Zo uit mn hoofd 11 tot 17quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg schat zou je de openingstijden voor morgen hier willen neerzetten
En anders hebben we altijd nog het kleine hoekjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg schat zou je de openingstijden voor morgen hier willen neerzetten
Je bedoelt die naast de kaaswinkel? Ik verwacht dat hij dicht is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En anders hebben we altijd nog het kleine hoekje
Nee die ander een hoek verder. Die is morgen open. Was vandaag ook open en gisteren 20% korting dus ik heb meteen een krat bier gehaald. Nu fiets ik even naar het tankstation want deze nicotine junk moet sigaretten hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bedoelt die naast de kaaswinkel? Ik verwacht dat hij dicht is.
Nee hij heet het kleine hoekje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Heb je het over die ene vlak bij de videotheek?
Heb je pleinvrees?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Is dat voorbij naast die ene kaaswinkel, dus voorbij de tattoshop? Daar voorbij ben ik nooit geweest
Ja, die is 24h en is al jaren een Tango en dus onbemand. De Texaco daarentegen op de Gordelweg is volgens mij ook 24h en anders zit er verderop nog een Texaco op de Stadhoudersweg (richting A13) en bij de Gamma nog één, dus altijd prijsquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Weet iemand of het Q 8 Tankstation op de Gordelweg een 24u station is? Ik heb bijna geen sigaretten meer.
Say whut?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Het gaat ijzelen, ga morgen misschien morgen de deur maar niet
Dank je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Echt een akelig verhal. Heel veel sterkte in de komende tijd, ook voor je familie
En dat doet 'ie de hele dag zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 08:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
De batterijen gaan overigens wel snel op wanneer SC met mijn ding speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |