Ben je al geweest?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
Of heb je een gladde verrassing voor Paddo gemaakt ivm kerst enzo?
We have a winner.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef casper019 het volgende:
ja ik wil omdat ik een extreem gevoelige huid heb en ik hopelijk met dit prodcut zonder er een ''bloedbad'' van te maken me kan waxen!
Charming, maar dan is het misschien beter dat je vriendin zelf meedoet.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:35 schreef Szura het volgende:
Ja ik wil, omdat ik van een gladde kut hou bij m'n vriendin
Misschien is ie de helft van zn post vergeten:quote:Op zondag 2 januari 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Charming, maar dan is het misschien beter dat je vriendin zelf meedoet.
Want misschien wil zij wel helemaal niet.
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:35 schreef Szura het volgende:
Ja ik wil, omdat ik van een gladde kut hou bij m'n vriendin, en ik graag het goede voorbeeld geef en dus wel een boyzilian wil![]()
Oh tof, dan hoor je het van meerdere kantenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:16 schreef Greys het volgende:
Nu Tombolafan toch in het topic is...
Zij gaat ook een review verzorgen, zodat we een heer en een dame hebben die ons verslag uit kunnen brengen!
Ik vind jullie stoer!
quote:
Ah okequote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb net pas de beslissing genomen dat ik m ga schrijven, eerst maar eens een afspraak maken
En ik neem denk ik geen fototoestel mee
Nah, tijdens/van de behandeling niet iddquote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Fototoestel kan je ook meenemen voor hoe het eruit ziet toch?
Vrij logisch dat je tijdens de behandeling geen foto's gaat maken
Daarom jaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, tijdens/van de behandeling niet iddEn van hoe het eruit ziet misschien wel ja, ook wel leuk om te kijken of Dirk en ik ergens anders op letten wat dat betreft
En wmb ga ik zo snel mogelijk
En dan samen waggelend die toko weer uit en amper kunnen zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal Dirk eens polsen wanneer hij gaat, dan kunnen we rond dezelfde tijd, lijkt me wel praktisch
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan samen waggelend die toko weer uit en amper kunnen zitten
Dirk![]()
props voor je ballies, ik heb plaatsvervangende pijn alvast
Hij is toch geen wielrennert? Dirk zeg me dat je niet de benen en buik/borst gaat laten doenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien doet Dirk wel heul niet z'n ballies maar gewoon de grasmat op z'n buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |