Vertelquote:
Varkens zijn gewoon veel drukker dan men denkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat iedere dag eten en aandacht van jou krijgt
Ach, loterij winnen is makkie! En dan mag z'n mama ook wel meequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat je dan vast veel geld kosten!
Dat doet de politiek.quote:
Nog maar netquote:
Nee joh hij laat gewoon jouw zoon voor haar werkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat je dan vast veel geld kosten!
Het zijn ook dieren die scharrelen naar eten dus zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Varkens zijn gewoon veel drukker dan men denkt.
En daar maken grote dankbaar misbruik vanquote:
Ik schud van binnen op mijn grondvesten..quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang ik maar weet dat het je wel wat doet...dat is het enige wat telt
MI van MissB die schudtquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schud van binnen op mijn grondvesten..
Ja eh, je denkt toch niet dat ie zonder ouderlijk toezicht mag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, loterij winnen is makkie! En dan mag z'n mama ook wel mee![]()
Ik wil er zelf ook ooit een keer langs, vandaar
Dat schudden van jou ken ik maar al te goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schud van binnen op mijn grondvesten..
Ja, wij zijn net kakkerlakken he schatquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat schudden van jou ken ik maar al te goed
Wordt dat niet overkill?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, je denkt toch niet dat ie zonder ouderlijk toezicht mag?Mama wants a sugar skull! En d'r rug vol
Dus ik zit vast in dit trieste bestaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wij zijn net kakkerlakken he schat
Jofu als je toch bezig bent mag ik dan ook een tattooquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, je denkt toch niet dat ie zonder ouderlijk toezicht mag?Mama wants a sugar skull! En d'r rug vol
quote:
Jofu deelt uit?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jofu als je toch bezig bent mag ik dan ook een tattoo![]()
Ja een tattoo als kerstcadeautjes voor iedereenquote:
Ik zou MissB en Minipuber meenemen naar LA als ik loterij win en hij oud genoegquote:
Ik wil ook!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja een tattoo als kerstcadeautjes voor iedereen
Nee, wij overleven allesquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik zit vast in dit trieste bestaan
En ik en mijn minipuber danquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou MissB en Minipuber meenemen naar LA als ik loterij win en hij oud genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |