHECK CHECK BART BART BART IK HEB NU GELD NODIG
Ja die site is kanker, maar de winkel IN BERLIJN moet te te te te te mooi zijn.quote:
Geef dan picsquote:
Ik ken hem ja. Ik keek m'n ogen uit, 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja die site is kanker, maar de winkel IN BERLIJN moet te te te te te mooi zijn.
Gvdquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:24 schreef BObNL het volgende:
Gaan we oude users uit de sloot halen dan kom ik ook even
Ken je nog een verhaal?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Verder ken ik spenkerd ook alleen van de verhalen hoor...
Het is inmiddels te ver weggezakt!quote:
Oh niks. Hij zat krap achterin en hij hing mooi in de bochten. Verder prima dingquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wat wasser met men automobiel dan?
Gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef spenky het volgende:
Is er recentelijk nog eens een pub-meeting geweest?
ohh ranzig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegAl dat volk is hier inmiddels 20+ en alto ipv breezer, walgelijk!
Spenky is verlieft op brechje!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:29 schreef spenky het volgende:
[..]
ohh ranzig!
Dus geen lissle en chrissss en ijsmeis en brechje?
Neejoh, die geile bende is verleden tijd. Tegenwoordig is het juinen met de pet op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:29 schreef spenky het volgende:
[..]
ohh ranzig!
Dus geen lissle en chrissss en ijsmeis en brechje?
droevige zaak..quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, die geile bende is verleden tijd. Tegenwoordig is het juinen met de pet op.
En als, dan nog niet. Vroeger, toen de meisjes nog gewillig warenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef spenky het volgende:
[..]
droevige zaak..
Geen tieten meer in PUB
jaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En als, dan nog niet. Vroeger, toen de meisjes nog gewillig waren
Ennuh hoe heete ze ookalweer die inge uit brabant/limburg ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, die geile bende is verleden tijd. Tegenwoordig is het juinen met de pet op.
Jepsquote:
Ja, die hangt hier nog wel ergens rond geloof ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ennuh hoe heete ze ookalweer die inge uit brabant/limburg ?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wie de inge van x3ro! PLUMS is
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ennuh hoe heete ze ookalweer die inge uit brabant/limburg ?
Jeuzus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:37 schreef spenky het volgende:
PUB SC #1852 --- maak eens nieuw deel :')
bravebart en dark angelus waren die hard hier
Oldschool UI!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:42 schreef BObNL het volgende:
PUB SC #369 : dit keer mét avatars in de OP!
Was even opzoek naar oude sc check die cocktail daar mijn oude avatar. Spenky staat er overegens ook.
Dit is de laatste post ooit van imberrquote:boeiuh
ik ga weer verder tv kijken
Bedoelde in pub hequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef spenky het volgende:
Radiopiraat op de kabel?
mijn eerste post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |