Denk Veenstra ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie neemt Giel volgende week over?
Hoop Veenstraquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie neemt Giel volgende week over?
Die avond is legendarisch. Onovertroffenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
EensIk zal nooit vergeten dat Guus over het plein liep te polonaiseren (ofzo) en de Fabeltjeskrant binnenkwam. We hebben nog nooit zo hard gelachen met z'n allen
![]()
Dat gevoel mis ik bij deze SR wel enorm trouwens.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou ook wel eens Roosmarijn kunnen worden
Haha, absoluut niet. Dat gaat Veenstra gewoon doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel is de vaste vervanger. De Top SR doet ie in ieder geval van 6 tot 9.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Normaal vervang Roosmarijn Ekdomquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, absoluut niet. Dat gaat Veenstra gewoon doen.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker weten,tijd voor een eigen programma voor die twee
We verwachten nu teveel van SR10 omdat het vorige jaren zo was, ik vind dit een goede editiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Er is dit jaar niet echt EEN hoogtepunt ofzo he (behalve hello telkens). andere jaren had je nog wel eens uitschieters maar dit jaar is het veel algemener eigenlijk. De nachtgasten waren vooral erg matig.
Ajb niet zeg. Naja, maakt ook niet uit want std. staat er 's ochtends toch een andere zender op en heb toch vrij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mwa, blijft niet lang leuk denk ik
kan ik t alleen maar mee eens zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
Let's Dance To Joy Division is het beste anthem!
Die vind ik niks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een goede editiequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Swomp het volgende:
[..]
We verwachten nu teveel van SR10 omdat het vorige jaren zo was, ik vind dit een goede editie
denk je? BNN kan daar vast wel wat leuks mee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
mwa, blijft niet lang leuk denk ik
het was de derde jaar, maar dit keer was het episch. gewoon Over de Vloer 2.0quote:
Corton sowieso, erg veel respect voor de man. En dat Gerard een held is wisten we sowieso.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request#Muziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Roguee het volgende:
Heeft iemand nog uit z'n hoofd overzicht van de 'anthems' van de afgelopen jaren?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Corton sowieso, erg veel respect voor de man. En dat Gerard een held is wisten we sowieso.
Ah, merci!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request#Muziek
Ik zat er toevallig net te kijken.
Fratellisquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Roguee het volgende:
Heeft iemand nog uit z'n hoofd overzicht van de 'anthems' van de afgelopen jaren?
Dennis was onverwacht leuk en Lucille was verwacht erg leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Guanabana het volgende:
De slaapgasten hadden zeker beter gekund ja. Vond Dennis wel de leukste dit jaar.
en Lucillequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:45 schreef Guanabana het volgende:
De slaapgasten hadden zeker beter gekund ja. Vond Dennis wel de leukste dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |