quote:
Omdat Bert van Marwijk daar geboren is?quote:
Oh, ik heb ook niets gezegd over je varken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en Escobar zijn niet raar.
Je vergeet gehandicapten, vrouwen, etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij is het toch echt hun probleem. Je kan overal over miepen. Homo's, hoofddoeken, piercings, naziballen.
Kom op zeg. Gewoon een beetje relaxed doen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook niets gezegd over je varken.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat Bert van Marwijk daar geboren is?
He'll be thrilledquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man verzuchtte vanmiddag dat ie zó hoopt dat ie dat ene iets voor kerst krijgt en laat ik dat nou net hebben gekocht
Collega noemt mij Escobarquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en Escobar zijn niet raar.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben desondanks ben benieuwd naar jullie twee saampjes.
Porky Spice.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Boudiboef, noem Es eens niet lelijk! Hij is een prachtbiggetje ja!
quote:
Ik heb hem niet lelijk genoemdquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Boudiboef, noem Es eens niet lelijk! Hij is een prachtbiggetje ja!
In mijn fobo toch!?quote:
Daarom moet ik naar Deventer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn saampjes heel leuk.
Ligt biggie weer lekker op je schoot?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zijn saampjes heel leuk.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of is missboefje cultureel erfgoed?
quote:
Nee op het moment niet, hij ligt in coma in het hooi.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt biggie weer lekker op je schoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |