Mwah, ruimte zat nog hoor!quote:
Die waren nog niet in the picture! Je bent er net, en je hoeft 't maar te vragenquote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou MissB en Minipuber meenemen naar LA als ik loterij win en hij oud genoeg
Maar een rug vol.. En echt brede schouders heb je niet toch?quote:
Mijn zoon wil graag dezelfde tatt als zn mamaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die waren nog niet in the picture! Je bent er net, en je hoeft 't maar te vragen
Wat voor tatt is dat dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil graag dezelfde tatt als zn mama![]()
En ik uhm wil een sleeve (om maar even origineel te zijn)
Ik ga even zoeken voor jequote:
Kan allemaal! En ik besef me dat ik heul geen tattoo's meer op m'n armen kan/mag.. Ik kan nu al geen overhemden dragen met korte mouwen tijdens m'n werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil graag dezelfde tatt als zn mama![]()
En ik uhm wil een sleeve (om maar even origineel te zijn)
Dan ga je verder op je benenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan allemaal! En ik besef me dat ik heul geen tattoo's meer op m'n armen kan/mag.. Ik kan nu al geen overhemden dragen met korte mouwen tijdens m'n werk
Nee nee, jij ziet me niet jou zien, dat is wat anders..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's knap voor iemand die je nooit gezien hebt.
Dat was ik ook wel van plan ja.. "kousen" ipv sleeves..quote:
Naja vol, vol... ik wil zoietsquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar een rug vol.. En echt brede schouders heb je niet toch?
Deze:quote:
Oh nee hoor, als ik serieus een groot bedrag win hou ik me er ook aan..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Jofunu-Kun zegt alle loterijen op
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee nee, jij ziet me niet jou zien, dat is wat anders..
Die is wel nice, tweelingen en... euhm ja, die andere door elkaar.. Jij en je zoon?quote:
Waterman en Tweelingen? Jij en je kind?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik stel je wel gerust
Het is nog veel enger than you van imagine
Ah, dat kan wel bij jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja vol, vol... ik wil zoiets
[ afbeelding ]
Gewoon een heel suite minus de sleevesquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan ja.. "kousen" ipv sleeves..
Die is wel cool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |