Nope, één crap.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, is er een verschil?
die wordt niet betaald hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Geo3kant het volgende:
HEEL EINDHOVEN ZINGT
maar daar wordt guus voor betaald
Zong ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Lijkt Andre Hazes wel die song ook niet meer bij zijn laatste optredens.
Niet nodig, iedereen kent dit nummer.quote:
4.1 miljoenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Er was vandaag nog een tussenstand he? heb het niet gezien
4.1 geloof ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Hoeft ook niet meer, het publiek zingt wel voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef borisz het volgende:
Lijkt Andre Hazes wel die song ook niet meer bij zijn laatste optredens.
Die is toch van utrecht me stadje en utreg me cluppie gaat europa in?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
Echt utrechts liedjeHerman Berkien
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Of Giel een eigen huis geven en 'm daar 365 dagen inzetten en 'm op de frequente van de lokale omroep aldaar laten uitzenden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, is er een verschil?
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef Roguee het volgende:
Heeft iemand dat hier ook een beetje? Dat ik elke keer als het op tv of radio is ik denk 'ah gezellig!' en ik dan hele tijd vergeet waar het eigenlijk om draait, geld ophalen en aids wezen
Officieuze van meer dan 4,1quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Guanabana het volgende:
Excuus Alexander Curlyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Die is toch van utrecht me stadje en utreg me cluppie gaat europa in?
Het goede doel kan mij ook niks schelen hoor. Puur om de unieke radio die gemaakt wordt luister ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heel hard gezegd, maar het gaat 3FM in de eerste plaats echt niet om het goede doel. Puur naamsbekendheid en nieuwe luisteraars winnen. En een goed doel draagt daar aan bij. Neemt niet weg dat het initiatief an sich super is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |